Onko muut huomanneet Tinderissä tällaista?
Tiivistetysti: "Se, että Tinder näyttää toisinaan pitkiä putkia erittäin houkuttelevia profiileja ja välillä taas pitkään pelkästään vähemmän kiinnostavia vaihtoehtoja, on täysin tietoisen algoritmin toiminnan tulosta. Sovellus säännöstelee näkemääsi profiilivirtaa maksimoidakseen oman sitoutumisesi ja sovelluksessa vietetyn ajan."
Olen huomannut itse tämän. Välillä Tinder näyttää toinen toistaan upeampia omaa tasoani vastaavia korkean tason naisia, ja sitten taas joinakin päivinä saan katseltavakseni todella surkeita ja ala-arvoisen tason naisia (rumia, lihavia, ovat täysin laiminlyöneet itsestään huolehtimisen).
Kommentit (13)
Välillä on niin kuvottavia ja surkeita tapauksia, että ihmettelen, miten ne on iljenneet Tinderiin tunkeutua kaiken kansan pällistelväksi.
Nykyään varsin paljon näitä alempien tasojen profiileja.
Näiden tosi ala-arvoisten kohdalla miettii, että onko niillä totaalisesti harkintakyky hukassa ja vääristynyt minä-kuva.
Nainen EI KOSKAAN voi olla liian lihava.
Johtuu siitä mitä nettiin kirjoitat ja millä sivuilla käyt. Sillä yhteys tinderin tarjonnan tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi. Kenenkään täyden liikuntakyvyn ja sielunvoimat omaavan ei pitäisi painaa yli sataa kiloa tai omata yli 30:n BMItä. Ei miehen, naisen, bodarin, kuulamörssärin. Moni vahvamieskin sanoo haluavansa "terveempään painoon", kun kisakausi on ohi. Tuhoaa vain oman nivelet, selän, rasvoittaa sisäelimet, pelkkä oleminen on raskaampaa kuin kevyempänä ja ei rehellisesti vaan ole kivaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi. Kenenkään täyden liikuntakyvyn ja sielunvoimat omaavan ei pitäisi painaa yli sataa kiloa tai omata yli 30:n BMItä. Ei miehen, naisen, bodarin, kuulamörssärin. Moni vahvamieskin sanoo haluavansa "terveempään painoon", kun kisakausi on ohi. Tuhoaa vain oman nivelet, selän, rasvoittaa sisäelimet, pelkkä oleminen on raskaampaa kuin kevyempänä ja ei rehellisesti vaan ole kivaa katsottavaa.
Naisen lihavuus ei edes ole lihavuutta, vaan KEHOPOSITIIVISUUTTA. Mitä kehopositiivisempi, sitä voimaantuneempi.
Sijainti vaikuttaa. Sovellus siirtää välillä eri paikkoihin, niin näkyy erilaisia profiileita
Välillä tulee todella surkeita profiileja, joissa ei ole edes panostettu kuviin.