Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on sulle fantasiaa. No, pidetään sitten sellaisena.
Olen saavuttanut jo käytännössä kaiken. Voin toteuttaa unelmani ja mennä miten tahdon. Työtäkään ei olisi enää pakko tehdä, koska omistan kaiken, mitä minulla on ja säästöjäkin on. En tarvitse fantasioita voidakseni hyvin tai paetakseni todellisuutta. Ei ole mitään paettavaa. Siinä mielessä ajattelen, että tunteeni ovat aitoja. Kaikkia esteitä ei vain voi ja saa ylittää. Siksi ketjussa ja menee nn ennen kuin palstan ikihullu pimahtaa.
Ei täällä ole ketään yhtä ikihullua. Itse kukin harhailee välillä, kuten itsekin teet kuvittelemalla ikihullun.
Voidaan jutella, ihana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä juteltais?
Vierailija kirjoitti:
Täältä et sellaista löydä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 Hyvää viikonloppua. Olet rakas.
Terv. risuleuka
Iltapäivään suukko ja halaus risuleualle. 🧡🤗 Kivaa viikonloppua.
Terv. pikkuvaalea
Kun puhuin sulle, sun katseesta paistoi halveksunta. Hei, en mä sua enää halua! Ole huoleti! Yritän vaan pärjätä kaikkien naapureiden kanssa. Myös niiden, jotka sävyisän ja leppoisan ulkokuoren alla ovat oikeasti leuhkoja.
Ymmärrän ihan hyvin, ettei halukkuudet aina mene yksiin. Ei mua tarvi pelätä kuin ruttotautista. En mä sun haaroihin kiinni käy.
Enkä enää puhu sinulle oma-aloitteisesti, kun se kerran on sinulle noin hankalaa.
Me voitais kyllä tehdä se kertaalleen, näistä molempien tapailu suhteista huolimatta 😘
Vierailija kirjoitti:
Kun puhuin sulle, sun katseesta paistoi halveksunta. Hei, en mä sua enää halua! Ole huoleti! Yritän vaan pärjätä kaikkien naapureiden kanssa. Myös niiden, jotka sävyisän ja leppoisan ulkokuoren alla ovat oikeasti leuhkoja.
Ymmärrän ihan hyvin, ettei halukkuudet aina mene yksiin. Ei mua tarvi pelätä kuin ruttotautista. En mä sun haaroihin kiinni käy.
Enkä enää puhu sinulle oma-aloitteisesti, kun se kerran on sinulle noin hankalaa.
Ja numerosi olen poistanut myös. En ole perässä roikkuvaa ja vainoavaa tyyppiä. Elämä menee eteenpäin.
Minua saa tervehtiä ja minulle saa tulla juttelemaan, mutta huomaan herkästi koska olen ei toivottua seuraa.
- Sama
Saas nähdä miten käy kun alvi nousee...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettei Olvi. Meidän nurkilla sitä tapahtuu aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että palsta hiljenee, kun on liian kallista.
Oonkohan perässä roikkuva vainoojatyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt tätä itseltäsi, varmaankin olet. Minä en koe yhtään olevani sellainen, joten en ole. Ketjuun jäin koukkuun ja saatan välillä kirjoitellakin jopa hieman tunnisteellisia, mutta en todellisuudessa usko, että kaivattuni niitä lukisi/tunnistaisi. Irl-yhteyden hän on itse katkaissut jo aikoja sitten, joten sekin oli selkeä merkki, ettei häntä kiinnostanut millään tasolla. Järkevänä aikuisena en koskaan ikinä ahdistelisi häntä tai ottaisi yhteyttä. Kunnioitan hänen päätöstään olla olematta tekemisissä. 👍🏻 Ketjusta kun vielä pääsisin pois. Kohta. Kohta.
Vierailija kirjoitti:
Jos et esim. seiso ikkunan takana katselemassa, niin luultavasti et. Tai et puhu ylimääräisiä sellaiselle, joka vastaa tervehdykseen murahtamalla ja mulkaisemalla pitkin nenän vartta.
Ihmisen katseesta näkee paljon. Katsooko hän sinua kivasti vai pupillit pienentyen.
On tietysti raskasta katsoa totuutta silmiin ja huomata, että toista ihmistä inhottaa. Helpompaa on uskoa, että "se kassa on rakastunut minuun, kun hymyilee niin kivasti aina".
Joskus totuus sattuu, jos sen uskaltaa nähdä.
T: The Inhotus
T. olet rakas. Tervetuloa reissulta takas.
Olen saavuttanut jo käytännössä kaiken. Voin toteuttaa unelmani ja mennä miten tahdon. Työtäkään ei olisi enää pakko tehdä, koska omistan kaiken, mitä minulla on ja säästöjäkin on. En tarvitse fantasioita voidakseni hyvin tai paetakseni todellisuutta. Ei ole mitään paettavaa. Siinä mielessä ajattelen, että tunteeni ovat aitoja. Kaikkia esteitä ei vain voi ja saa ylittää. Siksi ketjussa ja menee nn ennen kuin palstan ikihullu pimahtaa.