Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin suhde jossa olet ollut, millainen se oli?

Vierailija
04.01.2024 |

Minä kiduin 7 vuotta miehen kanssa joka oli pari vuotta Ok mutta lapsen syntymän jälkeen lopetti työnteon eikä suostunut hakemaan töitä. Lisäksi keräsi romuja joita oli kämppä täynnä pahvilaatikoissa.

Ei tehnyt kotitäitä eikä ottanut taloudellista vastuuta, ei hoitanut lasta, istui vaan koneella tai telkkarin ääressä. Kiukutteli silti kaikesta mitä muka kotona tein väärin. Neuvoi joka asiassa, oli oikea besserwisser. Oli kaksi kertaa väkivaltainen, töni sekä toisella kerralla kuristi.

Ilkeili ja ärsytti ja suurinta huvia hänelle oli saada minut itkemään. Ei ollut koskaan iloinen vaan mietti pelkästään negatiivisia asioita.

Luoja tietää miksi olin hänen kanssaan 7 vuotta, ehkä lapsen takia kun ajattelin että hänelle olisi parasta kasvaa ydinperheessä. Lopulta tilin järkiini ja ajattelin että parempi lapselle että muutame erilleen kuin kasvaa suhteessa jossa äiti aina itkee. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap eron jälkeen, ottiko mitään vastuuta lapsesta?

Vierailija
2/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin, jotta kamelin suhde...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä, halusi yhteishuoltajuuden viikko-viikko periaatteella. On ihmeen hyvä isä. Lapsi on nyt 14 v. 

Vierailija
4/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vastata tähän, koska tuntuu että halveksit työttömiä.

Vierailija
5/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä, halusi yhteishuoltajuuden viikko-viikko periaatteella. On ihmeen hyvä isä. Lapsi on nyt 14 v. 

Tuo on hienoa kuulla! Selkeästi jostain syystä ei pystynyt puhumaan ongelmistaan ja purki pahaa oloaan sinuun.

Vierailija
6/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala. ***uili, solvasi kaikilla mahdollisilla nimityksillä, väkivaltainen. Ei tämä kyllä ainoa h***ttelija ja väkivaltainen ole ollut, mutta pahin. Jos välillä tuntuikin hyvältä, niin yhtäkkiä tuli joku loukkaus, "et sitten viittinyt siivota sitä ja tätä", en edes näe että lopultakaan olisi minun hommani siivota hänen asunnossaan. Tai yhtäkkiä olin läski, hullu jne. Ja sitten se nuorempien naisten jatkuva vahtaaminen. Lirkuttelut jollekin "supernaiselle", kun minua haukkui.

Vierailija
7/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itsekään en ole töissä, olen eläkkeellä mutta haluaisin olla töissä. En minäkään voi oikein arvostaa sellaista joka ei edes yritä, ja on sitten olevinaan niin tervettä, kun kerran minua voi haukkua hulluksi.

t. Joku numero

Vierailija
8/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaikkia työttömiä, vain vapaaehtoisesti työttömiäjotka eivät edes yritä hakea töitä. 

Vierailija
9/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hienoa kuulla! Selkeästi jostain syystä ei pystynyt puhumaan ongelmistaan ja purki pahaa oloaan sinuun.

Niin minäkin olen ajatellut. ap.

Vierailija
10/10 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itsekään en ole töissä, olen eläkkeellä mutta haluaisin olla töissä. En minäkään voi oikein arvostaa sellaista joka ei edes yritä, ja on sitten olevinaan niin tervettä, kun kerran minua voi haukkua hulluksi.

t. Joku numero

Minä olen myöskin eläkkeellä, haluaisin kyllä tehdä töitä mutten pysty terveydellisten syiden takia. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän