Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
5001/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biitsi kutsuu.👙

Monella biitsillä saa nykyään olla ilman yläosaa.😌

Muttei onneksi tarvitse olla ilman

Juu, en sallisi kaivatun olla ilman biitsillä. Mikä on minun on minun ja muiden ei tarvitse sitä katsella.😌

En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Menee varmaan molemminpäin nämä tuntemukset minulla ja niillä jotka on vaan no way-kamaa silmissäni. 

Entä jos sanoisin kauniisti, kultaseni, pidetään nämä meidän yksityisasiat yksityisinä jooko.

Juu ei, kuten jo kirjoitin: no way eli en alkaisi tommosen kanssa 

Vierailija
5002/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaivatun lähikuppilassa, ei näkynyt mustatukkaista kaunotarta. Missä olet J-nainen? 

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5003/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä notkun nettideittisivuilla "etsimässä" miestä ettei kukaan tajuaisi, että olen oikeasti naisen kanssa.

Ja olen pahoillani, että ihastuit muhun oikeasti. 

Vierailija
5004/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biitsi kutsuu.👙

Monella biitsillä saa nykyään olla ilman yläosaa.😌

Muttei onneksi tarvitse olla ilman

Juu, en sallisi kaivatun olla ilman biitsillä. Mikä on minun on minun ja muiden ei tarvitse sitä katsella.😌

En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Menee varmaan molemminpäin nämä tuntemukset minulla ja niillä jotka on vaan no way-kamaa silmissäni. 

Entä jos sanoisin kauniisti, kultaseni, pidetään nämä meidän yksityisasiat yksityisinä jooko.

Kuulostat ihan vaimonhakkaajalta. Jos ei hyvällä niin pahalla.

sivu

Vierailija
5005/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biitsi kutsuu.👙

Olisipa kiva olla siellä kanssasi. Taidan kuitenkin olla sulle niitä, joita ei uudelleen tarvitse tavata.

Vierailija
5006/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi mikään vaimon hakkaaja.😒 Ihmisen pitää tietää mitä haluaa ja osata asettaa myös rajoja. Pitää osata tehdä päätöksiä, tarpeen tullen suojella omiaan ja omata tervettä itsekunnioitusta. 

Juu ja näiden käsitysten pitää kohdata, jos pariutumista ajattelee. Itselleni se on ihan selviö, etten halua elämääni miestä jolle joku yläosattomuus tai vaikka täysi alastomuus sopivissa paikoissa on minkäänlainen ongelma. Varmasti suurimmalle osalle naisista kelpaa tuollaiset ja ovat itse samanlaisia, mutta minulle ei kelpaa enkä ole itse sellainen. 

Heitin sen vaan puoliksi tosissaan.😀 Kaikki otetaan nykyään niin vakavasti. Pitäisi katsoa tosielämässä millaisia reaktioita aiheuttaisi jne, vähän tilannekohtaista. Toisaalta, se voi olla vähän epäilyttävää jos kumppani haluaisi esitellä intiimijuttuja kaikelle kansalle.🤔Täytynee miettiä asiaa tarkemmin, tai ei oikeastaan, vasta sitten jos alkaa suhteeseen.

Vierailija
5007/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi mikään vaimon hakkaaja.😒 Ihmisen pitää tietää mitä haluaa ja osata asettaa myös rajoja. Pitää osata tehdä päätöksiä, tarpeen tullen suojella omiaan ja omata tervettä itsekunnioitusta. 

Juu ja näiden käsitysten pitää kohdata, jos pariutumista ajattelee. Itselleni se on ihan selviö, etten halua elämääni miestä jolle joku yläosattomuus tai vaikka täysi alastomuus sopivissa paikoissa on minkäänlainen ongelma. Varmasti suurimmalle osalle naisista kelpaa tuollaiset ja ovat itse samanlaisia, mutta minulle ei kelpaa enkä ole itse sellainen. 

Heitin sen vaan puoliksi tosissaan.😀 Kaikki otetaan nykyään niin vakavasti. Pitäisi katsoa tosielämässä millaisia reaktioita aiheuttaisi jne, vähän tilannekohtaista. Toisaalta, se voi olla vähän epäilyttävää jos kumppani haluaisi esit

Ei siinä mistään esittelystä ole kyse. Mentaliteetti eri, ei kaikkien tarvikaan olla samanlaisia tai sopia yhteen. Ihmisiä on moneen junaan ja se on ihan ok.  

Vierailija
5008/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatko vaimosi pukeutumiseen? Pukeutuu suht sukupuolettomasti.

Vierailija
5009/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan siivoukseen ihmiset! Kalkkisaostumia voi liottaa hetkisen sopivalla kalkinpoistoon suunnitellulla aineella. Sitten voi koittaa poistaa kertymiä, joskus vaatii toistoja mutta joskus pienemmät saostumaklöntit irtoavatkin ihanasti murusina ja pinta on kaunis sekä kiiltävä. Vanhalla tavallisella hammasharjalla voi pestä vaikeita paikkoja. Vinkki vitonen kaikille siisteydestä pitäville ja siitä huolehtiville. Aineen vaikuttaessa on hyvä juoda kupillinen kahvia tai teetä rauhassa jos ei ole nyt muuta touhua samalla. Hyvää sunnuntaita.

Vierailija
5010/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko vai et?

Vierailija
5011/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko vai et?

En. Tuun.

(maksettu mainos)

Vierailija
5012/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko vai et?

No mihi pittää tulla? Tuun jos sanot

Vierailija
5013/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin lapsellisia mies kyselet, 🖤 mustahan se lempiväri. 

Vierailija
5014/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuutko vai et?

En. Tuun.

(maksettu mainos)

Ei uutta auringon alla.

Vierailija
5015/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille terveiset ja mukavaa sunnuntaita!

Vierailija
5016/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et toista aikuista ihmistä määräile ja sitä mitä se tekee. Ainoa asia mihin sinulla on valta ja oikeus vaikuttaa on oma käytösesi. Sinun ei tarvitse ketään vahtia eikä suojella paitsi omalta itseltäsi.

Vierailija
5017/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku 🗝, jos sulle voi laittaa viestin

Vierailija
5018/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna joku 🗝, jos sulle voi laittaa viestin

Millainen? Keneltä toivot?

Vierailija
5019/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔑

Vierailija
5020/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana etelätuuli taivuttaa puita, aurinko porottaa ja sinua ajattelen.

Ketju on lukittu.