Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Puhun suoraan sille, kenelle on asiaa. En virtauta viestiäni enää rikkinäisen puhelimen kautta. Kaunein viesti on henkilökohtainen.
Puhuispa joku mullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää lauantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Kiitos ihanasta ruususta. Tulin siitä iloiseksi.Sinä se jaksat yllättää! Sanomattakin on selvää, että ajattelen sua pitkin päivää ja myöhemminkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
V. M. P.
Yksi ja sama vastailemassa joka aamu ja ilta itselleen.
Eikö ole tuo vuosia ollut jo joka päivä ?
Vierailija kirjoitti:
Pystyssä tänään 👋
Miten sait sen pystyyn
Minulle kaveri kertoi toisesta kaveristaan asioita, joita tämä ei varmasti olisi halunnut muiden tietävän. Ei sanonut nimeä, mutta antoi tunnisteellisia tietoja. Jälkeenpäin sattumalta tutustuin tuohon toiseen kaveriin, ja tajusin että asiat koskivat häntä. Sama kaverini on varmasti kertonut minustakin juttuja eteenpäin. Ei tee mieli kertoa enää mitään.
Joku joskus kirjoitti rakastavansa lujasti ja (tai mutta) lempeästi. Kenellehän se oli ja mitä se tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
Joku joskus kirjoitti rakastavansa lujasti ja (tai mutta) lempeästi. Kenellehän se oli ja mitä se tarkoitti?
Se oli minulta, naiselta miehelle. Se oli hassuttelua ja viittasi kirjallisuuteen. Viestin saa tulkita kukin tavallaan. Itse saatoin viitata rakasteluun.
Oletkohan täällä mies, jota hätkähdin hissistä ulos astuessani niin paljon, että suustani pääsi:"hui!'
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan täällä mies, jota hätkähdin hissistä ulos astuessani niin paljon, että suustani pääsi:"hui!'
Hui kauhistus tätä Kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Olin taas mustasukkainen, kun menit oman linjan ällän kanssa samaan sohvaryhmään...
No mikset itsekin mennyt sitten sinne?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaveri kertoi toisesta kaveristaan asioita, joita tämä ei varmasti olisi halunnut muiden tietävän. Ei sanonut nimeä, mutta antoi tunnisteellisia tietoja. Jälkeenpäin sattumalta tutustuin tuohon toiseen kaveriin, ja tajusin että asiat koskivat häntä. Sama kaverini on varmasti kertonut minustakin juttuja eteenpäin. Ei tee mieli kertoa enää mitään.
Suhtaudun varauksella näihin, jotka kertovat kovin herkästi muiden asioista. Kaivatunkin tuttaviin kuuluu yksi tällainen, joten tietoisesti toimin enemmän kuuntelijana.
Lasten mielessä voi pyöriä paljonkin tietoa joten kokeile tutustua lapsiin sekä heidän ajatusmaailmoihinsa syvemmin jos se kiinnostaa ja on sellaiseen mahdollisuus.
-
Terveiset kaipaamillesi lapsille? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tänään, että lopettaisit kaipuun. Oli minulla tunteita sinuun, mutta en halua ajatella sinua sillä tavalla. Sinulla on hyvä mies, niin pidä siitä kiinni. Sait minun tunteeni heräämään aikoinaan flirttailullasi, mutta se kaikki on väärin. En halua sekaantua varattuun, sitä ei minun moraali kestä. Niin paljon tulisi pahaa meidän suhteesta ympärillä oleville ihmisille. Ei se vaan onnistuisi mitenkään.
Tyypillinen miehen viesti, käsken sinua tekemään näin ja sinä olet syyllinen tunteisiini koska olet flirttaillut. Miksi ajattelet hänen kaipaavan, onko lähestynyt tai laittanut viestiä, ylipäänsä osoittanut sen jotenkin? Miksi itse kirjoittelet tänne, oletko lukenut viestejä ja ominut ne itsellesi? Miksi ajattelet häntä kun et halua ajatella? Entäpä jos sinäkin olet flirttaillut hänelle? Et kai vaan ole itsekin viestittänyt hänelle? Oletteko olleet kaksin jossain jossa tuollainen näkyvä flirtti on ollut mahdollista? Jos olet noukkinut ajatuksesi täältä, olet todennäköisesti väärässä, täällä ihmiset saavat vapaasti kaivata ketä haluavat ilman että kukaan nokkaansa koputtaa ja monet pelkästään fantasioivat tai jopa vitsailevat/trollailevat. Monet ovat myös vakituisessa parisuhteessa ilman aikomustakaan jättää kumppaniaan. Pitäisihän sinun se tietää. Ainoastaan, mikäli joku teitä häiritsee oikeassa elämässä kannattaa reagoida. Joka tapauksessa viestissäsi on syyllistävä asenne, jos yhtään älyää lukea rivien välistä. Minullakin on eräs jota en halua ajatella sillä tavalla, enkä enää onnekseni suureksi osaksi ajattele. En halua välillemme mitään, enkä ole aikonut hänen suhteensa mitään. Eivät kaikki toista ihmistä joskus kaipaavat ole haluamassa aloittaa suhdetta hänen kanssaan. Katsokaas, on paljon välimuotoja ja yhteen ihmiseen mahtuu monenlaisia tunteita. Minua ei vaivaa muu kuin se, että oletetaan jotain mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jokainen aikuinen ihminen on vastuussa itse omista tunteistaan ja niiden tukahduttamisesta halutessaan, myös sinä, muita syyllistämättä. Jos ahdistaa, kannattaa jutella asiantuntijalle, se voi helpottaa. Minä halusin joskus pelkästään jutella hänelle kaverina, mutta ymmärsin sen olevan vaikeaa useasta syystä. Tai olen halunnut kysyä kuulumisia, mutta en kuitenkaan voi. Eihän tuollainen ole suhteeseen haluamista, mutta sinun hänen tilanne voi olla eri. Tsemppiä tunteiden tukahduttamiseen niille joille se tuottaa haastetta, toivoa on aina!
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin.
Tämäkin taas niitä nimiä, joita olen testin vuoksi sanonut kaipaavani, vaikka en oikeasti kaipaa. Heti alkaa joku muukin kaivata saman nimistä. Erikoista. Testannut monella muullakin nimellä. On jollakin halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti kaipaat häntä täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisasiat ovat tärkeitä.
Tulipa tästä vielä mieleeni muistoni lapsuudesta.
Muistan kuinka tuli pientä riitaa parhaiden kavereideni kanssa sillä olen suhteellisen avoin ihminen ja juttelen siis avoimesti muiden kanssa. Olin kertonut yhdestä kaverista jonkun asian toiselle ja tämä kaveri suuttui siitä, sitä asiaa ei olisi saanut kertoa.
Mielestäni asia ei ollut vakava eikä paha eikä se ollut pahalla sanottu, useasti olen tukenut muita kertomalla kokemuksia. En muista ihan tarkasti mikä asia oli mutta se liittyi luonteenpiirteisiin jotenkin kuitenkin.
Pyysin siis anteeksi ja lupasin etten kerro ikinä mitään häneen liittyvää muille.
Tästä alkoi minun ajatusprosessini liittyen näihin asioihin ja muistan kuinka tietoisesti lähdin pohtimaan sitä että kuinka nyt toimia eri tilanteissa ko
Tämä ketju nyt on jollekin, jostain käsittämättömästä syystä se paikka, johon pitää suoltaa näitä "rakas päiväkirja.." juttuja. Mikään ei estäisi luomasta uutta ketjua, jonne voi kirjoittaa paljonko tämän päivän ulosteet painoivat, mitä ruokaa söi ja moneltako heräsi.
Tänään oli vessapaperi alennuksessa, söin irttareita. Pitäisi työhakemuksiakin laittaa. Ja kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä mietin.
Tämäkin taas niitä nimiä, joita olen testin vuoksi sanonut kaipaavani, vaikka en oikeasti kaipaa. Heti alkaa joku muukin kaivata saman nimistä. Erikoista. Testannut monella muullakin nimellä. On jollakin halvat huvit.
Määritteletkö ajanjakson, mitä heti merkitsee sinulle niin tiedetään selvittää kauanko se oikesti on.
Ainakaan tänä aamuna ollut kuin yksi maininta nimestä.
Saman_nimisestä
Huomenta, onkohan kaivattu viettänyt jo kurpitsajuhlat vai onko tänään pirtti täynnä pikkuväkeä? 🎃