Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin
Välillä paremmin
Toisinaan huonommin
Hyvää yötä eräälle ihanalle nallekarhu miehelle, jonka tapasin toissapäivänä ekaa kertaa. Hyvää yötä. 😘
Enkä mä hänestäkään uskalla googlata mitään. Vanhat asiat väistyy ja tulee uusi ajatusten kohde. Tai oikeastaan on tullut jo. Nyt hän on saanut sen paikan ajatuksissani, joka aiemmin kuului aiemmalle kaivatulleni. Muttei tilanne ole sen valoisampi esteiden suhteen. Tosin hän oli tosi puhelias ja hyvä, että pääsi lähtemään, kun oli juttua niin paljon.
Nukuhan hyvin. Tänäänkin ajattelin olispa sulla jotain asiaa tänne päin. Meillä jäi ne jutut pahasti kesken. Kiinnostukset kun oli samat ja sinulla ei perinteiset miesten jutut.
💙💙💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Et sä koskaan mua halunnut. Tykkäsit vain huomiosta.
Koko päivän tehnyt mieli soittaa ja kysyä jotain tyhmää.
Jaa, se olisi trollin "nostetaan aiemmin kuohuttaneita viestejä lisäsivuilun toivossa" vaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on toivonut jo monena jouluna samaa lahjaa eikä ole saanut, niin eikö tulevana jouluna jo voisi saada?
Puhu pukille🤭
😀 Pukki taitaa olla sen verran pässi, ettei tuo tänäkään vuonna toivomaani.
Olen toivoni menettänyt. Silti näköjään kirjoitat tänne. Sekö riittää sulle kun et kuitenkaan tee mitään? Miehelle
Niin, koska huomio tuli sinulta kultaseni. Kukaan muu ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ikävöiden 💕
Kiitos. Hyvää yötä. Oikein kauniita unia myös sulle. Toivon, et nukut hyvin 💕
Pitkät lämpöiset halaukset monilla suukoilla 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikävä on 💕
Kiitos 🤗😘😘
Nuku hyvin kulta 💕
Vierailija kirjoitti:
Et sä koskaan mua halunnut. Tykkäsit vain huomiosta.
Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivoni menettänyt. Silti näköjään kirjoitat tänne. Sekö riittää sulle kun et kuitenkaan tee mitään? Miehelle
Sehän olisi helppo selvittää häneltä itseltään, mutta taidat sisimmissäsi tietää, ettei hän kirjoita tänne, niin et uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivän tehnyt mieli soittaa ja kysyä jotain tyhmää.
En vastaa tuntemattomiin numeroihin + anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä viestit omit? En ole tänään kirjoittanut mitään...
Vierailija kirjoitti:
Iltahehkulle hyvää yötä.
Öitä 😇
Vierailija kirjoitti:
Jaa, se olisi trollin "nostetaan aiemmin kuohuttaneita viestejä lisäsivuilun toivossa" vaihe.
Se on ikioma mådemme😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, ihastus. Musta näyttää että mulle alkaa flirttailla jo oikein söpö mies niiden viiden muun lisäksi jotka jo ehdottelee. Tämä on kyllä ihan liian kovatasoinen mulle, mutta koska sinä peittelet selvästi jotain, ja niitä treffejä on niin kovin vaikea järjestää, niin ehkäpä taitaa mun tunteet muuttaa suuntaa.
Vähän harmittaa, mutta alan olla jo niin epäluuloinen.
Siitä vaan, jos et itse viitsi toimia. Muutenkin tuollainen pehmeä kiristäminen henkii aika toksista ihmistä.
Ketä se kiristää nimettömänä nettiketjussa, jossa sen kaivattu ei edes käy? :D anna mennä vaan, ap! Jos joku yhtään kiinnostava on kiinnostunut niin todellaki katso se kortti, kaivatulla ei välttämättä ole mitään korttia tulossa ikinä kuitenkaan. Ei kannata hukata tilaisuuksia ketään odotellessa. Eri
Mitähän mietit, Aarre armahin?
Onhan meillä yhteys. Vai mitä ajattelit?