Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
46121/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitarra, halusit tulla yökylään, mutta lähden reissuun. Ehkä ensi viikolla. <3

Vierailija
46122/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekisi niin mieli halata sua. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46123/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.

Sama ongelma. Paitsi etten enää uskalla katsoa silmiinkään. Kaipaan niitä aikoja milloin vielä pystyttiin olemaan samassa tilassa ilman tätä vaivaantunutta pakoilua. Mikä meitä estää sanomasta sitä ääneen(?)

Sama täällä.En enää katso häntä silmiin.Ei ole syytä. On vain vaivaantuneisuus. Ei enää oikeastaan  halua edes nähdä häntä. 

Mikset?

Olin aivan liian ihastunut. Miksi kiusata itseään turhaan. 

Vierailija
46124/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.

Sama ongelma. Paitsi etten enää uskalla katsoa silmiinkään. Kaipaan niitä aikoja milloin vielä pystyttiin olemaan samassa tilassa ilman tätä vaivaantunutta pakoilua. Mikä meitä estää sanomasta sitä ääneen(?)

Sama täällä.En enää katso häntä silmiin.Ei ole syytä. On vain vaivaantuneisuus. Ei enää oikeastaan  halua edes nähdä häntä. 

Mikset?

Olin aivan liian ihastunut

No mitä jos se on molemminpuolista!

Vierailija
46125/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan ens vuonna 9000 kilometrin päähän susta. Sitten voin lopettaa itseni kiduttamisen.

Vierailija
46126/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydettäispä toisemme pelailemassa sitä samaa rakkauden kaipuun palapeliä. Oltais hyvä tiimi.

Siinä taitaa olla 10 000 palaa. Ei tule ihan heti valmiiksi.

Yhteistä aikaa kymppitonnin edestä! Ei huono diili.

Vierailija
46127/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä nähdä vaikka olen ollut tosi ihastunut. Hänestä ei tietoa.

Vierailija
46128/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan ens vuonna 9000 kilometrin päähän susta. Sitten voin lopettaa itseni kiduttamisen.

Hah. Muutatko samaan paikkaan kuin minä?

Vierailija
46129/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffenkeittovuorossa oleva: ei sitten nähdä huomenna...

Vierailija
46130/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jonnekin Kinaan ? :/

Vierailija
46131/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua nainen ei mulla muuta 😔

Vierailija
46132/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo sydämen äänten hiljenevän, en tunteiden tuudittautuvan toivottomuuden taajuuteen. Tahdon huutaa ääneen millaista vuoristorataa se on ollut, kun on kuihduttanut itseään kaipaamisella. Tai ei mitään sittenkään. Enhän voisi tuollaista tarpeeksi totuudellisesti sanoittaa, sillä kaikki sanat jäisivät vaillinaisiksi ja lauseet loppuisivat kesken. Aluista ja lopuista näkyy kaikkein selvimmin keskeneräisyys.

En minäkään haluaisi. Sinut haluaisin, mutta koska en saa, haluaisin löytää mielentilan, jossa voisin hyväksyä asian ja kyetä elämään ilman kipeää kaipuuta. Vaikka joskus ihme tapahtuisikin, sen aika on joskus, ei nyt. Nytkin pitäisi voida elää, enkä minä elä.

Vierailija
46133/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja ei mullakaan muuta

Vierailija
46134/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla söpö vaikkakin surullinen ilme. Sivu

Vierailija
46135/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jonnekin Kinaan ? :/

San Fernandon laakso.

Vierailija
46136/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisitpa kollegamies minua täällä...

Vierailija
46137/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkaan rouvan kanssa?

Vierailija
46138/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mietin sinua jälleen. Mietin sitä miltä tuntuisi kotona ystävällinen ihminen. Sellainen hyväntahtoinen niinkuin sinä olet. Joka tukisi silloin kuin ei tunnu niin hyvältä ja näkisi ilmeestä milloin ei ole hyvä.

Viime aikoina olen miettinyt erään ystäväni sanoja "ei se nyt ollut edes niin hyvännäköinen, mutta sentään niin helvetin mukava". Ja rehellisesti olen tosi kateellinen niille naisille joilla on sellainen mukava puoliso, joka availee välillä ovia tai käy kaapimassa auton ikkunat valmiiksi. Tai on arjessa ihan vaan läsnä ja kysyy miten sulla meni ja tarviitko apua.

Mitä enemmän tätä mietin sit yksinäisemmäksi tunnen oloni (eikä oikeastaan ole ketään kelle kertoa siitä rehellisesti). 

Vierailija
46139/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin nähdä enää siellä. Harmi.

Jos tarkemmin ajatelee, niin ei olla nähty säännöllisesti sitten 19-20. Sinun päätöksesi. Miksi vielä sinussa roikun? Sehän tässä on se suurin mysteeri. 

Jos sait häneltä niin paljon lahjoja, että sen vuoksi kaipaat

Vierailija
46140/55805 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tahdo sydämen äänten hiljenevän, en tunteiden tuudittautuvan toivottomuuden taajuuteen. Tahdon huutaa ääneen millaista vuoristorataa se on ollut, kun on kuihduttanut itseään kaipaamisella. Tai ei mitään sittenkään. Enhän voisi tuollaista tarpeeksi totuudellisesti sanoittaa, sillä kaikki sanat jäisivät vaillinaisiksi ja lauseet loppuisivat kesken. Aluista ja lopuista näkyy kaikkein selvimmin keskeneräisyys.

En minäkään haluaisi. Sinut haluaisin, mutta koska en saa, haluaisin löytää mielentilan, jossa voisin hyväksyä asian ja kyetä elämään ilman kipeää kaipuuta. Vaikka joskus ihme tapahtuisikin, sen aika on joskus, ei nyt. Nytkin pitäisi voida elää, enkä minä elä.

Miksi ette murra esteitä, jos kuulutte toisillenne! Ei ole oikein jäädä muihin suhteisiin jos sydän on jo poissa ja löytänyt toisen samanlaisen ja molemmat kaipaa.. Lopulta rakkauden kueltäminen rikkoo sisimmän.

Ketju on lukittu.