Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Kultaa ja timantteja ostaa mies, joka arvostaa naistaan.
Sivusta
Miten sinä osoitat vastaavasti arvostuksesi miehelle?
Kyllä sä tiiät
Vierailija kirjoitti:
Mitä sait kaivatulta viimeksi? Jos olet saanut jtn
yläpeukun...hän inspiroi ja kannattelee minua ilmeisesti täysin tietämättään - upea ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää elämä kyllä persiistä ja helposti ryssittävissä.
Ilmeisesti. Silloinkin, kun olisi hyvät aikeet ja aito kiinnostus keskustella ja ymmärtää eri näkökantoja. Jotenkin onnistuu kuitenkin sohlaamaan jotain. Onhan se yksinäistä elämää, kun ei enaa uskalla keskustella avoimesti tai muutoinkaan kertoa mielipidettään ettei jälleen, joku vedä herneitä nenäänsä tai tule sekoitetuksi heidän mielipiteeseensä jne.
Jep. En saa edes psykologin tutkimuksissa todettua sairausidentiteettiäni pitää omana ennenkuin jotkut vajaavaltaiset asiasta tietämättömät hyökkäävät kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sellaisen hymyn, että tiedän hänen haluavan.
Minäkin sain nätin hymyn. :)
Sä saat aina sen hymyn. Vaikkakin jälkikäteen joskus, kun olet kadonnut näköpiiristä.
Ihan sivupöydästä huutelen vastoin omaa ohjettani.
Miehelle vai naiselle? Miksi vasta jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Pullapitkon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Kultaa ja timantteja ostaa mies, joka arvostaa naistaan.
Sivusta
Riippuu arvostaako se nainen kultaa ja timantteja. Sellaista naista, joka ei näitä arvosta, kannattaa tajuta lahjoa ihan muilla asioilla, mikäli häntä arvossa pitää. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti. Silloinkin, kun olisi hyvät aikeet ja aito kiinnostus keskustella ja ymmärtää eri näkökantoja. Jotenkin onnistuu kuitenkin sohlaamaan jotain. Onhan se yksinäistä elämää, kun ei enaa uskalla keskustella avoimesti tai muutoinkaan kertoa mielipidettään ettei jälleen, joku vedä herneitä nenäänsä tai tule sekoitetuksi heidän mielipiteeseensä jne.
Jep. En saa edes psykologin tutkimuksissa todettua sairausidentiteettiäni pitää omana ennenkuin jotkut vajaavaltaiset asiasta tietämättömät hyökkäävät kimppuun.
No en viitannut sairausidentiteetteihin tai muutoinkaan identiteetteihin. Lähinnä sem että eivät hyvät aikeet takaa sitä, että aikomukset käsitettäisiin hyväntahtoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ostin molempien sormukset. Yhdessä valittiin.
T. Nainen
Samoin. Olis pitänyt viimeistään siinä vaiheessa huomata, ettei mies kauheasti arvosta. Tyhmä minä.
Ei mulla ollut siitä kyse. Miksi äihmeessä miehen pitäisi nykyaikana ostaa naiselle kallis sormus?
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei pysty edes sormusta naiselleen ostaman tai se on joku ongelma. Paljon mielummin yksin. Yksin aina kaunihimpi.
En edes suostuisi pitämään sormusta, joten mulle ei tarttis ostaa. Selkeästi mulla on helpompi elämä kuin sulla. Eri
Ei tuossa pelkästä sormuksesta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat aina sen hymyn. Vaikkakin jälkikäteen joskus, kun olet kadonnut näköpiiristä.
Miehelle vai naiselle? Miksi vasta jälkikäteen?
Miehelle, joka tarkistaa tilanteen portaikossa ohi mennessään.
L-nainen rakkaana mielessä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä kohtaa tehdään, kun ei kelpaa heille joille tahtoisi kelvata vaan elämän nurja puoli näyttää kasvonsa kerta toisensa jälkeen?
"Joille tahtoisi kelvata"
Ei se mene niin. Ihmiset tykkäävät, että on edes jotakin yhteistä kumppanin kanssa.
Urheilullinen yleensä tahtoo toisen samanlaisen.
Henkinen ihminen sellaisen, joka ei ole liian pinnallinen.
Bisnesihminen haluaa toisen samanlaisen. Jne.
Ihmiset rakastuvat kyllä ihan erilaisiin ihmisiin, mutta kannattaa vähän miettiä, mitä on tarjota sille toiselle. Ja mitä sillä toisella on tarjota.
Jos viettää rankkaa elämää lähiöpubissa niin sieltä saattaa hyvinkin löytää seuraa.
Jos taas opiskelee ja harrastaa, niin sieltä voi löytyä seuraa.
Kumppania ei kannata etsi, että oma elämä paranisi. Ensin oma elämä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla täällä, mutta laitetaan nyt kuitenkin.
Ois kiva käydä vaikka ihan siellä syrjäisimmässä kulmassa kahvilla joskus. Haluaisin ihan todella tietää mitä sulle kuuluu.
ystävälle
Missä tuo syrjäisin kulma sijaitsee?
Sulla on hyvä visuaalinen silmä, ehä valkokuvamuistikin. Pieni pöytä, ehkä silloin oli vielä pöytäpari, ihmisiä, muttei ihmisvilinää vaan enimmäkseen vanhuksia. Vastapäätä kikkaita neonvaloja, viereiset pöydät kaareutuvat. Hyvää kahvia ja croisantteja. Istuimme aina siinä nurkassa, vieressä seinämä. Hieman ahdas nurkka. Himmeä valaistus, joka on kuin tehty sitä paikkaa varten. Valkoinen lattia. Vastapäätä istut sinä, vihreässä takissa, jossa karvahuppu. En muista varmasti oliko siinä takana silloin taulu. Siitä siirrytään varmaankin tupakalle, jotka kaivat harmaasta meikkipussista, jossa on purppura tahra värikynistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullapitkon
Ostin kyllä viime kaffevuorolla. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on parasta mitä olen kuullut vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ostin molempien sormukset. Yhdessä valittiin.
T. Nainen
Samoin. Olis pitänyt viimeistään siinä vaiheessa huomata, ettei mies kauheasti arvosta. Tyhmä minä.
Ei mulla ollut siitä kyse. Miksi äihmeessä miehen pitäisi nykyaikana ostaa naiselle kallis sormus?
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei pysty edes sormusta naiselleen ostaman tai se on joku ongelma. Paljon mielummin yksin. Yksin aina kaunihimpi.
Niin, eihän sillä ihmisellä mitään arvoa ole, vain hänen rahoillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähtiin kesäkuussa-23. Saas nähdä nähdääkö enää, se olisi kylläkin pienoinen onnenkantamoinen. Ikävä jäi!
Täsmää!! Ikävä miestä, jonka kanssa katseet kohtasi viimeeksi tuolloin. En itsekkään silloin arvannut, että saattoi olla viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian hyvännäköinen, liian älykäs, liian karismaattinen ja liian viisas.
Silti ketjussa.
Niin? Siellähän luki syy: liian. Etkö taas malttanut lukea kunnolla, kun oli jo kiire näpäyttämään? Eri