Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarttisin sua
Laita viesti
Siinä hetkessä ei mikään enää pidättelisi vaan padot aukeaisivat. Hyvää yötä.
Kaivattu alastomana lattialla. <3
Aion silittää polvitaipeesta sisäpintaa.
Hyvää yötä kaunottarelle halein suukoin miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja taipaleen takaa. Huomiseen.
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Tykkään sinusta 🌹
Vierailija kirjoitti:
Oon kadoksissa itseltäni, en voi siitä sua syyttää, vaikka sä käynnisti mun harhailun. Oon yrittänyt niin kovasti selvitä susta, että mun voimavarat on ihan lopussa. Kaipaan sua, mutta kaipaan myös asioiden selkeytymistä.
Kyllä ne ajan kanssa selkeytyy.
Terveisin roikotettu, manipuloitu, kylmää-kuumaa leikitelty, hiivutettu, ghostattu ja estetty.
Sivusta.
Huomenta. Syntisten pöytä on ruokottomassa kunnossa. Täytynee aloittaa siivoukset. Hyvää epälempisiivouspäivää!
Vierailija kirjoitti:
Tajuatkohan koskaan että jo olemassaolosi on tärkeä asia minulle.
En. Kerro irl.
En saanut eilen aamulla vastauksia joten tiedustelisin uudestaan onko jollakin tietoa kynsikoristeluun sopivasta lyijykynästä? Saa vinkata.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu alastomana lattialla. <3
Alastomana lattialla. Apulantaa.
Sitten tuli toinen kappale mieleen mutta ei se mikä swn kappaleen nimi on tai miten ne sanoitukset menikään. Se kappale vain jumittaa mielessä, tiedän sen kappaleen ja itse asiassa näenkin sen. Mutta mikä hitto se nyt olikaan? Turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuli toinen kappale mieleen mutta ei se mikä swn kappaleen nimi on tai miten ne sanoitukset menikään. Se kappale vain jumittaa mielessä, tiedän sen kappaleen ja itse asiassa näenkin sen. Mutta mikä hitto se nyt olikaan? Turhauttavaa.
*sen
Liittyiköhän se jotenkin galaksiin? Se hieman niinkö käy tossa mielen läheisyydessä mutta ei anna itsestään enempää. Muistini on rikki, kelvottomassa kunnossa.
Katsotaan josko se sieltä. Varmaan just sillä hetkellä kun olisin tekemässä jotakin tärkeämpää! Tai sitten ei ollenkaan. En tiedä vielä. Katsellaan.
Ihan kiva kun alapeukutat heti perässä. Minä se vain täällä höpisen omiani. No, heippa. 🖤
En ole unohtanut sinua