Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
4961/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella varakas vaikka se ei näytä ulkopuolisista siltä.

Mies56?

Vierailija
4962/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltainen ja punainen, mielenkiintoista ottaen huomioon mihin liittyen kysyin. 

No?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keltainen ja punainen, mielenkiintoista ottaen huomioon mihin liittyen kysyin. 

No?

Ei liity kaipaukseen tai kaivattuun, omiin valintoihin vaan tiettyyn asiaan liittyen, värikoodasin valinnat ja halusin vaan kokeilla mitä tulee.🙂

Vierailija
4964/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, rahattomuus ei ole kiva asia, kummasti se raha helpottaa aina elämää.

Vierailija
4965/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän pitänyt muuttaa? Talokin? Mikä muutti mielesi?

Vierailija
4966/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biitsi kutsuu.👙

Monella biitsillä saa nykyään olla ilman yläosaa.😌

Vierailija
4967/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ilman yläosaa kaivatunkaan kanssa. Tosi ikävän näköistä, kun puuttuu puoli kehoa.

Vierailija
4968/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Tykkään sinusta 🌹

Kiitos. Jos olet Joppe ja kaipaat L- naista, niin sanon nyt täällä, ehkä viimeisen kerran sulle hyvää huomenta ja mukavaa päivää. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

En ole L- nainen, ikävä kyllä. Jään kovasti kaipaamaan meidän joka aamuisia ja iltaisia viestejä. Aikamoinen määrä niitä tässä ajan saatossa kertyikin. Ne tuotti mulle paljon iloa, toivottavasti sullekin? 💕

Toivon myös, että löydät vielä joskus sen unelmiesi naisen ja saat painaa hänet isoa mahaasi vasten hellästi. Miehellä saa olla vatsaa! Kaivatullani ei sitä tiettävästi ole, ei ainakaan kovin kummoista kumpua ollut, kun viimeksi nähtiin. (yli 1v.)

Taputan mielikuvissani  mahaasi vielä kerran hellästi,

Kiitos kauniista viestistä ja niistä kaikista viesteistä 🤗😘

Onhan tästä iloa ollut, vaikka tiedänkin ettei unelmieni nainen mua kaipaa, yksipuolinen ihastuminen. Toivon sulle elämääsi kaikkea hyvää 💕🌹

Vierailija
4969/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoille huomenet. Ottakaapa levähtämisen kannalta. Huomenna alkaa taas raskas työviikko😊

Eihän ala, oon lomalla

Vierailija
4970/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssit addut. 😢

Vierailija
4971/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama sysimusta trollien ja hullujen luoma tunnelma kuten eilen kun kävin, eikun poeees. Turhaan työniloa toivotteletta, ei kukaan tässä ketjussa töissä käydä taija. Huomenet kuitenkin. Kahvit ja puita pilkkomaan.

Oikeasti kuvittelet, että kaikki ketjun kirjoittajat voi profiloida samanlaisiksi? Täällähän kirjoittaa ja lukee jengiä ihan laidasta laitaan, miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että luulee vain sen äänekkäimmän joutoaikaansa ketjussa kuluttavan aineksen olevan yhtä kuin kaikki kävijät?

Vierailija
4972/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano joku väri, älä mieti, joku vaan mikä tulee mieleen.

Harmaa

Vierailija
4973/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biitsi kutsuu.👙

Sama! Venaan vaan että tiskari tulee valmiiksi ja sit lähden Pihlikseen

Vierailija
4974/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit antaa mulle aamuisin piristysruiskeen. Ehkä pääsisin siten paremmin liikkeelle.

Vierailija
4975/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama sysimusta trollien ja hullujen luoma tunnelma kuten eilen kun kävin, eikun poeees. Turhaan työniloa toivotteletta, ei kukaan tässä ketjussa töissä käydä taija. Huomenet kuitenkin. Kahvit ja puita pilkkomaan.

Oikeasti kuvittelet, että kaikki ketjun kirjoittajat voi profiloida samanlaisiksi? Täällähän kirjoittaa ja lukee jengiä ihan laidasta laitaan, miten kukaan voi olla niin yksinkertainen, että luulee vain sen äänekkäimmän joutoaikaansa ketjussa kuluttavan aineksen olevan yhtä kuin kaikki kävijät?

Hän painottaa kirjoittajien luomaa tunnelmaa ja onkin sangen oikeassa siinä. Sen verran paljon törkyä täällä nähdään. Ne lukijat, fiksut sellaiset, vain taustailevat, mutta eivät verbaalioksenna.  -sivulta

Vierailija
4976/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammoille huomenet. Ottakaapa levähtämisen kannalta. Huomenna alkaa taas raskas työviikko😊

Eihän ala, oon lomalla

Taas..

Vierailija
4977/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies56?

Ei. Olen kyllä varakas.

Vierailija
4978/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän painottaa kirjoittajien luomaa tunnelmaa ja onkin sangen oikeassa siinä. Sen verran paljon törkyä täällä nähdään. Ne lukijat, fiksut sellaiset, vain taustailevat, mutta eivät verbaalioksenna.  -sivulta

Enhän mä sitä kommentoinut, luepas huolellisemmin ennen kuin tulet neuvomaan muita tekstien tulkinnoissa..

Vierailija
4979/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ala, oon lomalla

Taas..

Ei mulla ole kuin yksi vuosiloma, sori. Sellaisen saa töissä käymällä

Vierailija
4980/55805 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä siis kommentoitiin:

Turhaan työniloa toivotteletta, ei kukaan tässä ketjussa töissä käydä taija.

Tarviitko lisää apuja?

Ketju on lukittu.