Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua saa nähdä, jos onnistuu näkemään.
Haluatko tulla nähdyksi?
Mielellään, muttei se silti helppoa ole.
Playing hard to get saattaa toimia joihinkin. Itelle ei, vaikka ns. vaikeasti saatavista syytäkin. Olen kyllä aina saanut haluamani.
Ei siinä niin lukenut, mutta kaikki saa ymmärtää asian tavallaan.
Huomenna vielä siellä nähtävissä. Sittenpä en enää. Olisitpa tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mä ajattelin ennen sun kohtaamista?
Katselit kelloa ja mietit montako valittavaa ihmistä pitää tavata vielä päivän aikana.😌
Kenelle oli yllätys, että nainen mainitaan erikseen olevan vietävissä oleva sielu? Niinpä, sanon minä.
Aika rientää. Ensi kuussa vietän ihastumisen vuosijuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: milloin näet kaivattusi seuraavan kerran?
Torstaina <3
MINÄ torstaina?? :O
Oletteko molemmat naisia?
ei
Näet torstaina siis miehen? Tumma vai vaalea :)
Sitähän yritän tässä myös kysellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekkien rakkaus ja intohimo palavat loppuun kaksi kertaa nopeammin.
Se on aina traumakemia suhde.
Siksipä heti, kun huomaa kyseisen dynamiikan, on parempi katkaista suhde kuin jäädä palloteltavaksi ja välttelevän kiintymysmallin vangiksi. eri
Kaipaan niin paljon, että herään hyvin usein tyyny sylissäni ja kuvittelen sen olevan sinä. Kuinka onneton voikaan olla.
Edelleen mietin, vastasinko oikein kysymykseesi.
-myrsky
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että oikeatkin vuodet vilisi melkein yhtä nopeaa kuin nämä sivujen numerot nyt. Mietin jokaisen numeron kohdalla jotain kyseisestä vuodesta. Kohta on jo 2025. Hetkessä jo 30-luku. Miksi aika menee niin nopeaa.
Jep. Onneksi kaivattuni on nuori söpöliini jolla on vielä mahdollisuus perustaa mun kanssa perhe jos niikseen tulee. Ai että, alkaa vauvakuume iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niin paljon, että herään hyvin usein tyyny sylissäni ja kuvittelen sen olevan sinä. Kuinka onneton voikaan olla.
Miksi sitten teit, mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mä ajattelin ennen sun kohtaamista?
No, kerro?
Oli varmaan pää tyhjänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat. Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. He ovat kiittämättömiä, jumalattomia, rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa, he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia! Nämä näet tunkeutuvat koteihin ja kietovat valtaansa syntien rasittamia, monenlaisten oikkujensa riepottelemia naisparkoja, jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta. Niin kuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin tuollaiset villitsijät vastustavat totuutta. He ovat menettäneet järkensä, ja
Eipä yllätys jos olet nainen. Hyvät yöt sinullekin. Muista iltarukous!
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään käydä ruokakaupassa. Tänään mulla meni 45 minuuttia ja 40 euroa. Mietin ja pohdin. Välillä katson reseptejä puhelimestani.
Peukuista päätellen en ole ainoa. En ole rikas ja ehkä juuri siksi jouduin funtsimaan ostopäätöksiäni mutta toisaalta myös rakastan ihan tosissani ruokaostoksilla käymistä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mietin, vastasinko oikein kysymykseesi.
-myrsky
Mikä se kysymys oli?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että oikeatkin vuodet vilisi melkein yhtä nopeaa kuin nämä sivujen numerot nyt. Mietin jokaisen numeron kohdalla jotain kyseisestä vuodesta. Kohta on jo 2025. Hetkessä jo 30-luku. Miksi aika menee niin nopeaa.
Me ei varmaan mahdollisesti tunneta?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle oli yllätys, että nainen mainitaan erikseen olevan vietävissä oleva sielu? Niinpä, sanon minä.
Miehet tekee yleensä ne suurimmat pahuuden teot, katso vaikka maailmaa kautta historian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: milloin näet kaivattusi seuraavan kerran?
Torstaina <3
MINÄ torstaina?? :O
Oletteko molemmat naisia?
ei
Näet torstaina siis miehen? Tumma vai vaalea :)
Sitähän yritän tässä myös kysellä
Nyt en ota selvää
Minullekin kävi näin. Tämä aika on jyllännyt jo hetken ajan ja se jatkuu vielä. Raha ei saisi hallita koko elämäämme. Se pilaa elämämme. Hyvää yötä. Toivon sinulle hyvää elämää.