Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mammoille huomenet. Vielä loppurutistus ennen vkl vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, vilkuilen ikkunasta kuin tonttu, kun nukut.
Vilkuilee vain. Olen ollut kilttinä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet aina ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua komialle risuleualle. 🧡🤗
Suukko ja halaus.
Ps. Eilen joku poistattii mun hyvän yön viestin. No, ei se estä mua ajattelemasta sua. Haluan, että tiedä sen.
Näköjään on eiliset toivotukset poistettu. Kukaan ei kuitenkaan pysty poistamaan tunteitani sua kohtaan. 🤗🧡 Halaus ja suukko. 🌹
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L-nainen.
Minä olen kyllä kokoa M, mutta rinnanympärys hieman kiristää.
Mäki ja satun vielä ihailemaan M-naista. Ei olla nähty vähäänaikaan, mut ikävä on suuri. Jos uskallan otan yhteyttä ennen joulua. Oot paras 😍😍😍
Joka ilta päätän, että huomenna jaksan. Voimia ei tule päättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet aina ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua komialle risuleualle. 🧡🤗
Suukko ja halaus.
Ps. Eilen joku poistattii mun hyvän yön viestin. No, ei se estä mua ajattelemasta sua. Haluan, että tiedä sen.
Näköjään on eiliset toivotukset poistettu. Kukaan ei kuitenkaan pysty poistamaan tunteitani sua kohtaan. 🤗🧡 Halaus ja suukko. 🌹
-risuleuka
Kauniisti sanottu! Ruusu myös sinulle.🌹🧡🤗 Suukko ja halaus
-pikkuvaalea
Nähdään huomenna messuilla! 😉 Nähtäiskin.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään huomenna messuilla! 😉 Nähtäiskin.
Tosi monena vuonna olen käynyt, mutta nyt jäänyt monena vuotena käymättä, kuten tänäkin. En ole maisemissa. Minä olen ollut yksi niistä ekoista ovilla. 😉 Liittyy tosin siihen, että kun menee heti kun avautuu niin ei ole niin hirmuinen ryysis samantien kun myöhemmin päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Samat on oireet! Päätetään, et kaukoparannetaan toisemme. Jaksaa, jaksaa! Tsemppiä!
Vuosia häirinnyt typerä kysymykses "Ootsä jotenkin pitelemätön"
Oikeen ihanaa perjantaita ja vkl mammoille eritoten mun kaivatulleni. Olet ihaninta mitä maa päällään kantaa. Haleja ja suukkoja ja toiv törmätään jossain joskus. Mä en ikinä lakkaa kaipaamasta sua enkä ikinä hylkää sua. <3 😘
Vierailija kirjoitti:
Sihteerin kahvitauko voi venähtää huomenna.
Uusi sihteerikkö kehissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteerin kahvitauko voi venähtää huomenna.
Uusi sihteerikkö kehissä?
Eiku vanha
Vierailija kirjoitti:
Tuletko rapsuttelemaan partaani?
Letittäisin sen ja asettelisin lettien väliin kukkia.
Olit unessa, ei ollut kovin selkeästi sinä mutta tiesin että olit sinä, päästiin läheisiin tunnelmiin.
Nyt sitten uneksin susta sekä päivällä että yöllä, ei ole taukoa tässä unessa.
Mennäänkö flamingon kuhertelualtaaseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat on oireet! Päätetään, et kaukoparannetaan toisemme. Jaksaa, jaksaa! Tsemppiä!
Kiitos, samoin sinulle! Kaikenlaista on yritetty, mutta hidasta on toipuminen. Ehkä tämä väsymysten välinen hoitomuoto tuo avun. Voimia!
Kaivatulleni hyväntuuliset aamun toivotukset, jonnekin tuonne sumun keskelle! Halaus.