Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Monella biitsillä saa nykyään olla ilman yläosaa.😌
Muttei onneksi tarvitse olla ilman
Kaverin puolesta kyselen, miten te jaksatte alapeukuttaa täysin neutraaleja viestejä? Mikä pointti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Juu, en sallisi kaivatun olla ilman biitsillä. Mikä on minun on minun ja muiden ei tarvitse sitä katsella.😌
Vierailija kirjoitti:
Oranssit addut. 😢
?
Vuodet ollu tuulisii... Seesteistä sunnuntaita siis.
Tunnen sympatiaa rantojen ryyppyporukoiden ihmisiin. Elämän kolhimia ja vääriä valintoja tehneitä reppanoita kuten minäkin, vaikken päihteitä käytäkään. Ympärillä on vain pärjääviä ja menestyneitä ihmisiä (ehkä yhtä lukuunottamatta), joten suht turhakkeeksi voi itsensä lukea. Jatkan yrittämistä. 🥳🥳🥳
Kiitos itsellesi 🤗😘😘
Muistelen sua aina hyvällä, kauniin ajatuksin. Onnea! 💕
Vierailija kirjoitti:
Sinä mielessä.
... mikään ei ole pielessä 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Juu, en sallisi kaivatun olla ilman biitsillä. Mikä on minun on minun ja muiden ei tarvitse sitä katsella.😌
Tyylitajua on sen verran, että en esittele itseäni kaiken kansan nähden. Ei sen puoleen, että ketään kiinnostaisikaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä voi vaikuttaa elämääsi niin että noi vtutusta aiheuttavat asiat ei enää olisi siinä? Muuta niitä olosuhteita.
En kovin helposti tai nopeasti, tai no, miten sen nyt ottaa. Sitten jos masentaa niin asiat ei ainakaan suju helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sympatiaa rantojen ryyppyporukoiden ihmisiin. Elämän kolhimia ja vääriä valintoja tehneitä reppanoita kuten minäkin, vaikken päihteitä käytäkään. Ympärillä on vain pärjääviä ja menestyneitä ihmisiä (ehkä yhtä lukuunottamatta), joten suht turhakkeeksi voi itsensä lukea. Jatkan yrittämistä. 🥳🥳🥳
Ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Menee varmaan molemminpäin nämä tuntemukset minulla ja niillä jotka on vaan no way-kamaa silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, miten te jaksatte alapeukuttaa täysin neutraaleja viestejä? Mikä pointti?
Oot jutun jäljillä. Samaa ihmetellyt. Koulukiusaaminen, riitely, ohirollotus koko pointti tässä. Tämän ketjun vois nimetä kaipuuketjua paremmin KOKO KANSAN YRJÖLAARIKSI.
sivuseuraava lähis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssit addut. 😢
?
Kellä 🍊 addut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
En voisi ikinä olla tuollaisen miehen kanssa. Menee varmaan molemminpäin nämä tuntemukset minulla ja niillä jotka on vaan no way-kamaa silmissäni.
Entä jos sanoisin kauniisti, kultaseni, pidetään nämä meidän yksityisasiat yksityisinä jooko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Entä jos sanoisin kauniisti, kultaseni, pidetään nämä meidän yksityisasiat yksityisinä jooko.
Toista ei voi määräillä, mutta toiveen voi esittää. Sivusta vaan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biitsi kutsuu.👙
Sama juttu. Tuollainen mies omii ja kohtelee sitten huonosti kun ketään ei näy.
Seuraa niiden perässä kaivattusi luokse?