Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olispa tuo yks viesti sulta...
Mut saanhan mä kuvitella - ihana harha 🥰
Oot mun paras haave ikinä.
Hesburgerissa naismyyjä oli tänään todella ihana, en nyt usko siinä olleen sen kummempaa kuin vaan erittäin ihanaa asiaskaspalvelua mutta tuntui ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerissa naismyyjä oli tänään todella ihana, en nyt usko siinä olleen sen kummempaa kuin vaan erittäin ihanaa asiaskaspalvelua mutta tuntui ihanalta.
Erään baarin narikassa on käsittämättömän kaunis nainen töissä. Kerran tosi tukevassa humalassa kävin kertomassakin sille, miten kaunis se on. En siis kaipaa sitä täällä, kunhan tuli sun jutusta mieleen. Mutta voithan säkin sanoa sille Hesen kassalle, että se on susta ihana, kunhan ei tee itsestään ällöä niin kiva tilannehan se toiselle vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot T tosi kaunis :) laita mulle viestiä
Tiedän, laita sä mulle.
Kuulostat v-mäiseltä työkaveriltani.
Vierailija kirjoitti:
Onko esto vielä voimassa?
kokeile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeile
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään baarin narikassa on käsittämättömän kaunis nainen töissä. Kerran tosi tukevassa humalassa kävin kertomassakin sille, miten kaunis se on. En siis kaipaa sitä täällä, kunhan tuli sun jutusta mieleen. Mutta voithan säkin sanoa sille Hesen kassalle, että se on susta ihana, kunhan ei tee itsestään ällöä niin kiva tilannehan se toiselle vain on.
Totta. Itse lisään tähän paikallisen apteekin(VLK keskusapteekki) teknisen harjoittelijan. Aivan älyttömän suloinen, nätti, ihana asiakaspalvelija ja pirtsakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeile
Mitäpä jos laittaisit itse viestiä?
Itse lisään tähän että kyllä elämä koulii ja vmäiset kanssaihmiset ja elämämkoululaiset.
J<3 ikävä sua ihan mahdottoman paljon
M
Vierailija kirjoitti:
Onko Badoo niinku Tinderi? Onko hyvä s#ksiä pelkästään hakevalle varatulle 35selle??
Voi olla. Tosin et varmaan tiedä hyvästä s#ksistä jos varattuna joudut hakemaan sitä suhteesi ulkopuolelta.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tilanteeseemme ratkaisu voisi olla myös Ensitreffit alttarilla.
Aattele kun ne tyypit parittaaki teidät ihan eri ihmisten kans
Sanoisin kohteliaasti, sir, olette erehtynyt. Tuokaapa oikea ihminen kiireen vilkkaa niin päästään aloittamaan.
Mutta kun meillä ne ensitreffit on varmaan alttarilla! 😀😀😀
Tämä hölmö sivusta
Kiitos! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Badoo niinku Tinderi? Onko hyvä s#ksiä pelkästään hakevalle varatulle 35selle??
Voi olla. Tosin et varmaan tiedä hyvästä s#ksistä jos varattuna joudut hakemaan sitä suhteesi ulkopuolelta.
Sivu
Sivu kettuilija. Sinäkin kuulostat kovin tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeile
Mitähän siitä seuraisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeile
On.
Jos olet ollut jo pidempään estettynä, niin tilanne varmaan ikuinen. Jos taas tuoreempi esto, niin tilannehan voi vielä elääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokeile
On.
Jos olet ollut jo pidempään estettynä, niin tilanne varmaan ikuinen. Jos taas tuoreempi esto, niin tilannehan voi vielä elääkin.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Älskar dig min Åbo vän <3
Tycker också om en vän i Åbo😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älskar dig min Åbo vän <3
Tycker också om en vän i Åbo😚
Entäs suomenkieliset?
Ilta taas ja jälleen yksi hukattu merkityksetön päivä. :(