Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen sopii sulle ;)
Sinä siis. En ole pitkään aikaan pystynyt pitämään punaista. Lainavaate.
Luonnollisesti ;)
En tiedä, miksi aavistan, vaikka en näe. 🤷🏽
Yliluonnollisesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Hunajapurkilleni 🥰
Et uskalla hakea maistiaisia. 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen sopii sulle ;)
Sinä siis. En ole pitkään aikaan pystynyt pitämään punaista. Lainavaate.
Luonnollisesti ;)
En tiedä, miksi aavistan, vaikka en näe. 🤷🏽
Yliluonnollisesti ;)
Tai sitten tunnen vain maagisen vetovoimasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänko huomenna suosikkikollegani 😚
Kyllä me nähdään.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Hunajapurkilleni 🥰
Sinä taidat olla mesitangara. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova työ-, ja treeniviikko takana. Nyt rommia lasillinen, ja ihanan kaivatun ajattelua. Kaipauksen välittäjänä vauva foorumi. Terveiset sulle ihana. Ajattelen sinua.
KKuka on kaivattusi, kerro hänestä?
En halua muuta kertoa, kuin että tällä hetkellä saavuttamaton. Todella ihana silti, ja saattaa tällä hetkellä mököttää mulle, kun oon niin rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova työ-, ja treeniviikko takana. Nyt rommia lasillinen, ja ihanan kaivatun ajattelua. Kaipauksen välittäjänä vauva foorumi. Terveiset sulle ihana. Ajattelen sinua.
En halua muuta kertoa, kuin että tällä hetkellä saavuttamaton. Todella ihana silti, ja saattaa tällä hetkellä mököttää mulle, kun oon niin rasittava.
Mikä susta tekee rasittavan?
Kaksi vanhaa puuta, vaikket sitä nää
Katsoo kevääseen, seisoo erillään
Ja jossain alla maan
Ne kaiken aikaa yhteen punoneet on juuriaan
Kirjoitan tämän, vaikka vihaan Juha Tapiota. Kirjoitan sulle, vaikken saisi. Kirjoitan, koska jään kaipaamaan. Mutta sulla on asiat hyvin ja mulla on asiat hyvin. Mennään näillä. Ehkä vielä joskus törmätään. Kiitos että olit ja olet.
T: Ystävä
Milloin olet ollut onnellisin elämässäsi? Minkä ikäisenä tai millaisessa elämänvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sotket toiseen, kuten hänkin joka tunnistaa mutta ei tunnista kohdetta.
Yleensä naiset pitävät ärsyttävänä sitä, johon ovat ihastuneet. Täällä tosiaan helposti sotkee ihmiset toisiinsa. Itse suhtaudun niin, että ajattelen kaikkien kaipaavan samaa kuin itsekin. Silloin on helpotus, kun huomaa, ettei niin olekaan, vaan joku kaipaa jotakuta muuta. 😆
Melkoisia naisia tunnet! En tunne ketään joka pitäisi ihastustaan ärsyttävänä, itsekin pidän vain ihastuttavana :o
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta tekee rasittavan?
Käytös. Haluaisin poistaa viimeiset pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ja jossain alla maan
Kirjoitan tämän, vaikka vihaan Juha Tapiota. Kirjoitan sulle, vaikken saisi. Kirjoitan, koska jään kaipaamaan. Mutta sulla on asiat hyvin ja mulla on asiat hyvin. Mennään näillä. Ehkä vielä joskus törmätään. Kiitos että olit ja olet.
Nn?
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet ollut onnellisin elämässäsi? Minkä ikäisenä tai millaisessa elämänvaiheessa?
Ei siihen liity mikään ikä. Olen pääosin onnellinen. Erityisiä onnen hetkiä olen kokenut esimerkiksi kohdatessani ihmisiä, joiden kanssa ollaan samalla levelillä ja samoissa sfääreissä heti, vaikka oltaisiin eri puolilta maailmaa. Viimeisimmän sellaisen tapasin talvella 23-24. Olen myös sanattoman onnellinen nähdessäni jotakin kaunista kuten luonnonmuodostelman tai ollessani metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Meni ruokahalut.
Kyllä ja tuskin tulee lähiaikoina takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Haluatko olla vastaanottamassa tai/ja antamassa suuseksiä?
Itse olisin "työmyyrä" naisen oraalisen nautinnon suhteen. Kymmeniä vuosia kokemusta haaveen ja mallikuvamatskun tasolla tuosta niin eiköhän sitä tositoimissakin onnistuisi ja kehittyisi. Intressit kovat :-9
Eikö ole ollenkaan käytännön kokemusta? Epäilen, että on.
Gallupin tekijä eli mä en oo edes koskaan seurustellut kun Välttelevän persoonallisuushäiriön vuoksi olen ollut hikikomorihylkiö koko elämäni ajan. Ei naiset halua videopelejä pelaavaa hyperesteettisen foobista, sulkeutunutta animeturrihihhulia jonka ainut avu on pakonomainen haaveilu.
Kuulin, että olit keskeyttänyt toistaiseksi ne politiikan opinnot. Aina hyvä pitää pientä taukoa. Kyllä sä sen varmaan silti läpäsit.
ystävälle
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tullut sellaista aikaa vastaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun ei tarvinnut jatkuvasti aloittaa alusta ja elämä eteni paikoillaan junnaamisen sijaan. Tekemiselläkin oli merkitystä, kun ponnistelu tuotti tuloksia. Samoin ihmissuhteissa kehittyi syvempiä yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jossain alla maan
Lämmin läikähdys. Kiitos.
Hetken jo säikähdin löytäneeni karhun läjän marjoineen talon läheltä. Noh, ei se ollut käynyt noin lähellä riehumassa todistettavasti. Mutta supikoira oli käynyt. Oli syönyt valtaisasti pihlajanmarjoja. Olisipa rakas ollut kanssani edes kakkaa ihmettelemässä.