Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kiitos avusta tietsikan kanssa. Kannattaa olla väleissä, eikö. 😉
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksia herättävä mies, johon on sentään ajatteluoikeus.
Voisin omia tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet kaivattuni profiilissani?
Kävin sitten katsomassa, mutta ei saa yllyttää. 😅 Sama kuva näyttää olevan. Oikea valonsäde🌠
n-n, m-m, n-m, m-n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin sitten katsomassa, mutta ei saa yllyttää. 😅 Sama kuva näyttää olevan. Oikea valonsäde🌠
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Ei näytä miehen kirjoitukselta
Vierailija kirjoitti:
En näe hänen mitään profiiliaan, koska mulla ei ole mitään sometilejä
Vierailija kirjoitti:
Sinä se säteilet aina kohdatessamme. Sen haluaisin sanoa, mutta sellaista en voi sanoa. Se olisi liian...
Kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se säteilet aina kohdatessamme. Sen haluaisin sanoa, mutta sellaista en voi sanoa. Se olisi liian...
Ymmärrän. Minusta tuntuu mukavalle seurassasi.. joillain ihmisillä on se vaikutus. Muistan vuosien takaa yhden kenessä oli sama fiilis. Se ei ollut edes romanttista, mutta vuorovaikutus oli mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteistaan kertominen voi muuttaa kaiken. Joskus on parempi nauttia ihastuksesta kuin ottaa riski.
Aivan tajuttoman ääliömäinen ajatus, ellei ole kyse varatuista. Sivu
Höpsis, varattuhan nyt on helpoimmasta päästä tilanteita. Olin esimerkiksi itse joskus ihastunut esimieheeni, se olisi ollut vaikeaa ja tajuttoman ääliömäistä tunnustaa kohteelle ääneen. Lisäksi olen ollut ihastunut useampaan kaveriini elämäni aikana, heteronaisia nämä kaikki. Aivan todella tajuttoman idioottimaista olisi ollut mennä sönköttämään mitään ihastuksesta.
Mietitte aina niin yksinkertaisia kuvioita. Ei yksinkertaiset kuviot ole täällä. Eihän sellaisilla ole mitään tarvetta kaipausketjulle, vaan ne ratkeaa itsestään.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä mielentilaa, jossa kaikki tuntuu olevan mahdollista, vaikka ei olisikaan. Haluan siinä mielentilassa ajatella sinua.
Ajattelin äsken suihkussa tuota aivan samaa. Erikoista sattumaa.
Olisit ottanut mut sinne mukaan.
Olit ajatuksena mukana.
Olette molemmat naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteistaan kertominen voi muuttaa kaiken. Joskus on parempi nauttia ihastuksesta kuin ottaa riski.
Aivan tajuttoman ääliömäinen ajatus, ellei ole kyse varatuista. Sivu
Höpsis, varattuhan nyt on helpoimmasta päästä tilanteita. Olin esimerkiksi itse joskus ihastunut esimieheeni, se olisi ollut vaikeaa ja tajuttoman ääliömäistä tunnustaa kohteelle ääneen. Lisäksi olen ollut ihastunut useampaan kaveriini elämäni aikana, heteronaisia nämä kaikki. Aivan todella tajuttoman idioottimaista olisi ollut mennä sönköttämään mitään ihastuksesta.
Mietitte aina niin yksinkertaisia kuvioita. Ei yksinkertaiset kuviot ole täällä. Eihän sellaisilla ole mitään tarvetta kaipausketjulle, vaan ne ratkeaa itsestään.
sivusta
Juuri näin👏
Vähän ajattelen sinua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki olisi ollut tänään.
Harmi, että olin jo valmiiksi myöhässä ja piti kiiruhtaa. Ehkä tulee uusi hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä mielentilaa, jossa kaikki tuntuu olevan mahdollista, vaikka ei olisikaan. Haluan siinä mielentilassa ajatella sinua.
Ajattelin äsken suihkussa tuota aivan samaa. Erikoista sattumaa.
Olisit ottanut mut sinne mukaan.
Olit ajatuksena mukana.
Olette molemmat naisia
Se ei ketään estä kaipaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olit niin tutun tuntunen jo ensinäkemästämme. Uskon, että olimme yhdessä viime elämässä. Meillä oli sellainen kemia ja vetovoima, että muutkin huomasivat sen. Palaan aina hetkiin, kun halasimme ja sain pitää toista kättä sun takaraivolla sen jälkeen, kun lupasin suojella sua aina. En ikinä lähde sun rinnalta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja niin kauan kun elämme, niin meillä on mahd saada toisemme. Lupaan miehenä tehdä aloitteen, jos muutoksia tulee ja saan merkkejä. Sinä, sinua, aina ja ikuisesti. <3
Parasta pitkään aikaan. <3
No lol, selkee trollaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän ajattelen sinua. Nuku hyvin.
Minä vain pikkuriikkisen
Harmaapaitaiselle hyvää yötä.
Jotain tämän tyyppistä myös minulla.