Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mulla on todella vahva tunne, että me tavataan lauantaina illalla kun olen pitkästä aikaa ihmisten ilmoilla käymässä. Samanlainen tunne mulla oli silloin kun edellisen kerran nähtiin ja ilta meni just niin kuin "tiesin" sen etukäteen menevän.
Nähdään lauantaina. Odotan innolla että pääsen suutelemaan sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua nainen ei mulla muuta 😔
Ja kaipaan takaisin ei mullakaan muuta. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Mikä olo
Niin paljon kiireitä, että ei ole ehtinyt ajattelemaan omaa oloa. Kaikki lienee fine.
Mulle vois kertoa rehellisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Sama ongelma. Paitsi etten enää uskalla katsoa silmiinkään. Kaipaan niitä aikoja milloin vielä pystyttiin olemaan samassa tilassa ilman tätä vaivaantunutta pakoilua. Mikä meitä estää sanomasta sitä ääneen(?)
Sama täällä.En enää katso häntä silmiin.Ei ole syytä. On vain vaivaantuneisuus. Ei enää oikeastaan halua edes nähdä häntä.
Ei ollut molemminpuolista. Hänellä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Nii ja sitten vain nauraisit partaasi. Ja juoksisit kertomaan työkavereillesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olo
Kesäheinältäkö kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahdo sydämen äänten hiljenevän, en tunteiden tuudittautuvan toivottomuuden taajuuteen. Tahdon huutaa ääneen millaista vuoristorataa se on ollut, kun on kuihduttanut itseään kaipaamisella. Tai ei mitään sittenkään. Enhän voisi tuollaista tarpeeksi totuudellisesti sanoittaa, sillä kaikki sanat jäisivät vaillinaisiksi ja lauseet loppuisivat kesken. Aluista ja lopuista näkyy kaikkein selvimmin keskeneräisyys.
En minäkään haluaisi. Sinut haluaisin, mutta koska en saa, haluaisin löytää mielentilan, jossa voisin hyväksyä asian ja kyetä elämään ilman kipeää kaipuuta. Vaikka joskus ihme tapahtuisikin, sen aika on joskus, ei nyt. Nytkin pitäisi voida elää, enkä minä elä.
Miksi ette murra esteitä, jos kuulutte toisillenne! Ei ole oikein jäädä muihin suhteisiin jos sydän on jo poissa ja löytänyt
Et voisi olla yhtään enempää oikeassa. Mun kohdalla toisen tunteet ei vaan sittenkään riittäneet. Minä olin ainoa joka erosi. Hän on yhä vaimonsa kanssa. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuttelen ajatukseen, ei tule meitä. Vähitellen ehkä sydänkin hiljenee.
hyvää yötä
Se on sitten sinun päätöksesi.
Niin, yksisuuntaisena kaipaus tukehtuu toivottomuuteensa
Vierailija kirjoitti:
Ketäs siis oot?
Yö painaa päähäni pimeän seppeleen... Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Tekisi niin mieli halata sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Meillä samat toteutumattomat toiveet! Ajatuksen tasolla halaan sua kyllä usein, nytkin. Suukko ja pitkä, lämmin hyvän yön halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuttelen ajatukseen, ei tule meitä. Vähitellen ehkä sydänkin hiljenee.
hyvää yötä
Se on sitten sinun päätöksesi.
Niin, yksisuuntaisena kaipaus tukehtuu toivottomuuteensa
No mutta kun ei ole yksisuuntaista
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan nähdä huomenna
Ei kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii ja sitten vain nauraisit partaasi. Ja juoksisit kertomaan työkavereillesi.
Enhän
Kaipaan sinua tänäkin iltana.
Olisitpa sinäkin kaivannut minua.
Kun en keksi yhtäkään lahjaa, mitä hän olisi antanut. Harvinaiset hymyt olivat kyllä lahjoja. Niistä iloitsin.