Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Aaltoileeko kaipaus? Meneekö se kausissa.
Ei aaltoile. Sydämeni on valintansa tehnyt ja vakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla: sykleissä. Välillä kaipaan, toisinaan mietin. Kaipauksen gravitaatio.
Nyt on taas aika miettiä?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päätän kuule itse mitä minä teen. Keskity sinä luomaan omasta elämästäsi mieluisampaa jatkossa. Ei ketään kiinnosta sinä tai sinun mielipahasi. Mene eteenpäin.
Kyllä se on huomattu, ettet ota muita huomioon. Asiaa kommentoitiin jo edellä. Siksihän olet yksin, kun ei sua kiinnosta kuin minä itte.
Kieltämättä koominen hahmo. Aina sama "minua ei kuule kiinnosta, teen mitä haluan". Juu, ei meitäkään kiinnosta sinun tekemisesi, tunteesi tai mikään muukaan. Niin makaa kuin petaa.
Erikoinen tapa asettaa itsensä jalustalle, kun kuitenkin olettaa, että muita kiinnostaisi hän ja hänen asiansa. Tosi nolo. :D sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tänään, että lopettaisit kaipuun. Oli minulla tunteita sinuun, mutta en halua ajatella sinua sillä tavalla. Sinulla on hyvä mies, niin pidä siitä kiinni. Sait minun tunteeni heräämään aikoinaan flirttailullasi, mutta se kaikki on väärin. En halua sekaantua varattuun, sitä ei minun moraali kestä. Niin paljon tulisi pahaa meidän suhteesta ympärillä oleville ihmisille. Ei se vaan onnistuisi mitenkään.
Tyypillinen miehen viesti, käsken sinua tekemään näin ja sinä olet syyllinen tunteisiini koska olet flirttaillut. Miksi ajattelet hänen kaipaavan, onko lähestynyt tai laittanut viestiä, ylipäänsä osoittanut sen jotenkin? Miksi itse kirjoittelet tänne, oletko lukenut viestejä ja ominut ne itsellesi? Miksi ajattelet häntä kun et halua ajatella? Entäpä jos sinäkin olet flirttaillut hänelle? Et kai vaan ole its
No anteeksi sukupuoleni. Vaikutat feministiltä. Ei se mitään, vastaan silti.
En minä häntä syytä tunteistani, mutta kyllä se silti niin meni, että hän flirttaili minulle ensin ja se herätti tunteeni. En oikein ymmärrä mitä hän minusta olisi halunnut, jos ajattelee kuten sinä. Hetken hupia? Minua ei edes kiinnosta sellainen. Voin olla naisen kanssa kaveri tai parisuhteessa. Ei mitään epämääräisiä välimuotoja. Hänen kanssaan haluaisin olla vain kaveri, koska hän on parisuhteessa. Toivoisin, että kaikki ylimääräinen murustelu loppuisi. Tämä ei ole mitään palstakuvitelmaa, vaan ihan oikeasta elämästä. En ole täällä edes pitkään ollut, vaan silloin tällöin viimeisen vuoden ajan. Hän on tosin paljon puhelimellaan, sen tiedän. Voisi periaatteessa olla täälläkin.
Nyt en uskalla häntä edes tavata enää, vaikka hän haluaisi. Parempi irtautua pikkuhiljaa.
Ehkä olet ottanut vähän turhan vakavasti tuon flirttailun? Jotkut on flirttejä ihan luonnostaan, ei se tarkoita niiltä mitään. Ei hän sua välttämättä mitenkään haikaile, ainakaan tosissaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla: sykleissä. Välillä kaipaan, toisinaan mietin. Kaipauksen gravitaatio.
Nyt on taas aika miettiä?
Sivusta
Ollut jo muutaman vuoden. Voisi olla aika kaulailla, jos näkisi.
Onnea sulle tänään ja tulevaan!
Toivo ja toivottomuus kulkevat aaltomaisesti. Välillä on aidosti toivoa, toisinaan se on toivomisessa. Silloin täytyy uskotella itselleen, että koskaan ei voi tietää. Useimmiten en usko, että meitä tulisi, mutta useimmiten toivon, koska rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Minä päätän kuule itse mitä minä teen. Keskity sinä luomaan omasta elämästäsi mieluisampaa jatkossa. Ei ketään kiinnosta sinä tai sinun mielipahasi. Mene eteenpäin.
Kyllä se on huomattu, ettet ota muita huomioon. Asiaa kommentoitiin jo edellä. Siksihän olet yksin, kun ei sua kiinnosta kuin minä itte.
Ei tuo nyt pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä koominen hahmo. Aina sama "minua ei kuule kiinnosta, teen mitä haluan". Juu, ei meitäkään kiinnosta sinun tekemisesi, tunteesi tai mikään muukaan. Niin makaa kuin petaa.
Koomisempaa on lukea näitä teidän noloja kirjoituksianne. Vieläpä tuo tilannetajunnekin on päin persettä.
Täällä on monenmoista kirjoittajaa. Yksi niistä on sitten tuo jalusta-henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Toivo ja toivottomuus kulkevat aaltomaisesti. Välillä on aidosti toivoa, toisinaan se on toivomisessa. Silloin täytyy uskotella itselleen, että koskaan ei voi tietää. Useimmiten en usko, että meitä tulisi, mutta useimmiten toivon, koska rakastan.
Hyvin kirjoitettu. Jotain tämän tyyppistä myös kohdallani. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomisempaa on lukea näitä teidän noloja kirjoituksianne. Vieläpä tuo tilannetajunnekin on päin persettä.
Hei apua, lopeta jo! En kestä tätä myötähäpeää :D sivusta
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monenmoista kirjoittajaa. Yksi niistä on sitten tuo jalusta-henkilö.
Ja saa olla, mutta otsikko olis hyvä opetella. Lapsuusmuistot voi kirjoitella muualle.
Nöpölle vauhdikasta päivää. Vietä itsesi näköinen viikonloppu.
Hei apua ootte kaikki iha noloi 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa päiväkirjaansa paikaan johon se ei kuulu ja antaa mielipiteitä, joita kukaan ei kysynyt - muiden tilannetaju on perseestä. OK.