Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko haluun hajota? Jos voi, se on lähellä.
Haluun voi laueta
Oma apu ei auta tähän vaivaan.
Kilauta kaverille.
Onko silloin tervehtymässä kun kyllästyttää kaivata?
Vierailija kirjoitti:
Joo, tai ainakin valmis ulkomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleenkin kova ikävä. Vihaan nykyistä asuinpaikkaani ja sitä että sinä et ole enää täällä.
Täysin juureton fiilis.
Enää ei tarkoita paikkakuntaa vaan sitä ettet sinä ole ylipäänsä enää fyysisenä olentona täällä.
Sinä sanoit että olet todennut sen että minä olen sulle se oikea.
Rakas mies minulla on niin ikävä sinua!
Vierailija kirjoitti:
Samaa pohtinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyisitpä, tavalla tai toisella. Ottaisin omakseni.
En usko
Mikset? Ehken ottaisi, kun et ole otettavissa.
Olen eri, mutta. Tässä voi olla pattitilanne. Mä en voi itse lähestyä kaivattuani koska hän on menossa elämässä eteenpäin. En halua sekoittaa tai pilata sitä. Itse taas olen tilanteessa jossa harkitsen eroa mutta en voi kertoa kaivatulle sitä koska pelkään että se johtaisi tähän sekoittamiseen. Hän tietää jotain tilanteestani mutta ei kaikkea. Mä olen virheeni tehnyt jo. En saa nykyisessä suhteessani mitä haluan mutta yritämme puoli vuotta vielä. Se on takaraja - mutta silloin kaivatun puolesta voi olla jo liian myöhäistä. Jos hän lähestyisi nyt mua tai edes olisi sinkku, en epäröisi.
Ei minua kyllästytä kaivata sinua!
Miksi kuolit pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyisitpä, tavalla tai toisella. Ottaisin omakseni.
En usko
Mikset? Ehken ottaisi, kun et ole otettavissa.
Olen eri, mutta. Tässä voi olla pattitilanne. Mä en voi itse lähestyä kaivattuani koska hän on menossa elämässä eteenpäin. En halua sekoittaa tai pilata sitä. Itse taas olen tilanteessa jossa harkitsen eroa mutta en voi kertoa kaivatulle sitä koska pelkään että se johtaisi tähän sekoittamiseen. Hän tietää jotain tilanteestani mutta ei kaikkea. Mä olen virheeni tehnyt jo. En saa nykyisessä suhteessani mitä haluan mutta yritämme puoli vuotta vielä. Se on takaraja - mutta silloin kaivatun puolesta voi olla jo liian myöhäistä. Jos hän lähestyisi nyt mua tai edes olisi sinkku, en epäröisi.
Ei tällaisia saa tänne laittaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä!!!!??? Mitä äsken luin? Kädet ihan vapisee. Tarkoittaako se että?! Totta tosiaan siellä on laitettu tapahtumaan. Ihan syrämessä läikähti ja syttyi toivonkipinä
No mitä luit?
Ton jutun, missä eilen oltiin alasti vierekkäin ja yhtenä suurena rakkauden täyttymyksenä. Nyt toivoo että kaivattu on pistänyt vaimon kävelemään ja karauttaa kohtapuolin valkoisella ratsulla pihaan hakemaan prinsessaansa.
Höpö höpö. Älä tule sekoittelemaan toisten viestejä. Ei ollut mitään tuollaista. Liittyy irl asioihin. Enkä anna lisätietoja. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sä et haluais tietää mitä tein tänään.
Kun noin sen sanot niin...
Miksi yks kaks näin paljon rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko haluun hajota? Jos voi, se on lähellä.
Haluun voi laueta
Oma apu ei auta tähän vaivaan.
Kilauta kaverille.
Ei ole tapana.
Ikävä sinua. Milloin laitan sulle anonyymin tekstarin? Onko joulu liian myöhäinen ajankohta?
Naisen tuoksu yksi lempi lokuvistani, huumaavampi irl.
Vierailija kirjoitti:
Sä et haluais tietää mitä tein tänään.
Mitä teit? Mä tein varmaan jotain yhtä noloa
Lueskelen tämän sitten joskus läpi kaikessa rauhassa <3. T:Tiedät varmasti, näitä nyt tänään saattaa tipahdella :)
olisiko sittenkin pitänyt tarttua viikonlopun tarjoukseen? Nyt ei ehkä tarvitsisi täristä yksin kylmästä peiton alla saunan lämpeämistä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa paita ja harmaa reppu.
Mun ihastuksella usein myös nämä.
Mites tänään? Mitä oli?
Ei nähty tänään. Viimeksi kun nähtiin oli muistaakseni
Mites tänään? Mitä oli?