Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla uskalias ja myös puhua ääneen sydämen totuuksia. Ihmistä ei ole luotu olemaan vain hiljaa ja tuntemaan. Tilannetajua.
ja tunnistaa ne hetket, kun joku puhuu suoraan sydämestä. Olla valmis kuulemaan ne <3
(mun sydäntä vaan edelleen lämmittää erään vahvat sanat. mitä mä kuulin, oli välittäminen. se voittaa loppujen lopuksi kaikki kiimat sun muut. aito välittäminen. Ja kun sen kuulee, kun se on aitoa).
Manitkö Toni jo nukkumaan? Mä meen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Sama ongelma. Paitsi etten enää uskalla katsoa silmiinkään. Kaipaan niitä aikoja milloin vielä pystyttiin olemaan samassa tilassa ilman tätä vaivaantunutta pakoilua. Mikä meitä estää sanomasta sitä ääneen(?)
Sama täällä.En enää katso häntä silmiin.Ei ole syytä. On vain vaivaantuneisuus. Ei enää oikeastaan halua edes nähdä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksen vaan sanonut "ei kiitos" silloin aikoinaan? Ehkä olisin ollut onnellisempi.
Koska "kyllä kiitos" on paljon parempi ja elämänmakuisempi vastaus ja voi parhaimmillaan rakentaa polun rakkauteen joka ylittää kaikki odotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Sama ongelma. Paitsi etten enää uskalla katsoa silmiinkään. Kaipaan niitä aikoja milloin vielä pystyttiin olemaan samassa tilassa ilman tätä vaivaantunutta pakoilua. Mikä meitä estää sanomasta sitä ääneen(?)
Sama täällä.En enää katso häntä silmiin.Ei ole syytä. On vain vaivaantuneisuus. Ei enää oikeastaan halua edes nähdä häntä.
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantumisen aste. Joskus on pystynyt jopa hymyilemään tai katsomaan ja joskus sekin on ollut liikaa.
Olen yhden kerran nähnyt sinun hymyilevän, ehkä kaksi. Muutoin olet aina niiiiiin vakava. Itse meinaan olla kuin Naantalin aurinko :) mutta yritän hillitä ja vaikuttaa vaan ystävälliseltä
Pidän suun kiinni ihmisten ilmoilla, koska minulla on rumat hampaat ja minua kiusattiin niiden takia koulussa. Nauran ja hymyilen kyllä kotona ja niiden ihmisten seurassa, joihin luotan. sivu
En olekaan koskaan hampaitasi nähnyt. Mutta oletko mies vai nainen?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoille on oma aikansa ja paikkansa ja oikeat ihmiset oikeassa paikassa.
Sinulle on, minulle ei.
Ja se on syy mököttää? Perin perisuomalaista. Ei osata iloita mistään muuta kuin jos se koskee itseään.
Vierailija kirjoitti:
Totuttelen ajatukseen, ei tule meitä. Vähitellen ehkä sydänkin hiljenee.
hyvää yötä
Kuin minun ajatukseni. Itse olen totutellut ajatukseen jo kohta puoli vuotta, Silloin sain tietää, että olen haaveillut ihan turhaan.
Tunnen itseni aika hölmöksi,mutta taidan olla pikkasen ihastunut mieheen jonka en edes tunne, nähdään silloin tällöin aamuisin pienen hetken verran ja se siitä, en tiedä kuka hän on, minkä niminen, onko varattu vai ei jne. Mutta jäi vähän haikea olo kun näin hänet tänään ja enpäs tuu näkemään varmaan viel tosi pitkään aikaan kun en mene enää sinnepäin aamuisin:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni lirkuttelee mennen tullen varattunakin
Miksi kaipaat varattua?
Miksei kaipais?
Niinpä, kuka kieltää? Sitä paitsi en tiedä tämän hetken statusta.
Ei vissiin nähdä enää siellä. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantumisen aste. Joskus on pystynyt jopa hymyilemään tai katsomaan ja joskus sekin on ollut liikaa.
Olen yhden kerran nähnyt sinun hymyilevän, ehkä kaksi. Muutoin olet aina niiiiiin vakava. Itse meinaan olla kuin Naantalin aurinko :) mutta yritän hillitä ja vaikuttaa vaan ystävälliseltä
Pidän suun kiinni ihmisten ilmoilla, koska minulla on rumat hampaat ja minua kiusattiin niiden takia koulussa. Nauran ja hymyilen kyllä kotona ja niiden ihmisten seurassa, joihin luotan. sivu
En olekaan koskaan hampaitasi nähnyt. Mutta oletko mies vai nainen?
Mies
Mulle on niin vaikea ajatella, että olisit niin itsetietoinen esim. hampaiden suhteen. Olen pahoillani, jos sua on joskus kiusattu. Sulla on nätti hymy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Onko jotain toista paikkaa?
En tahdo sydämen äänten hiljenevän, en tunteiden tuudittautuvan toivottomuuden taajuuteen. Tahdon huutaa ääneen millaista vuoristorataa se on ollut, kun on kuihduttanut itseään kaipaamisella. Tai ei mitään sittenkään. Enhän voisi tuollaista tarpeeksi totuudellisesti sanoittaa, sillä kaikki sanat jäisivät vaillinaisiksi ja lauseet loppuisivat kesken. Aluista ja lopuista näkyy kaikkein selvimmin keskeneräisyys.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkemmin ajatelee, niin ei olla nähty säännöllisesti sitten 19-20. Sinun päätöksesi. Miksi vielä sinussa roikun? Sehän tässä on se suurin mysteeri.
Toivottavasti Helin tyyny on hyvin siellä lounaassa.
t. kiiruhtava zei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Aha no se on sitten hyvästit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni lirkuttelee mennen tullen varattunakin
Miksi kaipaat varattua?
Jospa tässä olikin omakohtaista kokemusta kaivatun kanssa olemisesta.
Hyvää yötä