Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oot niin söde ja sul on hyvä sydän kaiken kylmyyden keskellä.
🌹💓 Hyvää huomenta ja viikonloppua kaivatulleni!
Tåmåhån se siinä onkin tosi kiva kun itse ihastuu ja toinen vain leikkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päätän kuule itse mitä minä teen. Keskity sinä luomaan omasta elämästäsi mieluisampaa jatkossa. Ei ketään kiinnosta sinä tai sinun mielipahasi. Mene eteenpäin.
Kyllä se on huomattu, ettet ota muita huomioon. Asiaa kommentoitiin jo edellä. Siksihän olet yksin, kun ei sua kiinnosta kuin minä itte.
Kieltämättä koominen hahmo. Aina sama "minua ei kuule kiinnosta, teen mitä haluan". Juu, ei meitäkään kiinnosta sinun tekemisesi, tunteesi tai mikään muukaan. Niin makaa kuin petaa.
Koomisempaa on lukea näitä teidän noloja kirjoituksianne. Vieläpä tuo tilannetajunnekin on päin persettä.
Kirjoittaa päiväkirjaansa paikaan johon se ei kuulu ja antaa mielipiteitä, joita kukaan ei
Tämä. En minäkään mene vaikka Loiste-hammasharjaa koskevaan ketjuun kirjoittelemaan 200 sanan stooria lapsuudenkavereistani ja sitten suutu, kun huomautetaan, että olen väärässä ketjussa. Kyllä tilannetajun puute oli nyt ihan siellä muistelijan omassa päädyssä.
Sama. Joillain varatuilla ja varmaan vapaillakin naisilla on paha tapa flirttailla ja herättää toisen kiinnostus. Sitten ollaan kuin ei mitään olisi ikinä tehnytkään.
Se voi satuttaa.
Sivusta.
Miksi kirjoitat, että pelkästään naisilla? Ihan yhtä yleistä miehillä. Jotkut vain on flirttejä ilman sen kummempaa agendaa.
Olette itse vastuussa omista tunteistanne. Ette voi syyttää TOISTA ihmistä jos ihastutte häneen. Joillekin pelkkä hymy voi mennä flirtistä, eikö saa nauraa ja hymyillä jos on varattu. Koittakaa sietää itsessänne ristiriitaiset tunteet älkääkä oksentako niitä muiden niskaan. Ihme joko tai -elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on itse tunteistaan vastuussa 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltoileeko kaipaus? Meneekö se kausissa.
Ei aaltoile. Sydämeni on valintansa tehnyt ja vakaa.
Oletko jo saanut valitsemasi?
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää toisen tunteiden syvyydestä yhtään mitään. Nimim. kokemus
Sori, mutta ei kiinnosta mennä johonkin harrasteryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään tunteita voi pakottaa vaikka ihastuisikin ja toisaalta, jos huomaa ihastuneensa varattuun niin silloin on omalla vastuulla myös irtautua tilanteesta ja yrittää suunnata huomionsa toisaalle.
Vierailija kirjoitti:
Olette itse vastuussa omista tunteistanne. Ette voi syyttää TOISTA ihmistä jos ihastutte häneen. Joillekin pelkkä hymy voi mennä flirtistä, eikö saa nauraa ja hymyillä jos on varattu. Koittakaa sietää itsessänne ristiriitaiset tunteet älkääkä oksentako niitä muiden niskaan. Ihme joko tai -elämää.
Sama mieltä, turha muita syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin joskus se osuu sitten omaan nilkkaan.
Kiinnostaisi kyllä tietää mitä hän sitten oikein halusi.
Elämäni meni pilalle, kun rakastuin Saanaan. Se oli suurinta ja ihmeellisintä ikinä siihen asti, mutta suisti kaiken raiteiltaan ja muutti minut. En taida enää ikinä pystyä aitoon parisuhteeseen.
Minä rakastan Jarmoa ja Karia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltoileeko kaipaus? Meneekö se kausissa.
Ei aaltoile. Sydämeni on valintansa tehnyt ja vakaa.
Oletko jo saanut valitsemasi?
En eikä ole näköpiirissä, että saisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päätän kuule itse mitä minä teen. Keskity sinä luomaan omasta elämästäsi mieluisampaa jatkossa. Ei ketään kiinnosta sinä tai sinun mielipahasi. Mene eteenpäin.
Kyllä se on huomattu, ettet ota muita huomioon. Asiaa kommentoitiin jo edellä. Siksihän olet yksin, kun ei sua kiinnosta kuin minä itte.
Kieltämättä koominen hahmo. Aina sama "minua ei kuule kiinnosta, teen mitä haluan". Juu, ei meitäkään kiinnosta sinun tekemisesi, tunteesi tai mikään muukaan. Niin makaa kuin petaa.
___
Nämä kommentit eivät E:n / eivät liity minuun.
Varmuuden vuoksi totean:
En koskaan ole mssn kontekstissa todennut lausetta 'Minua ei kiinnosta, teen mitä haluan.' Tuo ei ole minun puhetapaani lainkaan; kuulostaa aivan epäkypsän teini-ikäisen sanomiselta, ei aikuisen järkevän ihmisen ajatus ollenkaan. Minua jos ketä nimenomaan kiinnostaa laaja-alaisesti /glibaalisti kaikki vallitsevat ilmiöt/trendit. Sivistän itseäni päivittäin laajalla skaalalla.
Ajanhaaskaaminen jonkun pienen paikkakunnan kuppikuntajuoruiluun - se todentotta ei ole pirtaani. Sellaisesta pitäydyn täysin ulkopuolisena.
En halua enää kirjoittaa julkisille palstoille, ainoastaan omaan sosiaalisen mediani piiriin kuuluville.
Muutamia kirjoituksiani tosiaan on Kaks Plus - yökaipuuketjussa tämän kesän ja syksyn ajalta, mutta ei todellakaan ole aietta 'kolumninpitäjäksi' palkatta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hunajapurkkille pusu.
Oletko nalle vai mesilintu?
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Jarmoa ja Karia
😂