Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Naiselle olisi hyväksi muistaa mistä on tullut.
Maasta sinäkin olet tullut ja maaksi sinut pitää kerran tuleman.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet kaivattuni profiilissani?
Sen saman söpön ilmestyksen joka lumosi minut jo parikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mä laitankin rehellisesti all in ja otan ne pakit sulta?
olisko se maailmanloppu ? Vai masokistista?
mulla ei ole mitään menetettävää. Mulla on omassa suhteessa tosi paha olla tiettyjen syiden vuoksi. Viime aikoina olen tuntenut,etten ehkä selviä loppuelämääni järjissäni niiden asioiden kanssa.
Kyllä siihen yhdet pakit menis myösGo for it! Eikä edes tule pakkeja
Meinaatko? Henkilö kenestä puhun on kihloissa toisen kanssa. Näen pikemminkin että onnistumisprosentti jossain 2-7% välissä
Abort mission
Tää oli hyvä 🤣 näin vähän arvelinkin -ap
Ihania terkkuja tuntemattomalle sinisilmäiselle miehelle bussista Tampereelta 🤗 en usko että hän täällä käy joten kai voin tänne vähän purkaa tunteitaan
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet virtalähde. Kun olen vaihtanut muutaman hellän sanan kanssasi, olen huisin hyväntuulinen ja tuntuu, että eihän tässä ole hätiä mitiä ja että elämä on oikeastaan aika kelpoa. Toivoakseni myös toisin päin eli että minäkin voisin antaa sinulle jotakin hyvää. Olet niin kovin rakas. (Tähän haluaisin qr-koodin, josta avautuu jaettavaksi se, mitä tunnen, kun sinut tunnen.)
Ihana. Kiitos tästä, ei varmaan ollut minulle mutta samastun tarpeeksi että voin olla tästä iloinen :) <3
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin kissanminttu kissalle. Olen miettinyt mä useasti, miten aivan jollakulla ainoalla ja tietyllä voi olla niin väkevä vaikutus ja valta toiseen ihmiseen?
Kaikki kissat ei muuten välitä kissanmintusta, eikä valerianastakaan. Se on jokin geneettinen juttu, en muista tarkalleen. Itselläkin ollut vain yksi kissanminttuun mieltynyt kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mä laitankin rehellisesti all in ja otan ne pakit sulta?
olisko se maailmanloppu ? Vai masokistista?
mulla ei ole mitään menetettävää. Mulla on omassa suhteessa tosi paha olla tiettyjen syiden vuoksi. Viime aikoina olen tuntenut,etten ehkä selviä loppuelämääni järjissäni niiden asioiden kanssa.
Kyllä siihen yhdet pakit menis myösGo for it! Eikä edes tule pakkeja
Meinaatko? Henkilö kenestä puhun on kihloissa toisen kanssa. Näen pikemminkin että onnistumisprosentti jossain 2-7% välissä
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi ottaa asia puheeksi ennen kuin hän ehtii mennä naimisiin tai hankkii lapsia.
Tän mielipiteen kuulisin mielellään joltain joka on siinä tilanteessa ja kokee että haluaisi kuulla tällaisen asian ja sekoittaa pään täysin -ap
Vierailija kirjoitti:
Ihastuinko tänään? Ehkäpä. Elämä se osaa yllättää. Jopa näillä "kilometreillä".
Mä tulin kanssa yllätetyksi pari vuotta sitten. Nyt on tunne jo haihtunut, mutta olihan se vielä kivaa kokea tuo tunne näin vanhemmalla iällä. Tulin todistaneeksi itselleni myös sen mitä olin epäillytkin. Ihastun aina ihmisiin, joilla on vahvoja narsistisia taipumuksia. Eipä ihme, etten ole onnistunut aitoa rakkautta löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herrantuutelis. En tilannut reissua sielunkehitysmatkalle.
Tarvitset uudet sielunvaelluskengät, joten mars ostamaan uudet pikkujoulun bilekengät.
Ihana! Otan käyttöön tuon sanan. Sielunvaelluskengät 🤭
Entä jos kaivattu on vaan naureskellut mulle koko ajan😔
Vierailija kirjoitti:
Luulisin kaivattuni jotenkin aistineen syvimmän olemukseni ja en usko, että hän tällaista miettisi. Vaikka itsetuntonsa ei ainakaan silloin mikän paras ollutkaan. Ei minua voi noin väärin lukea.
Omatunto se on mammoillakin. Nainen on:
"Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet."
Nainen on lapsenkaltainen ja haluaa prinsessan kohtelun.
Maanantaimiehelle sellaisia terveisiä, että sä olet kyllä ilo silmälle joka kerta kun sut näen.
Sydämessäni olet
Hyvää yötä
t
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin kissanminttu kissalle. Olen miettinyt mä useasti, miten aivan jollakulla ainoalla ja tietyllä voi olla niin väkevä vaikutus ja valta toiseen ihmiseen?
Pikemminkin tuntunut kissanhiekalta kuin kissanmintulta.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko? Yllätin itseni ja ehkä sinunkin, kun laitoin tässä illalla sulle muutaman tunnisteellisen viestin?
🤗
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus 🤗
-joppe-
Jopelle ja Kallelle hyvää yötä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Höpsis🥰