Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En ole niin kova kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Niin moni nainen suomessa on magdalena.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Onko asiallinen huono juttu?
Se on paras lähtökohta kaikkeen.
Minä kirjoitin tänään, että lopettaisit kaipuun. Oli minulla tunteita sinuun, mutta en halua ajatella sinua sillä tavalla. Sinulla on hyvä mies, niin pidä siitä kiinni. Sait minun tunteeni heräämään aikoinaan flirttailullasi, mutta se kaikki on väärin. En halua sekaantua varattuun, sitä ei minun moraali kestä. Niin paljon tulisi pahaa meidän suhteesta ympärillä oleville ihmisille. Ei se vaan onnistuisi mitenkään.
Nuku hyvin murunen. Suukkoja ja silityksiä kauniisiin uniin. Nyt jo kaipaan.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin naiselle mieheltä lumevasta Ankealasta 30 km takaa. Huomiseen.
Sie vampyyri voisit lähestyä ja hyökätä kimppuun arvaamatta.
Minä, T, tumma nainen, en oo niin kovin fiksu. Tai siis ollenkaan fiksu.
Hyvät yöt mammoille. Jättäkää se luuta porstuaan ja menkää nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tänään, että lopettaisit kaipuun. Oli minulla tunteita sinuun, mutta en halua ajatella sinua sillä tavalla. Sinulla on hyvä mies, niin pidä siitä kiinni. Sait minun tunteeni heräämään aikoinaan flirttailullasi, mutta se kaikki on väärin. En halua sekaantua varattuun, sitä ei minun moraali kestä. Niin paljon tulisi pahaa meidän suhteesta ympärillä oleville ihmisille. Ei se vaan onnistuisi mitenkään.
Mistä tiedät että on hyvä mies?
Öitä. Viisaat sanat on nyt jaettu.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin kova kuin luulet.
Enkä minä niin saavuttamaton, pelottava tai edes niin kova. Siinä paljon yhdistäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät onko mies hyvä vai huono... :/ Moni kakku päältä kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on paras lähtökohta kaikkeen.
Eikä ole. Se menee sitten sillä linjalla aina. Sivusta
Halaus ja hyvän yön suukko miehelle, missä nyt oletkin. 🌟
Istuttiin kerran kesällä saman pöydän ääressä. On halattu kentän laidalla. Oot ihana ja enemmän ja tykkään kanssasi jutella. Tuli hyvät fiilikset heti tavattaessa, mies.
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta enkä mitään, ole rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, erinomaista.
💖🌾 Hyvää yötä!