Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olen toivoni menettänyt. Silti näköjään kirjoitat tänne. Sekö riittää sulle kun et kuitenkaan tee mitään? Miehelle
Toivoa on aina eli niin kauan kuin elämääkin ja sinullehan nimenomaan kirjoitan
Aina kun nähdään, kaipuu hellittää ja tsemppaan itseäni, että kyllä tämä tästä. Näin on hyvä. Pystyn hallitsemaan tunteeni ja hyväksymään ettei mitään romanttista ole eikä tule. Ei mene edes montaa tuntia, kun se kaipuu iskee takaisin. Aina piirun verran kovempana. En tiedä miten pitkään tätä pystyy pitämään sisällään. Tikittävä aikapommi.
Sinä ihana metsästäjänainen, olisitpa mun. Söpö vaalea, suloiset rypyt naamassa, sopivan kipakka luonne.
<3
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kaipaus hellitä. Perkele.
Entä jos minä hellin?
En olisi halunnut muuta, kuin katsoa kanssasi kuuta, mutta kaikki meni päin puuta. Hyvää yötä sinulle, jota en enää näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ranskanpastilleja?
Ranskattarelta kyllä;)
Onko kaivattusi oikeasti ranskatar?
Kyllä, Montmartresta.
Et sitten muuta paikkaa keksinyt..?
Siel on kato sellane pikkukahvio,,,
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisi ollut ilta, jolloin olisi voinut jutella rauhassa vaikka aamuun asti täällä tai toisaalla.
Kyllä, yritetäänkö tulevana yönä, vaikka 1 jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nähdään, kaipuu hellittää ja tsemppaan itseäni, että kyllä tämä tästä. Näin on hyvä. Pystyn hallitsemaan tunteeni ja hyväksymään ettei mitään romanttista ole eikä tule. Ei mene edes montaa tuntia, kun se kaipuu iskee takaisin. Aina piirun verran kovempana. En tiedä miten pitkään tätä pystyy pitämään sisällään. Tikittävä aikapommi.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Heli. Nämä helteet horjuttaa itsekuria. Joo, tiedän, anteeksi.
SeliSeliini. Serla paskapaperi. 😁
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut muuta, kuin katsoa kanssasi kuuta, mutta kaikki meni päin puuta. Hyvää yötä sinulle, jota en enää näe.
Kuoliko hän?
Oletko täällä minua palavasti jo vuosia rakastanut? Milloinhan saisin taas nussia sinua? Palleja kuumottaa ja täytyisi tyhjentää pian.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivoni menettänyt. Silti näköjään kirjoitat tänne. Sekö riittää sulle kun et kuitenkaan tee mitään? Miehelle
Ei riitä, mutta muutakaan ei nyt ole tarjolla. Pitäisi jotenkin irl kohdata sopivasti, niin voisi tehdä jotain. En rohkene mitään kylmiä puheluita out of nowhere alkaa kehittelemään. Se olisi jotenkin creepyä ja noloa, jos ei vastakaikua tulisikaan.
Hyvää yötä kauniille auringonkukalle ja pienelle hiirenvirnalle. Ottakaa uniinne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on liian pienet toiveet. Ei kuule riitä pelkkä kuun katselu rakas.
Kuvat ovat paljastavia. Viaton keittiökuva tai jokin työhön liittyvä ryhmäkuva kokouksesta tmv. voi paljastaa paljon. Sen peitetyn kiiman voi aistia: katsokaa miten silmäni loistavat, kun olen päässyt samaan kuvaan hänen kanssaan. Sitä intoa ja hehkua on vaikea peittää, kun kaikki muut vaikuttavat kuvassa olevan autuaan tietämättömiä, tai tylsistyneitä, niin kuin työpaikan ryhmäkuvissa yleensä kaikki ovat. Sitten jos yrittää olla kuin ei olisikaan, niin kehon kieli paljastaa: Nyt yritän olla niin kuin en yhtään olisi kiinnostunut tuosta tyypistä tuossa, en vahingossakaan katso häneen päin. Joo-o, kukaan ei osaa lukea kuvaa. Jea right.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olin pettymys.
Mut oon iloinen, että oot onnellinen.
Kenelle?
Jollekulle, joka on onnellinen.
Miten sä sitten olit pettymys? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisi ollut ilta, jolloin olisi voinut jutella rauhassa vaikka aamuun asti täällä tai toisaalla.
Kyllä, yritetäänkö tulevana yönä, vaikka 1 jälkeen?
Missä ajattelit? Kasvokkain? Itse ajattelin wa:ta.
Niin hän teki.