Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Se hetki olisi ollut tänään.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa ?
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei ainakaan ole minulle. Olen ollut kotona koko päivän ja täällä harvemmin tapahtuu mainitsemisen arvoista.
Entäs jos mä laitankin rehellisesti all in ja otan ne pakit sulta?
olisko se maailmanloppu ? Vai masokistista?
mulla ei ole mitään menetettävää. Mulla on omassa suhteessa tosi paha olla tiettyjen syiden vuoksi. Viime aikoina olen tuntenut,etten ehkä selviä loppuelämääni järjissäni niiden asioiden kanssa.
Kyllä siihen yhdet pakit menis myös
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain sydämessäni. Muille ei ole siellä sijaa.
Kuka on hän?
Vierailija kirjoitti:
Tahdon sinut.
Minä sinut. Enemmän kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olet järjettömän upea, kaunis, söpö ja seksikäs. Saisin varmaan sydänkohtauksen, jos pääsisin tutustumaan lähemmin.
😍😚
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden hetki.
Haluatko kertoa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mä laitankin rehellisesti all in ja otan ne pakit sulta?
olisko se maailmanloppu ? Vai masokistista?
mulla ei ole mitään menetettävää. Mulla on omassa suhteessa tosi paha olla tiettyjen syiden vuoksi. Viime aikoina olen tuntenut,etten ehkä selviä loppuelämääni järjissäni niiden asioiden kanssa.
Kyllä siihen yhdet pakit menis myös
Go for it! Eikä edes tule pakkeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden hetki.
Haluatko kertoa enemmän?
En täällä.
Entä, jos nukkuisin pari vuorokautta? Ehkä kaikki ongelmat ovat kadonneet ja ratkaisut löytyneet ja säteilen jälleen rakkautta ja energiaa. Tuskin, mutta ajatuksen tasolla kiehtoo. Toisinaan ei jaksa yksin, mutta onko vaihtoehtoa 🤷🏼?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden hetki.
Niitä on joka hetki jos vaan haluaa niin
Lusikkaan juttelee mun kaa hellä mies. Hyvä lopetus maanantaille ja antaisi boostia viikkoon. <3
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden hetki.
On elämänpituinen retki.
Runo sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mammat niin rakkaudentunnoissaan kuin pikkutytöt.
Pittää olla <3
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden hetki.
aamulla tuntui siltä minusta myös. Se hetki olisi ollut tänään . Olisi voitu kohdata toisemme lipumatta meidän hauskoihin työrooleihin
Sä olet niin upea mutta en voi sanoa sitä kasvoillesi, ja olen niin raivoissani sinulle kun saat minut tuntemaan näin. Mutta mitä voin sanoa? Olet upea