Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Huomenta kaunis opettajarouva 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun alun haaste:
Kirjoita kaivatullesi tunnisteellinen.
Jes, tästä se lähtee. Katseltiin viimeksi silmästä silmään toisiamme viisi viikkoa sitten. Ajattelin jo tuolloin, että tässäkö tämä nyt oli, mitään ei tule tapahtumaan ja näin yksi ajanjakso elämässä tulee päätökseensä. Tilanne jäi ikävästi auki, mutta lupaan pitää oven avoimena, jotta voisit astella elämääni.
Tämä osui minuun, ei ihan päivälleen kylläkään. Minun puolesta tämä ajanjakso ei vielä ole päättymässä. 💛
Aamutervehdys kaivatulleni. Yritähän pysyä pystyssä, kun ja jos liikut tuolla lumen ja sohjon keskellä. Halaus.
Aamutervehdys kaivatulleni. Yritähän pysyä pystyssä, kun ja jos liikut tuolla lumen ja sohjon keskellä. Halaus.
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. 🌹 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Emotionaalinen kylmyys tuntunut pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Hyvää lauantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Kiitos ihanasta ruususta. Tulin siitä iloiseksi.Sinä se jaksat yllättää! Sanomattakin on selvää, että ajattelen sua pitkin päivää ja myöhemminkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Miestä ikävä, pitkästä aikaa.
Tunteita ei voi lopettaa. Ne loppuvat tai muuttuvat tai pysyvät ennallaan. Niiden kanssa voi elää.
Puhun suoraan sille, kenelle on asiaa. En virtauta viestiäni enää rikkinäisen puhelimen kautta. Kaunein viesti on henkilökohtainen.
Olin taas mustasukkainen, kun menit oman linjan ällän kanssa samaan sohvaryhmään...
Vierailija kirjoitti:
Olin taas mustasukkainen, kun menit oman linjan ällän kanssa samaan sohvaryhmään...
Lassin vai Lauran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassin vai Lauran?
Ei kummankaan, vaikka toinen noistakin on samaa.
Yksityisasiat ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Hyvää lauantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Kiitos ihanasta ruususta. Tulin siitä iloiseksi.Sinä se jaksat yllättää! Sanomattakin on selvää, että ajattelen sua pitkin päivää ja myöhemminkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
V. M. P.
Yksi ja sama vastailemassa joka aamu ja ilta itselleen.
Minä kaipaan sinua.
Nuku hyvin.