Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisasiat ovat tärkeitä.
Tulipa tästä vielä mieleeni muistoni lapsuudesta.
Muistan kuinka tuli pientä riitaa parhaiden kavereideni kanssa sillä olen suhteellisen avoin ihminen ja juttelen siis avoimesti muiden kanssa. Olin kertonut yhdestä kaverista jonkun asian toiselle ja tämä kaveri suuttui siitä, sitä asiaa ei olisi saanut kertoa.
Mielestäni asia ei ollut vakava eikä paha eikä se ollut pahalla sanottu, useasti olen tukenut muita kertomalla kokemuksia. En muista ihan tarkasti mikä asia oli mutta se liittyi luonteenpiirteisiin jotenkin kuitenkin.
Pyysin siis anteeksi ja lupasin etten kerro ikinä mitään häneen liittyvää muille.
Tästä alkoi minun ajatusprosessini liittyen näihin asioihin ja muistan kuinka tietoisesti lähdin pohtimaan sitä että kuinka nyt toimia eri tilanteissa ko
Siinä vastattiin toisen kaipaajan viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin.
Tämäkin taas niitä nimiä, joita olen testin vuoksi sanonut kaipaavani, vaikka en oikeasti kaipaa. Heti alkaa joku muukin kaivata saman nimistä. Erikoista. Testannut monella muullakin nimellä. On jollakin halvat huvit.
Määritteletkö ajanjakson, mitä heti merkitsee sinulle niin tiedetään selvittää kauanko se oikesti on.
Ainakaan tänä aamuna ollut kuin yksi maininta nimestä.
Saman_nimisestä
Menee kausissa. Nimeä ei mainita kuukausiin, mutta heti kun mainitsen, tulee samana päivänä ja viikkoina samannimisen kaipaaja. Ei se haittaa, jos oikeasti kaipaa, mutta jännä ilmiö. Ehkä nimen mainitseminen tuo jollekin jonkun Sinin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka tuli pientä riitaa parhaiden kavereideni kanssa sillä olen suhteellisen avoin ihminen ja juttelen siis avoimesti muiden kanssa. Olin kertonut yhdestä kaverista jonkun asian toiselle ja tämä kaveri suuttui siitä, sitä asiaa ei olisi saanut kertoa.
Mielestäni asia ei ollut vakava eikä paha eikä se ollut pahalla sanottu, useasti olen tukenut muita kertomalla kokemuksia. En muista ihan tarkasti mikä asia oli mutta se liittyi luonteenpiirteisiin jotenkin kuitenkin.
Pyysin siis anteeksi ja lupasin etten kerro ikinä mitään häneen liittyvää muille.
Tästä alkoi minun ajatusprosessini liittyen näihin asioihin ja muistan kuinka tietoisesti lähdin pohtim
Täysin aiheen vierestä 🤦🏻
-
Pyysikö hän sun lapsuusmuistoa? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin.
Tämäkin taas niitä nimiä, joita olen testin vuoksi sanonut kaipaavani, vaikka en oikeasti kaipaa. Heti alkaa joku muukin kaivata saman nimistä. Erikoista. Testannut monella muullakin nimellä. On jollakin halvat huvit.
Määritteletkö ajanjakson, mitä heti merkitsee sinulle niin tiedetään selvittää kauanko se oikesti on.
Ainakaan tänä aamuna ollut kuin yksi maininta nimestä.
Saman_nimisestä
Menee kausissa. Nimeä ei mainita kuukausiin, mutta heti kun mainitsen, tulee samana päivänä ja viikkoina samannimisen kaipaaja. Ei se haittaa, jos oikeasti kaipaa, mutta jännä ilmiö. Ehkä nimen mainitseminen tuo jollekin jonkun Sinin mielee
Sinillä siivous sujuu. Mitä analysoit? Kuka oli äidinkielenopettajasi?
Aaltoileeko kaipaus? Meneekö se kausissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkoi minun ajatusprosessini liittyen näihin asioihin ja muistan kuinka tietoisesti lähdin pohtim
Ainoan kaipaajan, ethän sinä ketään kaivannut. Otit vain aasinsillan jonkun jutusta voidaksesi kirjoitella kilometrin pituisen lapsuusmuistosi tähän ketjuun. Luuletko että ketään kiinnosti lukea?
Seurannut tätä ketjua muutaman vuoden, ja tuo kuvio toistunut kymmennet kerrat. Se menee näin:
Laita nimi, niin kohta täällä "on" sen niminen, tai vähintään se "kirjain" kaipaamassa ja/tai kymmenen "kaipaajaa" kaipaamassa samannimistä. "kaivataankohan samaa?"
Hovitrolli on onneksi äärimmäisen helppo tunnistaa. Sama henkilö myös monesti vakuuttelemassa, ettei ole mitään trolleja tai kuka nyt mitään tunnisteita keräisi. Huvinsa kullakin, kai.
Hbd hänelle, joka on täällä synttäreitään mainostanut useampana päivänä. Nyt se suuri päivä koitti, runsaasti onnea ja iloa! Ja monta sydäntä perään.
Vierailija kirjoitti:
Lasten mielessä voi pyöriä paljonkin tietoa joten kokeile tutustua lapsiin sekä heidän ajatusmaailmoihinsa syvemmin jos se kiinnostaa ja on sellaiseen mahdollisuus.
-
Terveiset kaipaamillesi lapsille? 🙄
No esimerkiksi, heillekin.
Vierailija kirjoitti:
Seurannut tätä ketjua muutaman vuoden, ja tuo kuvio toistunut kymmennet kerrat. Se menee näin:
Laita nimi, niin kohta täällä "on" sen niminen, tai vähintään se "kirjain" kaipaamassa ja/tai kymmenen "kaipaajaa" kaipaamassa samannimistä. "kaivataankohan samaa?"
Hovitrolli on onneksi äärimmäisen helppo tunnistaa. Sama henkilö myös monesti vakuuttelemassa, ettei ole mitään trolleja tai kuka nyt mitään tunnisteita keräisi. Huvinsa kullakin, kai.
Samaa mieltä siitä, että nimillä ja myös tunnisteilla trollataan. Eri mieltä siitä, että joku olisi väittänyt, etteikö trolleja olisi tai tunnisteita kerättäisi. Nämä ovat mielestäni vain sen yhden lukutaidottoman olkiukkoja niistä viesteistä, joissa trollivainoharhaansa ihan aitoihin kaipausviesteihin spämmäävän trollin juttua ajetaan alas. Täällähän siis on trolli, jonka mielestä kaikki epämieluisat viestit on trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, et siis ymmärtänyt lukemaasi joten minäpä kerron uudestaan.
Tämä lapsuuteni muisto tuli mieleeni ja halusin jakaa sen ketjussa muillekin opettavaisena tarinana. Ole hyvä.
Ihanaa päivää sinullekin ja paljon iloa energiaasi!
Et tainnut itse tainnut itse ymmärtää otsikkoa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkoi minun ajatusprosessini liittyen näihin a
Ja sinä se vain vyöryt tänne lukemaan ja pahoittamaan tyhjää mieltäsi. Ketään ei kuule kiinnosta sinun mielipahasi ja hyvä kun kerroit jotta tiedämme taas jatkossa jakaa näitä kaikkia toivomiasi asioita. Rentoa päivää. :)
Kaipausviestejä vyöryin lukemaan, en sun lapsuusmuistojas. Kirjoita ne jatkossa ihan eri ketjuun, niin ehkä jotakuta kiinnostaa eikä vastaanotto ole tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi stakkkaat?
Minä päätän kuule itse mitä minä teen. Keskity sinä luomaan omasta elämästäsi mieluisampaa jatkossa. Ei ketään kiinnosta sinä tai sinun mielipahasi. Mene eteenpäin.
Kyllä se on huomattu, ettet ota muita huomioon. Asiaa kommentoitiin jo edellä. Siksihän olet yksin, kun ei sua kiinnosta kuin minä itte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tänään, että lopettaisit kaipuun. Oli minulla tunteita sinuun, mutta en halua ajatella sinua sillä tavalla. Sinulla on hyvä mies, niin pidä siitä kiinni. Sait minun tunteeni heräämään aikoinaan flirttailullasi, mutta se kaikki on väärin. En halua sekaantua varattuun, sitä ei minun moraali kestä. Niin paljon tulisi pahaa meidän suhteesta ympärillä oleville ihmisille. Ei se vaan onnistuisi mitenkään.
Tyypillinen miehen viesti, käsken sinua tekemään näin ja sinä olet syyllinen tunteisiini koska olet flirttaillut. Miksi ajattelet hänen kaipaavan, onko lähestynyt tai laittanut viestiä, ylipäänsä osoittanut sen jotenkin? Miksi itse kirjoittelet tänne, oletko lukenut viestejä ja ominut ne itsellesi? Miksi ajattelet häntä kun et halua ajatella? Entäpä jos sinäkin olet flirttaillut hänelle? Et kai vaan ole itsekin viestittänyt hänelle? Oletteko olleet kaksin
No anteeksi sukupuoleni. Vaikutat feministiltä. Ei se mitään, vastaan silti.
En minä häntä syytä tunteistani, mutta kyllä se silti niin meni, että hän flirttaili minulle ensin ja se herätti tunteeni. En oikein ymmärrä mitä hän minusta olisi halunnut, jos ajattelee kuten sinä. Hetken hupia? Minua ei edes kiinnosta sellainen. Voin olla naisen kanssa kaveri tai parisuhteessa. Ei mitään epämääräisiä välimuotoja. Hänen kanssaan haluaisin olla vain kaveri, koska hän on parisuhteessa. Toivoisin, että kaikki ylimääräinen murustelu loppuisi. Tämä ei ole mitään palstakuvitelmaa, vaan ihan oikeasta elämästä. En ole täällä edes pitkään ollut, vaan silloin tällöin viimeisen vuoden ajan. Hän on tosin paljon puhelimellaan, sen tiedän. Voisi periaatteessa olla täälläkin.
Nyt en uskalla häntä edes tavata enää, vaikka hän haluaisi. Parempi irtautua pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Aaltoileeko kaipaus? Meneekö se kausissa.
Omalla kohdalla: sykleissä. Välillä kaipaan, toisinaan mietin. Kaipauksen gravitaatio.
Vierailija kirjoitti:
Hbd hänelle, joka on täällä synttäreitään mainostanut useampana päivänä. Nyt se suuri päivä koitti, runsaasti onnea ja iloa! Ja monta sydäntä perään.
Yhdyn ketjukaverina onnitteluihin! Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn ketjukaverina onnitteluihin! Eri
Yv, Av, jono?
Sellainen höpinäketju on jo, mutta kun nämä ei suostu käyttämään sitä. Samoin seksipuolella on jo oma kaipausketju, mutta sitäkään eivät suostu käyttämään. Molempia on linkattu näille ohi aiheen jaarittelijoille ja silti kirjoittavat yo. tekstiseinänsä tähän ketjuun. Ei kato kiinnosta kuin minä itte, siksihän ne yksin on.