Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei tuu pakkeja
Minään iltana ei tulisi, jos kyseessä olisi kaivattu. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mä laitankin rehellisesti all in ja otan ne pakit sulta?
olisko se maailmanloppu ? Vai masokistista?
mulla ei ole mitään menetettävää. Mulla on omassa suhteessa tosi paha olla tiettyjen syiden vuoksi. Viime aikoina olen tuntenut,etten ehkä selviä loppuelämääni järjissäni niiden asioiden kanssa.
Kyllä siihen yhdet pakit menis myösGo for it! Eikä edes tule pakkeja
Meinaatko? Henkilö kenestä puhun on kihloissa toisen kanssa. Näen pikemminkin että onnistumisprosentti jossain 2-7% välissä
Abort mission
Vierailija kirjoitti:
Se hetki olisi ollut tänään.
Jossittelet?
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos nukkuisin pari vuorokautta? Ehkä kaikki ongelmat ovat kadonneet ja ratkaisut löytyneet ja säteilen jälleen rakkautta ja energiaa. Tuskin, mutta ajatuksen tasolla kiehtoo. Toisinaan ei jaksa yksin, mutta onko vaihtoehtoa 🤷🏼?
Aina kannattaa nukkua, jos vain suinkin mahdollista. Levännyt mieli ratkoo jo itsessään monia ongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden hetki.
Haluatko kertoa enemmän?
En täällä.
Missä sitten?
Sinä se säteilet aina kohdatessamme. Sen haluaisin sanoa, mutta sellaista en voi sanoa. Se olisi liian...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on Bingo Kello 14.00
Kiitos tiedosta! Ketjun mammoille varmaan ihan tarpeeksi hauskaa ja jännittävää aktiviteettia.
Siellä voi bongailla pappoja ja ottaa vaikka omat namut mukaan joita evästellä ja vertailla muiden kanssa kokemuksia mitkä namut parhaita. Jos siis malttaa poistua nettipalstalta ylipäätään sen ajaksi.
Ookko nää mustis papparaisista?
Sinä olet virtalähde. Kun olen vaihtanut muutaman hellän sanan kanssasi, olen huisin hyväntuulinen ja tuntuu, että eihän tässä ole hätiä mitiä ja että elämä on oikeastaan aika kelpoa. Toivoakseni myös toisin päin eli että minäkin voisin antaa sinulle jotakin hyvää. Olet niin kovin rakas. (Tähän haluaisin qr-koodin, josta avautuu jaettavaksi se, mitä tunnen, kun sinut tunnen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas suloinen! Tonin kaipaajalta?
Ei vaan joku kysyi mitä kuului Tonille. En ikinä pystyisi kaipamaan Toneja. Kaikki tuntemani Tonit ovat olleet rumia. Niim henkisesti kuin fyysisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla ei ole mitään menetettävää. Mulla on omassa suhteessa tosi paha olla tiettyjen syiden vuoksi. Viime aikoina olen tuntenut,etten ehkä selviä loppuelämääni järjissäni niiden asioiden kanssa.
Kyllä siihen yhdet pakit menis myösGo for it! Eikä edes tule pakkeja
Meinaatko? Henkilö kenestä puhun on kihloissa toisen kanssa. Näen pikemminkin että onnistumisprosentti jossain 2-7% välissä
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi ottaa asia puheeksi ennen kuin hän ehtii mennä naimisiin tai hankkii lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas suloinen! Tonin kaipaajalta?
Ei vaan joku kysyi mitä kuului Tonille. En ikinä pystyisi kaipamaan Toneja. Kaikki tuntemani Tonit ovat olleet rumia. Niim henkisesti kuin fyysisestikin.
Minulla päinvastainen kokemus. Kivoja ovat olleet. Mahtuu mukaan myös komeita tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen yhdet pakit menis myös
Jos sitä saatkin pakkien sijan rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet kaivattuni profiilissani?
Kävin sitten katsomassa, mutta ei saa yllyttää. 😅 Sama kuva näyttää olevan. Oikea valonsäde🌠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet kaivattuni profiilissani?
Kävin sitten katsomassa, mutta ei saa yllyttää. 😅 Sama kuva näyttää olevan. Oikea valonsäde🌠
Mullakin on... erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos nukkuisin pari vuorokautta? Ehkä kaikki ongelmat ovat kadonneet ja ratkaisut löytyneet ja säteilen jälleen rakkautta ja energiaa. Tuskin, mutta ajatuksen tasolla kiehtoo. Toisinaan ei jaksa yksin, mutta onko vaihtoehtoa 🤷🏼?
Aina kannattaa nukkua, jos vain suinkin mahdollista. Levännyt mieli ratkoo jo itsessään monia ongelmia!
Työllistyminen ja loputon väsymys sekä valtava läheisyyden kaipuu, muttei energiaa ja jaksamista tutustua kehenkään niin, että pääsisi läheisyysasteelle ja lisäksi olen jatkuvasti niin ärtynyt ja vihainen, että tarvitsisi olla jonkin sortin masokisti kyseessä, jos latistaisi itsensä mielialalleni. Niin kaipa nämäkin ratkeavat parin vuorokauden nukkumisella.
*altistaisi ei latistaisi
Vierailija kirjoitti:
Tunteistaan kertominen voi muuttaa kaiken. Joskus on parempi nauttia ihastuksesta kuin ottaa riski.
Olen tiedostanut tuon. Silti haluaisin käydä kaiken läpi -silläkin uhalla, että ystävyys päättyy siihen.