Miten päästä töissä yli huonosta palautteesta?
Pitääkö vaan lopettaa hommat? Vai miten voi tästä selvitä?
Kommentit (66)
Miten käsittelet muita pettymyksiä elämässäsi? Kaveri suuttui, ihastus antoi bänät? Ei tuossa suurta eroa ole. Aikansa surraan, sitten veetuttaa ja ojasta noustaan kohti uusia seikkailuja.
Aina on joku josta tehdään syntipukki. Sitten näitä kiusattavia kutsutaan liian herkiksi.
Mulla on kokemuksia. Voin antaa vinkkejä, jotta muut ei joudu ongelmiin 9 vuotta.........
Riippuu varmaan siitå, keneltä palaute tuli. Asiakaspalautteen kohdalla tiedät itse, oliko se ansaittu vai ei. Kollegan palautteesta kannattaa ottaa opiksi, pomon palautteen kohdalla ei ole huono ajatus pyytää apua/koulutusta, jos välitön korjausliike ei onnistu.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Aina on joku josta tehdään syntipukki. Sitten näitä kiusattavia kutsutaan liian herkiksi.
Niinpä. Tietää taas asiayhteyden
Toteat vain, että rapatessa roiskuu ja ihmiset tekee virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitå, keneltä palaute tuli. Asiakaspalautteen kohdalla tiedät itse, oliko se ansaittu vai ei. Kollegan palautteesta kannattaa ottaa opiksi, pomon palautteen kohdalla ei ole huono ajatus pyytää apua/koulutusta, jos välitön korjausliike ei onnistu.
Riippuu varmaan siitå, keneltä palaute tul ja vielä tärkeämpää TAPA, millä palaute annetaan
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Jos oli sun moka, opi virheestä jos on opittavaa. Jos jotain skeidaa, niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Voi hetki mennä ennenkuin onnistuu.
Tarkastele palautetta kriittisesti ja pohdi, mikä sen on voinut aiheuttaa. Jos tilanteessa on jotain, minkä olisit itse voinut tehdä paremmin, niin ota opiksesi tulevaisuutta varten. Jos taas et olisi voinut toimia mitenkään muuten, niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hetki mennä ennenkuin onnistuu.
Toisten virheitäkin saanut jälkikäteen korjata, ihan työstä käynyt
Tule meille, meillä nuristaan pienemmästäkin ja usein oikeasti turhasta jutusta. Muutama vuosi takana samassa paikassa ja ei yhden yhtä kehua. Ellei lasketa sitä, kun sanottiin että noin se kuuluisi tehdä, mutta samalla tarkoitettiin että se toinen joka yleensä homman tekee, ei ole suoriutunut niin hyvin.
No Japanissa tästä selviää seppukulla.
Jos oli rakentavaa palautetta, niin siitä voi aina ottaa opiksi.
Kaikki mokailee tai suoriutuu muuten heikosti välillä, mutta ei se haittaa, jos ottaa oikean asenteen ja on valmis kehittymään. Jatkossa palautekin voi sitten olla positiivisempaa.
Minkälaista palautetta tuli? Oksenna tänne tai kaverille, se helpottaa.
Älä ainakaan lopeta nyt, muuten asia jää vaivaamaan sinua loppuelämäksesi. Millaisesta palautteesta on kyse, liittyikö se johonkin yksittäiseen tilanteeseen vai yleisesti työssä suoriutumiseesi?
Kasvamalla aikuiseksi.