Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mun jos pitäisi lähteä seuraa sänkyyn etsimään, niin katselisin ensisijaisesti about itseni kokoisia miehiä joiden kanssa katseet niin sanotusti kohtaa. Tietyllä tavalla.
Ihastus on kyllä 12cm pidempi, mutta ei isokokoinen. Eikä muutenkaan vaikuta silleen pidemmältä. Enkä kyllä odota edes seksiä.
Mä olin joskus ihastunut mieheen joka oli hoikka ja itse mielestäni pullea ja vika oli siis iso kokoni verrattuna häneen. Nyt kun aikoja tuon jälkeen olen katsonut kuvia ja lukenut lääkärintekstejä niin olin kyllä hoikka/normaalivartaloinen. Väärä kehonkuva vain. Jätin kuitenkin tunteeni kertomatta, vaikka hän oli minusta kiinnostunut. Jonkinlainen kuva on, että muistelee minua vieläkin, vaikka tuosta on aikaa. Tykkään kuitenkin isommista miehistä kaikin tavoin. Pienen vieressä tunnen itseni liian isoksi ja häpeilen kokoani.
Vierailija kirjoitti:
En halunnut tapailusudetta. Halusin parisuhteen.
Kerropa tuo nykyiselle vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
Nainen
Nykyään ihmiset ei halua parisuhdetta vaan pari suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa tuo nykyiselle vielä.
Ei ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia varattu mies on vaikuttaa vihaiselta jos sinkkunaisella on jotain muuta vipinää jonkun muun kanssa jos hän ei itse ole valmis tapailemaan?
Koska hän on sitä tyyppiä, joka haluaa kaikkien ihastuvan häneen. Varsinkin niiden, jotka hän pitäisi mielellään varastossa itseään varten. Narsissinkukka, se kauhein kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?
Nainen
Ok! Oisin veikannut toisin. Miehet haluaa yleensä muuttaa yhteen tyyliin ensitreffeiltä, tai näin ainakin omassa kaveriporukassa :D naiset taas nihkeilee
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole toteuttamiskelpoista.
Do yourself a favor and take mixed signals as NO. 🚦
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole toteuttamiskelpoista.
Eipä niin. Kun vain joskus tajuaisi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktisesti ottaen asun tässä ihan turhaan jos hän ei halua nähdä. Tietysti se toivo jos jossain kohtaa..
Just sellainen viesti, joka saa ajattelemaan, että mahtaisiko lähistöllä asua joku, joka kaipaa itseä. Sitten sitä havahtuu, että eipä tosiaankaan, mitä minä oikein kuvittelin.
Minä tiedän naapurustosta useamman miehen, jotka saan ujostelemaan. Eräskin isukki menee niin puihin, jos juttelen sille. Minäkin sitten vaivaannun, kun se toinen on aivan tööt ja toinen ei oikein osaa vastata kysymyksiin vaan partaansa sukien toteaa pitkästi joooo-oo ja katselee kengän kärkiään.
Terkut myös sille isukille, joka on tarjoutunut hieromaan hartioitani, koska hänen mielestään ne sitä kaipasi. Tyhmähän(minä) sen tarkoitusta ei tajunnut.
Ja vielä yhdelle isukille, jonka olen yllättänyt useamman kerran tuijottamasta ja hänen kanssaan taas jutulta ei pääse millään pois.
Nämä isukit voi hyvinkin olla vauvalla. Itse asiassa tuosta keskimmäisestä on aika varma havainto.
Sivustalta.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Game over.
Miten se sairaus vaikuttaa? Vointiin, ettei vaan jaksa vai itsetuntoa laskevasti tai muuten? mikä siinä on siis se merkittävin ongelma tapailun suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia varattu mies on vaikuttaa vihaiselta jos sinkkunaisella on jotain muuta vipinää jonkun muun kanssa jos hän ei itse ole valmis tapailemaan?
Ja sanoo että kyllä hän nukkuu sohvalla ja että hän nauttii yksinäisyydestä ihmiselle joka on sinkku joka kaipaa läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktisesti ottaen asun tässä ihan turhaan jos hän ei halua nähdä. Tietysti se toivo jos jossain kohtaa..
Just sellainen viesti, joka saa ajattelemaan, että mahtaisiko lähistöllä asua joku, joka kaipaa itseä. Sitten sitä havahtuu, että eipä tosiaankaan, mitä minä oikein kuvittelin.
Minä tiedän naapurustosta useamman miehen, jotka saan ujostelemaan. Eräskin isukki menee niin puihin, jos juttelen sille. Minäkin sitten vaivaannun, kun se toinen on aivan tööt ja toinen ei oikein osaa vastata kysymyksiin vaan partaansa sukien toteaa pitkästi joooo-oo ja katselee kengän kärkiään.
Terkut myös sille isukille, joka on tarjoutunut hieromaan hartioitani, koska hänen mielestään ne sitä kaipasi. Tyhmähän(minä) sen tarkoitusta ei tajunnut.
Ja vielä yhdelle isukille, jonka olen yll
Näitä viestejä kun lukee, niin olen varma, ettei kaikki täällä käy ihan täysillä kierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Yes I do.
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun sanontani. Sunko mieleen se on tullut? Tää on kyllä pätevä, pari suhdetta on aina parempi kuin parisuhde ja tasapainoinen dietti toteutuu niin että otat molempiin käsiin suklaapatukat. Jos tarkkoja ollaan niin määrä kannattaa pitää samana molemmissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuo taitaa olla. Minä en ole varma, haluanko yhtäkään suhdetta. Ihmiset osaa olla rasittavia.
Parisuhteita on erilaisia.