Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toisille sopii paremmin hopeakorut ja toisille kultakorut.
Helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa olemaan ihastus sinuun loppu. Kestikin kauan. Tätä päivää olen odottanut siiitä lähtien, kun tajusin ettet ole ollut kiinnostunut minusta koskaan.. Nyt jo pystyn ajattelemaan, että mitä ihmettä sinussa näin. Kauan tänne kirjoittelinkin, jopa melko tunnisteellisia viestejä ja muutamasti sinun nimesikin.
Hyvä homma sulle. Minä tulen jumittamaan näissä tunteissa vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinua, edelleen
Minäkin sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Edelleen ajattelen viestisi "toivottavasti et halua mitään" tarkoittavan, että olit itsekin pyöritellyt eri skenaarioita mielessäsi. Pusu sulle muru.
Koska noin sanoi?
Toissa keväänä.
Sun alkukirjain?
Illalla sitte pannaan olit kotona tai et!!!
Nuku hyvin, onnellisia unia sinulle.
Schubert - Serenade
Hyvää yötä, vilkuilen ikkunasta kuin tonttu, kun nukut.
Hyvää yötä mun karvaiselle kavereilleni. Makoisia unia. Ikävä.
🐾😽🐾
Vierailija kirjoitti:
En katsele sua enää niin paljon kun en oo varma ahdistaako mun kiinnostus sua. Haluan sua edelleen.
Ei se koskaan ahdistanut. En vain tiennyt, miten siihen olisi pitänyt suhtautua. Tule jutuille.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Somettaa kerkeää, muttei viestimään?
Samoin, samoin.... sanoi kattila padalle. 😌
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L-nainen.
Minä olen kyllä kokoa M, mutta rinnanympärys hieman kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin kirje Puuma <3 -kaipaajalle:
Puuma tässä moi. Yksi monista, muttei aito ja oikea. Ihan ihminen vaan. Kerrohan jo meille ketä kaipaat tai kuka olet.
Tulispa sellainen kuumapuuma ottamaan päättäväisesti kiinni niin, että ei jäisi mitään epäselvää kenellekään. Olisin ihan myyty.
Eri
Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet aina ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Schubert - Serenade
Kiitos tästä! Nautin sen aamuni alkajaisiksi. Olisitpa lähettyvillä, ikävä sinua. Voitaisiin nauttia toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet aina ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua komialle risuleualle. 🧡🤗
Suukko ja halaus.
Ps. Eilen joku poistattii mun hyvän yön viestin. No, ei se estä mua ajattelemasta sua. Haluan, että tiedä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schubert - Serenade
Kiitos tästä! Nautin sen aamuni alkajaisiksi. Olisitpa lähettyvillä, ikävä sinua. Voitaisiin nauttia toisistamme.
Minä taas nukuin hyvin, nähden onnellisia unia.
- sivusta tulin onnelliseksi.
Näkisimmepä.