Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekkien rakkaus ja intohimo palavat loppuun kaksi kertaa nopeammin.
Se on aina traumakemia suhde.
Siksipä heti, kun huomaa kyseisen dynamiikan, on parempi katkaista suhde kuin jäädä palloteltavaksi ja välttelevän kiintymysmallin vangiksi. eri
Parempi poltella kynttilää, kuin pitää se vakan alla. Elämä on tehty elettäväksi, eikä siitä selviä ilman särkyjä.
No traumasidossuhde olisi juurikin kynttilän vakan alla pitelemistä. Suhde, jossa kumpikin jatkuvasti kokee tulleensa loukatuksi, hyltäyksi ja väärinymmärretyksi toistuvasti kerta toisensa jälkeen.
Olet aamun ensimmäinen ja illan viimeinen. Ajatus, toive ja haave. Milloin muutut lihaksi, lämpimäksi ja kouriintuntuvaksi ensimmäiseksi ja viimeiseksi?
Haluisin vieläkin jutella, kuten aikoinaan ilmaisin.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Lämmin halaus 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aina, että kyllä tämä nyt on ohi. Mutta sitten joku ilmeesi tai juttusi tulee mieleeni ja sydämessä oikeasti polttelee. Olisinpa saanut kokea, mitä rakkaus on juuri sinun kanssasi.
sullE
Toivon, että mun entinen ihastus ei ajattele näin, sillä hänellä oli kyllä mahdollisuus. Lisäisi ehkä vielä enemmän ihmetystä. Mutta kaunista
Vierailija kirjoitti:
Aika rientää. Ensi kuussa vietän ihastumisen vuosijuhlaa.
Samoin, ensimmäistä😔
Olit unnessani, jossain mökillä joidenkin ihmisten kanssa. Siinä katosit yhtäkkiä sanomatta sanaakaan.
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hymyilen jos kohdataan.
- räpsyripsi
Vierailija kirjoitti:
En ole kieltänyt, vaikka hiljainen olenkin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kieltänyt, vaikka hiljainen olenkin. Sivusta.
Onko vastavuoroisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen aina, että kyllä tämä nyt on ohi. Mutta sitten joku ilmeesi tai juttusi tulee mieleeni ja sydämessä oikeasti polttelee. Olisinpa saanut kokea, mitä rakkaus on juuri sinun kanssasi.
sullE
Toivon, että mun entinen ihastus ei ajattele näin, sillä hänellä oli kyllä mahdollisuus. Lisäisi ehkä vielä enemmän ihmetystä. Mutta kaunista
Ei ollut sinulle. Ei ollut mahdollisuutta ja tämä kaivattu-E ei kyllä koskaan tykännyt minusta takaisin päin. Pistä ohi siis.
Upeaa aurinkoista päivää kaivatulleni! Vaikka et ole elämässäni, olet sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tiistaita risuleualle. 🧡🤗 Samoin. Sun ajattelu tuntuu hyvälle, vaikkakin ilävöin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
sullE