Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, kaivattuni. Olet ajatuksissani.
Sitä mietin, miten voikaan yksi arkinen sana kuulostaa niin kauniilta. Tässä yhtenä aamuna sydämeni täytti lämpö, kun vain tervehdit minua huomenta toivottamalla.
😊 sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna joku 🗝, jos sulle voi laittaa viestin
Millainen? Keneltä toivot?
Tunnistan, jos sellainen tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, ihastus. Musta näyttää että mulle alkaa flirttailla jo oikein söpö mies niiden viiden muun lisäksi jotka jo ehdottelee. Tämä on kyllä ihan liian kovatasoinen mulle, mutta koska sinä peittelet selvästi jotain, ja niitä treffejä on niin kovin vaikea järjestää, niin ehkäpä taitaa mun tunteet muuttaa suuntaa.
Vähän harmittaa, mutta alan olla jo niin epäluuloinen.
Siitä vaan, jos et itse viitsi toimia. Muutenkin tuollainen pehmeä kiristäminen henkii aika toksista ihmistä.
Ketä se kiristää nimettömänä nettiketjussa, jossa sen kaivattu ei edes käy? :D anna mennä vaan, ap! Jos joku yhtään kiinnostava on kiinnostunut niin todellaki katso se kortti, kaivatulla ei välttämättä ole mitään korttia tulossa ikinä kuitenkaan. Ei kannata hukata tilaisuuksia ketään odotellessa. E
Näinpä, täällä on kai näitä harhailijoita, mutta eihän tuossa ole logiikkaa että kiristäisin. Siis jos kaivattuni olisi täällä, hän olisi kaipaamassa jotain toista, ja tuskin tunnistaisi minua kun ei soisi ajatustakaan.
No, nyt selvisi ettei tuo yksi kiinnostuikin jostain toisesta, ja minä jään odottamaan murusia kaivatulta, tai jotain uutta.
Minulla on siis irl yhteys, mutta mielestäni hän on aika välinpitämätön. Haluaa kerran seksiä ehkä. Ja minä mietin nyt otanko sitä yhtäkään kertaa, ja yritän sopeutua ajatukseen ettei tästä enempää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssit addut. 😢
Seuraa niiden perässä kaivattusi luokse?
Ajatella että voisin, seuraisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle voi laittaa viestiä. Siihen ei mitään avaimia tarvita vaan puhelinnumero jonka saa kysymällä joko minulta tai joltain kenellä on numeroni.
Samma här. Eikä edes lopulta tarvitse kysyä. Jos on asiaa niin ottaa yhteyttä eikä jankkaile asian, ympärillä ikään kuin miettien laittaisinko minä tänään kinkku vai Janssoninkiusausta ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä, että voisit hyvin pyytää instassa kaveriksi!
Hei kaikki toimistorotat. Nyt lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö, kun juuri tulin 15km juoksulenkiltä? Voin tuplata km-määrän, jos ei riitä. Ei tunnu missään. T. Superwoman
Ruskea villamekko, puhvihihat ja pitsikoristeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö, kun juuri tulin 15km juoksulenkiltä? Voin tuplata km-määrän, jos ei riitä. Ei tunnu missään. T. Superwoman
Jaa kaivattu linjoilla! Milloin rakastellaan?? 🤣
Mites ne venetsialaiset, JH?
Vierailija kirjoitti:
Olin just metsässä 3 tuntia. Tämän ruokatauon jälkeen lähden takaisin ulos. On aikasta paljon tekemistä. Sen verran ihania säitä pidellyt, ettei niitä sisällä vietetä. Ja joka ilta on uskomattoman hyvä olo. Toki vain se kulta tuosta viereltä puuttuu. Vois tulla vaikka lämmittää, kun uinnin jälkeen jää niin kylmä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella varakas vaikka se ei näytä ulkopuolisista siltä.
Mies56?
Ei. Olen kyllä varakas.
Ja 56?
K- junassa ja ajattelen ihana sua. 😊 Hymysi, niin ku ensikohtaamisella jäi mieleeni ja vaik ei nähdä - lämmittää mieltäni. Kivaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies56?
Ei. Olen kyllä varakas.
Ja 56?
ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies56?
Ei. Olen kyllä varakas.
Ja 56?
ei.
57 siis?
Vaan toisaalta, mitäpä sitä itkemään. Ihan itse särjin, sydämeni.
Mulle voi laittaa viestiä. Siihen ei mitään avaimia tarvita vaan puhelinnumero jonka saa kysymällä joko minulta tai joltain kenellä on numeroni.