Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantumisen aste. Joskus on pystynyt jopa hymyilemään tai katsomaan ja joskus sekin on ollut liikaa.
Ja vain irl tämä.
Voin lähteä, mutta hajuni jää.
Viimein <3 annoit mun odottaa
mun hassu
(en sais sanoa näin mut sanon, koska sinä sydämen sulattaja, sinä ihana, sinä kunnollinen, välittävä, intohimoinen, hassu ihminen)
Puhdas rakkaus ei vaadi koko ajan todistusta ja vakuuttelua. Siksi olen hiljaa jos sille tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantumisen aste. Joskus on pystynyt jopa hymyilemään tai katsomaan ja joskus sekin on ollut liikaa.
Olen yhden kerran nähnyt sinun hymyilevän, ehkä kaksi. Muutoin olet aina niiiiiin vakava. Itse meinaan olla kuin Naantalin aurinko :) mutta yritän hillitä ja vaikuttaa vaan ystävälliseltä
Pidän suun kiinni ihmisten ilmoilla, koska minulla on rumat hampaat ja minua kiusattiin niiden takia koulussa. Nauran ja hymyilen kyllä kotona ja niiden ihmisten seurassa, joihin luotan. sivu
Kaipailuttaa taas kovasti. Huomenna siirrymme talviseen vuodenaikaan ja syvällä sisimmässä on yhtä kalseaa ja kolkkoa kuin mitä se on ulkona tallustellessakin. Tämä kaipaisi kuuriluontoisena hoitona lempeä ja lämpöä, mutta eihän minkään valtakunnan lekuri sellaista pysty kirjoittamaan. Tyydytään siis näinä viileinä öinä ulvomaan kuuta.
Sitä, minkä tuntee sydämessä, ei tarvitse todistella tai vakuutella sanoin.
Vierailija kirjoitti:
mut sen voi joskus kuulla joidenkin sanojen mukana, olen sitä mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamiot on riisuttu.
Kävitkö halloween-bileissä?
Mä kävin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tarvitsee jos on suhteessa toisen kanssa, vai mitä tällä tarkoitetaan?
Kannattaa olla uskalias ja myös puhua ääneen sydämen totuuksia. Ihmistä ei ole luotu olemaan vain hiljaa ja tuntemaan. Tilannetajua.
Jos tuntee sydämellä, ei tarvitse sanoja. Sanat voivat valehdella, sydän puhuu totta.
Tänään hissin ovella me käytiin seuraava sananvaihto:
-Hui! -Moro.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas rakkaus ei vaadi koko ajan todistusta ja vakuuttelua. Siksi olen hiljaa jos sille tuntuu.
Kel onni on, se onnen kätkeköön. Perin suomalaista!
Sinua haluan vain. Muu on joutavaa diibadaabaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos molemmat vielä jakavat saman tunteen, on kyseessä ihan todellinen tuplajättipotti. Ollapa...
Kamalinta on ihmisten taipumus puhumattomuuteen ja tunteiden kätkemiseen. Joskus se todella on tarpeen, mutta muuten raskasta ja kuluttavaa. Ei kenenkään kuulu arvailla toisen ajatuksia. En kestäisi henkistä etäisyyttä montaakaan päivää läheisessä suhteessa. Sielu janoaa henkistä yhteyttä ja sitä että tietää missä toinen ajatuksineen menee.
Vierailija kirjoitti:
En aiokaan todistella mitään. Vaikeneminen jatkukoon.
Löydettäispä toisemme pelailemassa sitä samaa rakkauden kaipuun palapeliä. Oltais hyvä tiimi.
Rakkautta on seurata omaa polkua ja antaa toisen seurata omaansa. Polut voivat yhtyä, mutta ne voivat myös erkaantua. Rakkaus ei pakota eikä vaadi, se kunnioittaa omaa ja toisen suuntaa.