Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Joko olen niin vetovoimainen, että et vaan voi itsellesi mitään tai sitten olet niin narsistinen, että koet oikeudeksesi leikkiä toisilla. Vaikea uskoa kumpaakaan.
Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni 🤗 Olet rakas 💕
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Joko olen niin vetovoimainen, että et vaan voi itsellesi mitään tai sitten olet niin narsistinen, että koet oikeudeksesi leikkiä toisilla. Vaikea uskoa kumpaakaan.
Tai sitten ehkä olet itse narsistinen (sokea sille) ja koet että voit leikkiä muilla ja syyttää muita narsimista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se leikki konkreettisesti mielestäsi on? Olet varma, että leikkii, eikä kyse ole jostakin muusta?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua putkimies
Mamma vai Bowseriko siellä kaipaa Mariota. Tuleeko Luigi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
En ole juurikaan ollut onnellinen aikuisiällä, ja asiat menevät koko ajan huonompaan suuntaan. En oikein edes näe mitään realistista skenaariota, jossa voisin saavuttaa ne asiat, jotka tekisivät minusta onnellisen.
Haluisin sanoa tähän jotain mukavaa ja rohkasevaa, mutta taidan olla vaan samaa mieltä jokseenkin. Tässä jonain päivänä repäsen ja lähdenkin seikkailulle. Meen kattomaan kaikki kaverit ja päätän sen skenaarion ulkomaanmatkaan. On ollut mielessä jos pitkään. Sitten kun tää on taputeltu, mitä nyt teen. Kaikki tärkeimmät ystäväni voisivat olla listalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl ois isoa putkea tarjolla. HKn sinine jää kakkoSEKSI.
Täällä ois patukkaa tarjolla, mutta onneksi eipä olekaan janoiselle patukkaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi on parisuhteen ehto, ilman muuta. Täydellistä sen ei tarvi olla eikä nostattaa pilviin, mutta valtavan suuri merkitys on sillä mitä lakanoissa tapahtuu vai tapahtuuko ylipäänsä. sivu
Selibaatti vahvistaa. T. etäsuhteilija
Vain, jos se on itse valittu elämäntapa. Muutoin se vain tekee ihmisestä kärttyisän ja katkeran, seksiä 24/7 ajattelevan.
Joskus olin painautunut sua vasten. Joskus vielä haluaisin painautua niin, että mulla on erektio. Mitähän tuumaisit siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä kuvittelee näkevänsä jonkun jossakin ja useamman kerran. Mutta uskon mieluummin järkeeni. Miksi hän täällä pyörisi?
Entäs sinä itse? Mitäs sä täällä pyörit?
Pyörii ku rssä anttilassa.
Osuva 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääl ois isoa putkea tarjolla. HKn sinine jää kakkoSEKSI.
Pistä hitsaten vaan isommaksi, kun kerran putkimies olet. Ei mitkään hk:n blååt tai vastaavat kiinnosta.
Osuit oikeaan, sinun takiasi tulin paikalle tänään. Nähdäänkö viikonlopun aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juurikaan ollut onnellinen aikuisiällä, ja asiat menevät koko ajan huonompaan suuntaan. En oikein edes näe mitään realistista skenaariota, jossa voisin saavuttaa ne asiat, jotka tekisivät minusta onnellisen.
Hieman samoissa tunnelmissa. Milloin elämä muuttui tällaiseksi kootna nyhväämiseksi ja sen sijaan, että olisi nyt istumassa iltaa ystävien kanssa jossakin kivassa paikassa tai käpertymässä rakkaan kainaloon viettämään perjantai-iltaa. sen sijaan olen kotknaja vaihtoehtona on loputtomat kohtaamiset heidän kanssaan joihin en juurikaan koe yhteyttä tai joiden tarkoituksena on vain kaataa omat ikävät kokemuksensa niskaani ja jättää ne taakaksi. mihin katosi rakkaus, välittäminen ja yhteyden kokemus ja milloin tilalle tuli jatkuva kokemus erilaisuudesta, sopimattomuudestaja väärässä vaiheessa elämisestä? Tai m
Kyllä - kuten sanoit. Mielipiteesi on kuraa koska olet ikuinen narisija.
Kokeiliap itse miltä tuntuu, kun jatkuvasti korostetaan erilaisuutta ja joukkoon sopimattomuutta ja yritetään saada ystävystymään heidän kanssaan, jotka ovat kokeneet samaa tai ovat jollakin tavalla silmiin pistäviä tai joukosta vähemmän miellyttävällä tavalla erottuvia? Tai juurikin ne kaikki ikävät ynnä muut raskaatt kokemukset, joista minulle avaudutaan sen sijaan, etä välillä olisi kevyempiä ja iloisempia ja nautinnollisempiakin sävyjä. Narisisit luultavasti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se leikki konkreettisesti mielestäsi on? Olet varma, että leikkii, eikä kyse ole jostakin muusta?
Ehkä hän omia mielen sisäisiä lukkoja purkaa? Valitettavasti siinä sitten joku joutuu sijaiskärsijän rooliin. Kaksin on tottakai kivempi kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Osuit oikeaan, sinun takiasi tulin paikalle tänään. Nähdäänkö viikonlopun aikana?
Maanantaina aikaisintaan
Vierailija kirjoitti:
Joo sopii. Laita viestiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma vai Bowseriko siellä kaipaa Mariota. Tuleeko Luigi mukaan?
Miksi vietät aikaa täällä?
Harmi että et varmaan enää tuu sinne töihin
Selibaatti vahvistaa. T. etäsuhteilija