Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun oot niin hyvin piilossa
Kuka? Sattumaa vaan?
Sattumaa se olis jos jossain nähtäisiin!
n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehhään vaikka niin, että viestitellään vielä lisää sydämin ja tunnevuodoin. Siitä voitais tehdä luonteva siirtymä tapaamiseen. Ihan keskenään. Voitaishan me nähdä ilman sitä muuta härdelliä ympärillä tai satumaisen satunnaista yhteentörmäystä jossain randompaikassa X, silleen kuten tavallisesti ihmiset toisiaan tapaa, kun sitä haluavat. Katsotaan, keskustellaan, tutkitaan. Ratkaistaan tää arvoitus. Nostetaan kissa pöydälle ja annetaan sille suukko ja silitys. Annetaan kissan ratkaista.
Oot suloinen veturinkuljettaja, mahduttaisko me samaan junaan?
Jos mentäis samalla junalla eteenpäin, niin ei tarttis asemalaitureilla ruuhkissa törmäillä.
Muuta lähemmäs mies "maalta. <3
Jos mun vanha tuttu on täällä. Laita sähköpostia jos muistat sen vielä.
Minä olen kiinnostunut suuntanumerotta 22:sta.
Huomenna tulee taas kaipausprofiilissa piikki, joka sitten taas viikonloppua kohti alenee. Tänään tuntuu jälleen, että mitä vattua ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä 32:sta.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla. Mikä on omasi?
Vierailija kirjoitti:
Etsivä löytää. Mutta haluatko?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun vanha tuttu on täällä. Laita sähköpostia jos muistat sen vielä.
Laita itse.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulee taas kaipausprofiilissa piikki, joka sitten taas viikonloppua kohti alenee. Tänään tuntuu jälleen, että mitä vattua ajattelin.
Sama, mut jos yhtään lohduttaa niin tykkään susta edelleen ja haluisin vaan et tunnustat tunteesi mulle ja annettaisiin meille mahdollisuus. Me oikeesti sovitaan yhteen. Uskaltaisitsä rakastaa mua?
Sulla oli vissiin shortsit tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mut jos yhtään lohduttaa niin tykkään susta edelleen ja haluisin vaan et tunnustat tunteesi mulle ja annettaisiin meille mahdollisuus. Me oikeesti sovitaan yhteen. Uskaltaisitsä rakastaa mua?
Se ei uskalluksen puutteesta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ketä kaipaat kivalla tunnisteella
En ketään, koska en kaipaa tunnisteilla, en kivoilla enkä epäkivoilla.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsivä löytää. Mutta haluatko?
Löysin jo kerran vahingossa mutta menit mokoma muuttamaan.😅
Vierailija kirjoitti:
Koita olla siis kaikkien vuoksi sekoilematta.