Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
K- junassa ja ajattelen ihana sua. 😊 Hymysi, niin ku ensikohtaamisella jäi mieleeni ja vaik ei nähdä - lämmittää mieltäni. Kivaa päivää!
Hymyn kare käväisi vasemmassa suunpielessäsi kun kerroin kuinka valtavasti rakastan sinua. Sitten lähdit pois. Jätit minut kuin nallin kalliolle. En toennut vaan riensin itkupotkuraivarein ostamaan kaljakorin jonka kumosin. Kuvittelin sen turruttavan oloani mutta iski takapakki ja oikopäätä syöksyin laattaamaan. Kohtalon koura juotti väkijuomaa ja olin täysin alakuloinen, piehtaroin omissa suruissani, en tohtinut enää lähestyä sinua kaiken sen jälkeen vaelsin raunioissa etsien lohtua mutta sisäinen ääni kehotti minua olevan ponnekkaampi ottamaan yhteyttä. Kaivattuni kaihoisesti viittelöi parkkipaikan kupeessa minua ja ottikin minut avosylin vastaan. Kuin kivi olisi pudonnut sydämeltäni. Jälleennäkemisemme toi minulle tunteen ja toivonkipinän että välillämme voisi olla muutakin kuin pelkkää ystävyyttä.
Tunniste: appelsiini, klo 9.30, valkoinen rakennus
Vierailija kirjoitti:
Naisen ************** näkyy kaikessa naisen päivittäisessä toiminnassa.
Tarkoitit varmaan, että naisen paremmuus suhteessa mieheen näkyy kaikessa naisen päivittäisessä toiminnassa.
Vuodesta toiseen ajattelen sinua. n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että naisen paremmuus suhteessa mieheen näkyy kaikessa naisen päivittäisessä toiminnassa.
Nainen on se heikompi astia.
Vierailija kirjoitti:
Naisen lapsenomaisuus näkyy kaikessa naisen päivittäisessä toiminnassa.
Kuvailit varmaan minut. Oon hirmu lapsellinen, mutta ei se minua haittaa. Jostain syystä se tuntuu muita haittaavan.
Kaivatulla voisi olla ehkä kestämistä ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies on se heikompi. Katso evoluutiota ja miehiä ympärilläsi sekä itseäsi.
Hemmetin tyhmää porukkaa taas täällä. Ei ihme, että tyylikkyyttä yritetään hakea luonnossa vesistön äärellä kehoa peittelemällä, kun mitään tyyliä ei muuten ole. Voi sitten edes tuolla ratsastella.
Vierailija kirjoitti:
I need love.
Etkä tarvitse. Jos jokainen ymmärtäisi mennä eteenpäin vaikka väkisin niin voisikin paremmin. Mihin sinä tarvitset sitä ulkopuolista rakkautta? Sinä pystyt auttamaan itse itseäsi eteenpäin, joskus sellainen apu vain heikentää elämänlaatua vaikka saisitkin hetkellisen helpotuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies on se heikompi. Katso evoluutiota ja miehiä ympärilläsi sekä itseäsi.
Nykyisin ei voi sanoa kuin että ihminen on joko heikko tai vahva. Molemmissa sukupuolissa on luusereita. Unohtaa jo tämä sukupuolivihanne ja rasisminne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Monella biitsillä saa nykyään olla ilman yläosaa.😌
Muttei onneksi tarvitse olla ilman
Juu, en sallisi kaivatun olla ilman biitsillä. Mikä on minun on minun ja muiden ei tarvitse sitä katsella.😌
Ihan itsestäni puhuin, omaa kaivattuani saa rauhassa muutkin katsella ja luultavasti tulee kosketuksikin säännöllisesti, varattu kun on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Juu, en sallisi kaivatun olla ilman biitsillä. Mikä on minun on minun ja muiden ei tarvitse sitä katsella.😌
En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Menee varmaan molemminpäin nämä tuntemukset minulla ja niillä jotka on vaan no way-kamaa silmissäni.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Menee varmaan molemminpäin nämä tuntemukset minulla ja niillä jotka on vaan no way-kamaa silmissäni.
Entä jos sanoisin kauniisti, kultaseni, pidetään nämä meidän yksityisasiat yksityisinä jooko.
Juu ei, kuten jo kirjoitin: no way eli en alkaisi
Ja edelleen eri
Jos tarvitset rakkautta, rakasta itseäsi.
Jos tarvitset nautintoa, hae sitä ja nauti.
Aina ei tarvita nauttimiseen toista ihmistä vaan nautintoa voi esimerkiksi saada kaikesta mitä rakastaa tehdä.
Mieti miten voisit parantaa oloasi sekä elämänlaatuasi.
Mene eteenpäin.
Onneksi en jaksa lukea teidän juttuja enää. Ei ole ollut ainakaan teitä ikävä.
Kaipaukseni on muuttunut hiljaiseksi, sanattomaksi. Se kasvatti kuoret ympärilleen, koteloitui. Ehkä joskus vapautuu perhosena.
Vierailija kirjoitti:
Siksipä miehen tulee ottaa vastuu kodin arkiaskareista, jotta lapsi saa paljon hemmottelua ja lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen eliniänodote vaivaiset 78