Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Rehellisesti: en mitään. Minulla on jo kaikki, mitä tarvitsen. Vimmatusti yritän päästä eroon ajatuksista. Ja ennen kaikkea tunteista. Ja olen syvästi pahoillani, että niitä koskaan pääsi syttymään.
Huomenta mammoille. Tänään jo toiset huomenet. Toivottavasti olitte ahkeria töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Rehellisesti: en mitään. Minulla on jo kaikki, mitä tarvitsen. Vimmatusti yritän päästä eroon ajatuksista. Ja ennen kaikkea tunteista. Ja olen syvästi pahoillani, että niitä koskaan pääsi syttymään.
Ei selkeästi ole, kun kaipaat jotakuta toista.
Vierailija kirjoitti:
Maitojuna puksuttaa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Oletko menossa maitojunalla kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Moi! Aamuisella hymylläsi jatkan ensi viikkoon. Se oli parasta mitä voi toivoa, kiitos siitä. Harmi, että piti heti livahtaa pois.
Nähdään.
Nähdään... <3
Vierailija kirjoitti:
en kirjoita tunnistettavia
Kyllä mun pitää tunnistaa. 😔
Kaikki raiteet vievät helsinkiin
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Oman rakkaan, sydänyhteyshenkilön ja loppuelämän kanssakulkijan. Jokin kaunis päivä, jos hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Haluan iidalta vttua nuolla
Mitä virkkaat suloinen auringonpalvoja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Erotiikkaa ja välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Lämpöä, hellyyttä, halua, ihailua, kaipuuta. Herätät minussa niin paljon tunteita, mies.
Samoin. Ei oteta yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Sut
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko kellekään komistukselle muodokas tietotekniikan insinöörinainen? Hyvällä tavalla nuorekas. Voin elättää sut jos jumaloit minua. 😘
Toi olis niin unelma-asetelma, oispa parempi palkka
Vierailija kirjoitti:
Laitoin terveiset radioon.
Millaiset?
Vierailija kirjoitti:
Ah, oma sugamami. Kelpais.
Tämmöselle olis varmasti tilausta, jos vain saisi jonkin kunnollisen kanavan yhdistämään kysynnän ja tarjonnan. Itsekin mielelläni ottaisin jonkun nuoren ja innokkaan sponssattavakseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitojuna puksuttaa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Minne juna vie?
Maitojuna aina vain tuo. Takaisin. Ettekö oikeasti tajunneet? Yleissivistys?? Eri
Itse ottaisin nuoren innokkaan sponssaajan.
Moi! Aamuisella hymylläsi jatkan ensi viikkoon. Se oli parasta mitä voi toivoa, kiitos siitä. Harmi, että piti heti livahtaa pois.
Nähdään.