Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
41761/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmet treffipyynnöt vesiselviltä miehiltä parin minuutin tapaamisilla tällä reissulla. Aika hyvin meikittömänä kulkevalta, rutiköyhältä ja yli 40-vuotiaalta reppureissailijalta, jonka vaatteet ja hiukset on pesty viimeksi 5 päivää sitten. 

Kaikki pyynnöt tulleet paremmissa taloudellisissa asemissa olevilta kuin vakituisilta arvostelijoilta, jotka feikkaavat olevansa somessa ties mitä nimbyileviä filmitähtiä ja tuomitsevat muita huvikseen osoittaen luonteen rumuutta. 

Melko ahtaalta ja pinnalliseltakin vaikuttava maailmankuva noin niin kuin reppureissaajaksi.

Eihän reppureissaaminen kenenkään maailmankuvasta mitään kerro, sehän on pelkkää matalan budjetin matkustamista eikä muuta

Vierailija
41762/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmet treffipyynnöt vesiselviltä miehiltä parin minuutin tapaamisilla tällä reissulla. Aika hyvin meikittömänä kulkevalta, rutiköyhältä ja yli 40-vuotiaalta reppureissailijalta, jonka vaatteet ja hiukset on pesty viimeksi 5 päivää sitten. 

Kaikki pyynnöt tulleet paremmissa taloudellisissa asemissa olevilta kuin vakituisilta arvostelijoilta, jotka feikkaavat olevansa somessa ties mitä nimbyileviä filmitähtiä ja tuomitsevat muita huvikseen osoittaen luonteen rumuutta. 

Melko ahtaalta ja pinnalliseltakin vaikuttava maailmankuva noin niin kuin reppureissaajaksi.

Melkoinen humble brag myös.

Kyllä, ja ihan syystä. Toisen roska voi olla toisen aarre, eikä millään isolla joukolla ole oikeutta toitottaa 20 vuotta putkeen jollekin alun perin teini-ikäiselle netissä, kuinka ruma tämä onkaan. Sellaisella he osoittavat vain omaa rumuuttaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41763/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä tämäT ei paljon toiveita enää elättele

Vierailija
41764/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, siis kukaan näistä kaikista kiusaajista, ei pitänyt sitä pääkiusaajan naista hyvännäköisenä.  Poistivat kommenttinsa hänen ulkonäöstään hyvin äkkiä, koska tiesivät, että uhriutuu ja vie hanakasti oikeuteen kaiken sen, mihin päivittäin itse sortuu. 

Vierailija
41765/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mood? 

Vierailija
41766/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kaipaus ja täällä ketjussa tunnelmointi on niin hassua. Rohkaisen kaikkia tarttuu puhelimeen ja olkaa yhteydessä ihmisiin ketä kaipaatte. Eilen kirjoitin tänne ensin, kunnes tajusin et miksi mä täällä spekuloin asioiden tilaa, tai miksi mä tänne kirjoitan jos kaipaan jotain ihmistä. Ja laitoin tälle ihmiselle itse viestiä ihan oikeassa elämässä :)  ja siitä tuli tosi hyvä mieli :) 

Miksi oletat että kaikilla olis se yhteystieto?

Tai ettei yhteydessä oltaisi koko ajan tai oltu joskus. Kun olisikin kaikki kiinni vain uskalluksesta ottaa yhteyttä tai siitä että löytää yhteystiedot. Me oltiin läheisiä "ystäviä", mutta ei meistä silti tullut muussa mielessä mitään koska hän ei halunnutkaan. Nyt ei ole yhteyksiä koska rakastuneena sinkku-varattu-kombo on tunnepuolelle ihan liian raskas ja kirvelevä, vaikka no-contact sattuukin aivan yhtä paljon ellei enemmänkin.

Vierailija
41767/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mood? 

Ulkona auringossa hetken. Lokakuisen lämmintä.

Vierailija
41768/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
41769/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kaipaus ja täällä ketjussa tunnelmointi on niin hassua. Rohkaisen kaikkia tarttuu puhelimeen ja olkaa yhteydessä ihmisiin ketä kaipaatte. Eilen kirjoitin tänne ensin, kunnes tajusin et miksi mä täällä spekuloin asioiden tilaa, tai miksi mä tänne kirjoitan jos kaipaan jotain ihmistä. Ja laitoin tälle ihmiselle itse viestiä ihan oikeassa elämässä :)  ja siitä tuli tosi hyvä mieli :) 

Haluaisin tehdä näin, mutta en kykene. Estäjä laittakoon ensimmäisen.

Vierailija
41770/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiertää, ja se harmittaa :(

Vierailija
41771/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielioppiasiat eivät ehkä liity aiheeseen, mutta toisaalta uskon kaivattuni hallitsevan suomen kielen käytön mainiosti, joten tämäkin keskustelu muistuttaa hänestä 💜

Sekä äidinkieli ja kirjallisuus että matematiikka olivat vaikeimmat reaaliaineet minulle yläasteelta lähtien. Tietyllä tavalla koko koulu oli mutta onnistuin kuvamuistilla ja jatkuvalla pänttäämisellä suoriutumaan opinnoista. 

Ainoat "lahjani" ovat pakonomainen haaveilu ja ideoiden absorptointi/identifikaatio jatkojalostuksineen. Olen heikoin introvertti. -ohis kertausta 

Vierailija
41772/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mood? 

Hemo panetus :| 

Vierailija
41773/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiertää, ja se harmittaa :(

Ai tuo nihkeyshassuttelu? Tänään on sanaleikkipäivä. Kerrotki, mikä harmittaa?

Vierailija
41774/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mood? 

Kuormittunut. Oppinut tänään taas paljon sekä itsestäni että muista. 

Vierailija
41775/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keillekköhän kaikille lähettäisin tervehdyksen tänä jouluna, aivan kaikille mahdollisille en viitsisi tervehdystä alkaa lähettämään.

Lähetä nyt ainakin kaivatullesi. Varmasti ilahtuu.

Vierailija
41776/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mood? 

Ihan jees. Väsyttää vain. Haluan nukkua koko päivän, mutta menoja riittää iltaan saakka.

Vierailija
41777/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen on hyvä olla jälkiviisas.

Tilanteessa voi pyrkiä viisasti toimimaan tasapainottelemalla tunne-ja järkimielen välillä. Tekemällä pohdintaa, ottamalla tuumaustauon.

Vierailija
41778/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Oletko nihkeä kuin mikrokuituliina? Aiheutatko kitkaa ja hankausta?

Tottakai😊. Liian helpot ihmiset eivät ole aitoja. 

Vierailija
41779/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Aiheutan sähköä... kipinöitä kaivatussa.

Vierailija
41780/55805 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

En ole ollenkaan nihkeä, mutta parin ihmisen kanssa tulee kitkaa enemmän tai vähemmän. Molemmat ovat miehiä.

Ketju on lukittu.