Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Oon miettinyt sitä fiilistä mikä tuli kun näin sinut.
Ja oon aika varma että olet eroamassa sun vaimon kanssa. On vain sellainen tunne. Ja se ei liity mitenkään minuun vaan yleisesti teidän tilanteeseen. Näen sen sun kasvoista. Siksi koitan vähän vältellä.
Hoen itselleni jatkuvasti, että sä oot asiakaspalvelija eikä mikään tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
En halua huomiota tai tulla löydetyksi. E
Oonko yrittänyt? Ihan rauhassa annan sinun mennä menojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulee taas kaipausprofiilissa piikki, joka sitten taas viikonloppua kohti alenee. Tänään tuntuu jälleen, että mitä vattua ajattelin.
Sama, mut jos yhtään lohduttaa niin tykkään susta edelleen ja haluisin vaan et tunnustat tunteesi mulle ja annettaisiin meille mahdollisuus. Me oikeesti sovitaan yhteen. Uskaltaisitsä rakastaa mua?
Se ei uskalluksen puutteesta ole kiinni.
Mistä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Hoen itselleni jatkuvasti, että sä oot asiakaspalvelija eikä mikään tarkoita mitään.
Ei tarkoittakkaan. En mä ajattele, että kun tulet sen kortsupaketin kanssa siihen prisman kassalle että voi kun pääsisi ton kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulee taas kaipausprofiilissa piikki, joka sitten taas viikonloppua kohti alenee. Tänään tuntuu jälleen, että mitä vattua ajattelin.
Sama, mut jos yhtään lohduttaa niin tykkään susta edelleen ja haluisin vaan et tunnustat tunteesi mulle ja annettaisiin meille mahdollisuus. Me oikeesti sovitaan yhteen. Uskaltaisitsä rakastaa mua?
Se ei uskalluksen puutteesta ole kiinni.
Mistä sitten?
Enpä ala eritellä randoille. Jos kaivattu kysyisi tai ylipäätään juteltaisiin nämä asiat läpi, kertoisin kaiken. Kertoisin kyllä myös, kuinka paljon hän merkitsi minulle.
Vierailija kirjoitti:
En halua huomiota tai tulla löydetyksi. E
*Toinen E! Mutta komppaan.
Olisitkohan huomenna vielä neljän maissa paikalla jos eksyisin sinne(?)
Saatoin hymyillä sulle tänään. Tuli liian hyvä mieli siitä, että näin sut ja itsehillintä petti.
Vierailija kirjoitti:
kuumottava ajatus
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva olla pohjalla? Tervetuloa joukkoon. Nyt tiiät miltä minusta on tuntunut jo vuosia.
Siis mähän kellun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni nimen keskellä on isäni nimi.
Risto ~ Isto; Sakari ~ Ari/Kari; Santtu ~ Anttu?
Aleksanteri - Santeri, Jalmari - Jari, Ari.
Noihan pelkästäån päättyy, ei ole keskellä 🙄 esimerkiksi Katariinan keskellä olis Ari. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuumottava ajatus
Hyvällä vai pahalla tavalla? 🤔
En ainakaan tänään.