Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Terveiset ja halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle 🤗
-ihastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus lähettänyt vihreän sydämen irl
Minä olen lähettänyt punaisen irl. Tulos > friendzone. 🤦
Siitä on lyhyt matka rakkaaksi, sanoisin.
Nainen sait minut viikonloppu käsittelylläsi tuntemaan itseni mieheksi, jota en tiennyt olevan olemassakaan. Tunsin kuinka olit vierelläni koko ajan ja puhuimme äänettömästi samaa kieltä. Ilman rihman kiertämää nautimme toisistamme. Minä ja Sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa aika paljon se ajatus vastakkain olemisesta.
Vaivaako hyvällä tavalla?
Nimenomaan. Piinaavasti.
Vierailija kirjoitti:
-ihastunut mies
Nyt kaikki naiset terästäytyvät, jos ovat naapuriin ihastuneita. Minäkin olin joskus, mutta en todellakaan ymmärrä miksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Emilia emillia. Kihlausuutinen tuli yllättäen ja naimisiin meno löi ilmat pihalle. Seuraavaksi vauva, kultainen noutaja ja paritalo. Ymmärrän että hän oli sinulle Hän. Myt lopetan. -menneisyyden mies
Minäkin tunsin joskus tuota nimeä kantavan. Osui ja upposi, mutta katosi minulta, kuten sinunkin sinulta. Missähän lienee nykyisin. Kovasti pidin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei irstaille, vulgaareille lähestymisille. Sivusta.
Minä kun olen ajatellut, että seuraavan kerran kun ollaan kahden, läväytän kullin pöytään ja sanon, että tossa olis, ota tai jatka metsästämistä.
Ottaisin 🤭
Lähestyisitpä, tavalla tai toisella. Ottaisin omakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei irstaille, vulgaareille lähestymisille. Sivusta.
Minä kun olen ajatellut, että seuraavan kerran kun ollaan kahden, läväytän kullin pöytään ja sanon, että tossa olis, ota tai jatka metsästämistä.
Ottaisin 🤭
Minäkin ottaisin, jos kyse olisi hänestä. En jaksa enää sekuntiakaan.
Sivu
Mitä mitä!!!!??? Mitä äsken luin? Kädet ihan vapisee. Tarkoittaako se että?! Totta tosiaan siellä on laitettu tapahtumaan. Ihan syrämessä läikähti ja syttyi toivonkipinä
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan jaksa odottaa sinua kauempaa, rakkaani. Jaksatko sinä?
En. En. En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nössö. E
Heitän rohkaisupölyä niskaasi
.
Ai jaha, taas mennään!
Oon niin feimi että.
Yours, punkEro 🤧
.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä!!!!??? Mitä äsken luin? Kädet ihan vapisee. Tarkoittaako se että?! Totta tosiaan siellä on laitettu tapahtumaan. Ihan syrämessä läikähti ja syttyi toivonkipinä
No mitä luit?
Huomasin täältä piilosta ja etäältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä luit?
En kerro. Jotain sellaista mikä sai sydämen hakkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ihastunut mies
Nyt kaikki naiset terästäytyvät, jos ovat naapuriin ihastuneita. Minäkin olin joskus, mutta en todellakaan ymmärrä miksi 😅
Elä yritä. On pihan toiselta puolelta pikkuvaalea. Rajaa kummasti porukkaa pois. Täysin eri-sivu-ohis
Vaikutankohan jotenkin avuttomalta ja epäitsenäiseltä ja mistä syntyy vaikutelma että olisin henkisesti epäkypsä? Toisinaan olisi mielenkiintoista kuulla näkemys ja perustelu pelkän arvion sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyisitpä, tavalla tai toisella. Ottaisin omakseni.
En usko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan jaksa odottaa sinua kauempaa, rakkaani. Jaksatko sinä?
En. En. En.
Mitäs tehdään?
Miksi koetat provosoida? Minä en ole koskaan kieltänyt kommuniceeraamasta tällä enkä varsinkaan irl.