Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oon ensiviikon sun paikkakunnalla. Mitenkähän reagoisit, jos ehdottaisin jotain. Tiedän et sanoisit ei, koska oot niin hyvä ihminen. Mut miltä se ehdotus tuntuisi..?
Mitäköhän oikein ehdottaisit?
Vierailija kirjoitti:
Heikkona sinuun ja sinusta, mutta koetan pysyä lujana.
Niin minäkin erääseen mieheen. En kylläkään haluaisi pysyä lujana.
Nyt loppu 🎀. Et voi uskoa kuinka kiitollinen olen tästä kaikesta. Olet täydellinen. Ja anteeksi sydämmeni pohjasta. Näin varmaan parempi. Sinä olet syy miksi tänne tulin, ja nyt läden. Ehkä seuraavassa elämässä. Toivottavasti saan vielä vilkuilla ja ehkä josku jotain takasinkin. Tämä 🎀 symboli tulee aina olemaan sydämmessäni ja kun sellaisen näen tulet aina mieleeni T: Näkemisiin.
Katse ja tervehdys lounasaikaan. Aamusta onnistuttiin välttelemään hyvin. Ei muuta raportoitavaa tänään.
Valtakunnassa kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L 🧡
Joppe? Sivu-L
Kohta on varmaan luotavissa AI:lle kaivatun näköinen henkilö, jolle saa kaivatun äänenkin ja voi kommunikoida sitten sen kanssa. Näin hyvinvointivaltioista loppuu vauvojen teko, kun kaikilla on se oma täydellinen kaivattu AI. Vain Ambomaalaiset lisääntyy, kun ne ei näe koko AI:ta.
Ostetaan vähän käytetty seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ensiviikon sun paikkakunnalla. Mitenkähän reagoisit, jos ehdottaisin jotain. Tiedän et sanoisit ei, koska oot niin hyvä ihminen. Mut miltä se ehdotus tuntuisi..?
Käytäs vaikka oluella. Kiinnostus ois enempään myös
Suoruuskin menettää tehonsa kun sitä ei osoita selvästi sille kenelle se kuuluu. Mut eipä siinä.
Minä haluaisin mun kaivatun kans lapsen. Hänestä tulisi ihan mahtava isä. Ja tuleekin varmasti. Harmi vaan et ei mun kanssa :/ ellei hän nyt sit jotenkin sekoaisi lopullisesti, eroaisi ja heittäytyisi mun jalkojeni juureen rakastuneena. Epäilen, et niin käy vain elokuvissa, eikä aina niissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Koko kulmakunta varmaan kuulee, kun sydämeni huutaa sinua. 👀
Ai mä luulin, että se on taas tuo naapuri...tule esiin sieltä kulman takaa, höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mut kaipaan miestä
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L 🧡
Nii minäkin sinua, Murunen
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas käymässä, mitäköhän kuuluu. Oot mielessä, voithan hyvin.
Olenkohan se minä? Hyvin voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mut kaipaan miestä
Ja minä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei omista ketään, mutta petos on halveksuttavaa. Ei kannata tulla lähelle, kaukaa pystyn sietämään, mutta lähellä olevana et välttyisi ajatuksiltani.
Käsitinkö oikein että olet täällä ketjussa kaipaamassa jotain ihmistä mutta samalla syvästi halveksut tunteitasi häntä kohtaan ? (Koska projisointiahan se halveksunta on). Kunnon neitsytma
siis mitä sä selität? Tän ketjun otsikko on lähetä terveiset kaivatulle. Lähetin mun kaivatulle ja hän ei todellakaan ole kukaan random. Mene estojesi kanssa muualle. Toiset ihmiset täällä ei häpeä tunteitaan ja vielä kaiken hyvän lisäksi nauttii seksistä, ja pisteeksi iin päälle uskaltaa tavoitella elämässä niitä asioita mitä elämältään toivoo ja mitä elämässään haluaa.
Saisinpa antaa sulle nainen koko vartalo hieronnan, hitaasti, kauan ja paljon öljyä. Voitaisi samalla kokeilla onko rajat häilyviä. Sun ehdoilla tottakai mentäisi. Naiselle nautinnon ja hemmottelun tarjoaminen on parasta, huh.