Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekkien rakkaus ja intohimo palavat loppuun kaksi kertaa nopeammin.
Se on aina traumakemia suhde.
Siksipä heti, kun huomaa kyseisen dynamiikan, on parempi katkaista suhde kuin jäädä palloteltavaksi ja välttelevän kiintymysmallin vangiksi. eri
Parempi poltella kynttilää, kuin pitää se vakan alla. Elämä on tehty elettäväksi, eikä siitä selviä ilman särkyjä.
Kun ei ole mahdollista saada kaivattua nuorena, vedän mieluummin käteen.
Mikähän harha minuun on iskenyt, kun olen kuvitellut kaivatun tykkäävän minusta? En edes kehtaa enää osoittaa viestejä "sinulle", vaan kirjoitan jatkossa "hänestä". Ei hän täällä varmasti käy, tai jos käy, niin ei ainakaan minun takiani.
Luulen aina, että kyllä tämä nyt on ohi. Mutta sitten joku ilmeesi tai juttusi tulee mieleeni ja sydämessä oikeasti polttelee. Olisinpa saanut kokea, mitä rakkaus on juuri sinun kanssasi.
En taida viitsiä sitä paljastaa täällä. Kaunis kysymys. Minä juoksin myrskyyn.
-myrsky
Vierailija kirjoitti:
Hieman pelottava se sun aika, mutta koitan kerätä rohkeutta ensi viikonloppuna.
Viittaatko kaks plussan puolella olleeseen aikaan?
Hiljaisuutesi irl satuttaa enemmän kuin mitkään sanat täällä. Mutta enköhän pysty nousemaan sen yläpuolelle.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mä ajattelin ennen sun kohtaamista?
Katselit kelloa ja mietit montako valittavaa ihmistä pitää tavata vielä päivän aikana.😌
Aika lähelle :D :D en silti niitä ajattele ennen sinun näkemistä. Ennen sinun näkemistä mietin miltä mahdat näyttää pitkän ajan jälkeen ja mitähän sinulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän harha minuun on iskenyt, kun olen kuvitellut kaivatun tykkäävän minusta? En edes kehtaa enää osoittaa viestejä "sinulle", vaan kirjoitan jatkossa "hänestä". Ei hän täällä varmasti käy, tai jos käy, niin ei ainakaan minun takiani.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tykkäisi?
Olen surullinen kun en ole kuullut sinusta pitkään aikaan. Hyvää ja palauttavaa yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toi sama tunne. Välillä kirjoitan"sinulle", ja välillä hänelle.😓
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuutesi irl satuttaa enemmän kuin mitkään sanat täällä. Mutta enköhän pysty nousemaan sen yläpuolelle.
Hyvää yötä.
Oon kyllä ollut täälläkin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika rientää. Ensi kuussa vietän ihastumisen vuosijuhlaa.
Ootko sinä alkanut kirjoitella tänne? No et varmaan, mutta jännä sattuma.
Vierailija kirjoitti:
Luulen aina, että kyllä tämä nyt on ohi. Mutta sitten joku ilmeesi tai juttusi tulee mieleeni ja sydämessä oikeasti polttelee. Olisinpa saanut kokea, mitä rakkaus on juuri sinun kanssasi.
No miksi et saanut kokea sitä?
Elämästä ei selviä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika rientää. Ensi kuussa vietän ihastumisen vuosijuhlaa.
Minä en osaa sanoa milloin ihastuin, tapasin ihastuksen eka kertaa viime syksynä ja huomasin hänet kyllä heti ja eka kunnon pitkä eye contact aiheutti kehossa kivat värinät.
Pian on Halloween ja odotan hottina bostailua samoissa bileissä :D
Soitellaan! Tai laita mieluummin viestiä.