Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olet aamun ensimmäinen ja illan viimeinen. Ajatus, toive ja haave. Milloin muutut lihaksi, lämpimäksi ja kouriintuntuvaksi ensimmäiseksi ja viimeiseksi?
Sinä minun ja sama kysymys on joka päivä mielessäni. Vastaus siihen on vielä sumun takana.
"Pidän sanani."
Mihin tuolla eilen viittasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aina, että kyllä tämä nyt on ohi. Mutta sitten joku ilmeesi tai juttusi tulee mieleeni ja sydämessä oikeasti polttelee. Olisinpa saanut kokea, mitä rakkaus on juuri sinun kanssasi.
sullE
Toivon, että mun entinen ihastus ei ajattele näin, sillä hänellä oli kyllä mahdollisuus. Lisäisi ehkä vielä enemmän ihmetystä. Mutta kaunista
No ei tietenkään ajattele, ei mieti sua ollenkaan
Aina kun joku kaipaa E:tä, tulee tämä yksi katkera kateellinen soittamaan suutaan. Harmittaa kai, kun kaivattunsa ei tykkää hänestä vaan E:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aina, että kyllä tämä nyt on ohi. Mutta sitten joku ilmeesi tai juttusi tulee mieleeni ja sydämessä oikeasti polttelee. Olisinpa saanut kokea, mitä rakkaus on juuri sinun kanssasi.
sullE
Toivon, että mun entinen ihastus ei ajattele näin, sillä hänellä oli kyllä mahdollisuus. Lisäisi ehkä vielä enemmän ihmetystä. Mutta kaunista
Aina kun joku kaipaa E:tä, tulee tämä yksi katkera kateellinen soittamaan suutaan. Harmittaa kai, kun kaivattunsa ei tykkää hänestä vaan E:stä.
En mä kenestäkään E:stä mitään tiedä tai välitä, lohdutin vain edellistä, joka pelkäsi että kaivattunsa miettisi tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sullE
Ja korjaan sua vielä sen verran tuon henkilöön menemisenkin osalta, että mun kaivattu tykkää M:stä eikä E:stä, eikä asia harmita mua tippaakaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitoutua toiseen ihmiseen ja perustaa perhe jos ei siihen kykene?
Ei näin kuulu tehdä. Voi olla, että joku päivä mieli muuttuu, mutta jos nyt tuntuu siltä niin miksi ihmeessä tehdä jotain mihin ei kykene? Itse totesin eräälle miehelle aikoinaan, etten halua lapsia. Ehkä se tapaaminen loppui siihen alkumetreillä. Oli kyse hänen aloittamastaan puheesta miten hän tahtoo lapsia ja millä tavalla. Puhui miten tahtoi adoptoida ulkomailta. Itse totesin etten tahdo lapsia millään tavalla. Myöhemmin tilanne on eri ja minulla on monta lasta. Hänestä en tiedä, koska en ole kuullut eromme jälkeen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sullE
Ei ollut sinulle. Ei ollut mahdollisuutta ja tämä kaivattu-E ei kyllä koskaan tykännyt minusta takaisin päin. Pistä ohi siis.
Meneepä teillä tunteisiin 😂
Aurinkoinen aamupäivän tervehdys ja halaus minulta sinulle.
Mietin, piditkö minua huijarina. Minä puolestani epäilin sinua. Pidin sinusta ensin, mutta lopulta en luottanut. Emmekä puhuneet näistä asioista. Olisi pitänyt selvittää asia heti, mutta en pystynyt avaamaan keskustelua, koska olin liian hämmentynyt. Tunsin, että vaikka mitä selittäisit, niin suuttuisin ja alkaisin raivota sinulle, koska olin niin turhautunut enkä tiennyt, mistä h:stä on kyse. Inhoan manipulointia.
G: Miksi juuri sinä et voi ottaa yhteyttä kaivattuusi? Mikä estää?
Ei nähdä, ei tavata, ei jutella. Siinä se.
Anskun peppu ajatuksissani.
Maailmasta tuli heti vähän parempi paikka, kun sain sut mun elämään.
Ei mitään normaalia vuorovaikutusta.
ihana nainen, keitän aina kahvit jos haluat joskus tulla kylään. meil riittäs puhuttavaa ja paljon. toivon myös, et sattumalta törmättäisiin jossain. olet parasta.
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi juuri sinä et voi ottaa yhteyttä kaivattuusi? Mikä estää?
Oon ottanut aiemmin työpaikan kautta. Ainoa mahdollisuus on mennä juttelee, ku näkee. Tottakai olisi ihanaa soittaa ja tekisin sen mielelläni vaikka heti, ku taukokin. Kn.
Olikohan se sun toinen sormus Oura? Kun ihmettelin, miksi sulla on kaksi sormusta. Toisaalta miksi sitä pitäisi vasemmassa nimettömässä?
Voitko tulla kaivamaan mut ylös suosta? Kun olen ollut hapettomassa tilassa, olen aika hyvin säilynyt. Henkiin saa elvyttämällä.