Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kultasormus olla pitää, vaikka olisi vaatimaton
Kultaa ja timantteja ostaa mies, joka arvostaa naistaan.
Sivusta
Miten sinä osoitat vastaavasti arvostuksesi miehelle?
Olettamalla mitä mies haluaa hänestä.
Sivusta.
Tulevalle aviomiehelle tiedoksi: hopeaa tai valkokultaa, ei timantteja.
Mä olen huomannut miettiväni usein, miestä joka herää kello kolmelta.
Ei saa unta ja syö coopin kirsikoita.
Mä herään kanssa kolmelta. Vihaan kirsikoita.
Lihasta me tykätään kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ostin molempien sormukset. Yhdessä valittiin.
T. Nainen
Samoin. Olis pitänyt viimeistään siinä vaiheessa huomata, ettei mies kauheasti arvosta. Tyhmä minä.
Ei mulla ollut siitä kyse. Miksi äihmeessä miehen pitäisi nykyaikana ostaa naiselle kallis sormus?
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei pysty edes sormusta naiselleen ostaman tai se on joku ongelma. Paljon mielummin yksin. Yksin aina kaunihimpi.
En edes suostuisi pitämään sormusta, joten mulle ei tarttis ostaa. Selkeästi mulla on helpompi elämä kuin sulla. Eri
Ei tuossa pelkästä sormuksesta ole k
Mulle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä ostin molempien sormukset. Yhdessä valittiin.
T. Nainen
Samoin. Olis pitänyt viimeistään siinä vaiheessa huomata, ettei mies kauheasti arvosta. Tyhmä minä.
Ei mulla ollut siitä kyse. Miksi äihmeessä miehen pitäisi nykyaikana ostaa naiselle kallis sormus?
Mitä sellaisella miehellä tekee joka ei pysty edes sormusta naiselleen ostaman tai se on joku ongelma. Paljon mielummin yksin. Yksin aina kaunihimpi.
Niin, eihän sillä ihmisellä mitään arvoa ole, vain hänen rahoillaan
Kyllä se ihmisestä kertoo, onko rahaa vai ei. Antaa ihmisten haluta sellaisia ihmisiä keiden kanssa sopivat yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä kohtaa tehdään, kun ei kelpaa heille joille tahtoisi kelvata vaan elämän nurja puoli näyttää kasvonsa kerta toisensa jälkeen?
"Joille tahtoisi kelvata"
Ei se mene niin. Ihmiset tykkäävät, että on edes jotakin yhteistä kumppanin kanssa.
Urheilullinen yleensä tahtoo toisen samanlaisen.
Henkinen ihminen sellaisen, joka ei ole liian pinnallinen.
Bisnesihminen haluaa toisen samanlaisen. Jne.
Ihmiset rakastuvat kyllä ihan erilaisiin ihmisiin, mutta kannattaa vähän miettiä, mitä on tarjota sille toiselle. Ja mitä sillä toisella on tarjota.
Jos viettää rankkaa elämää lähiöpubissa niin sieltä saattaa hyvinkin löytää seuraa.
Jos taas opiskelee ja harrastaa, niin sieltä voi löytyä seuraa.
Kumppania ei kannata etsi, että oma elämä paranisi. Ensin oma elämä kuntoon.
No en nyt sitä tarkoittanut, että kumppanin tulisi korjata elämä. En kuitenkaan kuulu myöskään päihdeongelmaisten joukkoon sillä ei minua kiinnosta kyseinen elämäntapa. Ehkä se siinä onkin, että identiteettini ei vastaa nykyistä elämäntilannetta ja ennemmin kehitän itseäni ja opiskeln sekä työskentelen, kuin suostun muokkaamaan identiteettini nykyisen mukaiseksi. Ei se että varallisuustilanne on mikä on, saa minua samaistumaan taloudellisen tilanteen perusteella tai muutoin holtitonta elämää eläviin. Samoin se, etten ole ylenmääräisen henkinen, mutten myöskään katso pelkästään pintaa. Harrastan liikuntaa, mutten näytä liikunnalliselta. Lähiöpubeissa en viihdy ja alkoholin on muutoinkin harvaan osana elämää. sille en mahda mitään, että menneisyydessä tapahtui mitä tapahtui ja johti taloudellisesti tämän hetkiseen tilanteeseen. Vapaaehtoisesti en kuitenkaan ole tässä ,enkä etenkään pidä tästä tilanteesta.
Hyvää yötä, Ihanatar 💕 Sillinhajuista en sitten hyväile. Siellä on itiölasti silloin herkkutatin heltoista karisteltu rönttösen perukoille 🙈
Vierailija kirjoitti:
L-nainen rakkaana mielessä koko ajan.
Oikeasti? Kuka? (aka muita vinkkejä)
Tässä iässä ei sormuksia tarvitse, tärkeintä olisi hyvä ja rakastava suhde.
Oot edelleen kuumin siellä. Näkisinpä sut useammin...
Vierailija kirjoitti:
Timantit on ikuisia
Tsiikki? Täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sait kaivatulta viimeksi? Jos olet saanut jtn
Palstalla jäähyväiset ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Käymme aina rinnakkain
Tämä toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Oot edelleen kuumin siellä. Näkisinpä sut useammin...
🥵
Kumpi mieluummin asenteensa, pöyhkeys vai vaatimattomuus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sait kaivatulta viimeksi? Jos olet saanut jtn
Oon saanu vaan muutaman kimppakyydin ja vinkkejä lapsiarkeen, kuulostaa ehkä ankealta mutta arvostan!
Sain hänen osoitteensa lapulla laskutusta varten.