Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minun kropassa ainoa lihaksikas kohta on penikseni. :(
Suomessa jopa korvapuustit on paskaa, miten ne osaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia varattu mies on vaikuttaa vihaiselta jos sinkkunaisella on jotain muuta vipinää jonkun muun kanssa jos hän ei itse ole valmis tapailemaan?
Ja sanoo että kyllä hän nukkuu sohvalla ja että hän nauttii yksinäisyydestä ihmiselle joka on sinkku joka kaipaa läheisyyttä.
Jeps jeps. Anna hänen jatkossakin nukkua sillä sohvallaan, tai missä sitten nukkuukin, ota itsellesi se toinen, joka sinut haluaa. Toivottavasti hän on sentään vapaa, ei noihin varattuihin kannata sotkeutua. Miksi tuollaisen ylipäätään noin tulenpalavasti haluaisit?
En tiedä. Koin hetkellisen mielenhäiriön tai jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikea pullahiiri. Lidlissä on isoja korvapuusteja.
Successissa suurimmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihmiset ei halua parisuhdetta vaan pari suhdetta.
Tää on mun sanontani. Sunko mieleen se on tullut? Tää on kyllä pätevä, pari suhdetta on aina parempi kuin parisuhde ja tasapainoinen dietti toteutuu niin että otat molempiin käsiin suklaapatukat. Jos tarkkoja ollaan niin määrä kannattaa pitää samana molemmissa käsissä.
Telkkarista tuttu sanonta vuodelta käpy ja miekka. Sivusta
Täällä ihmiset yksinäisinä mölisee omia asioitaan, kukaan mitään kaipaa. Samoin kuin somessa, ihmiset keskittyvät kaipaamaan itse itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mäyräkoira kilahtelee. Tajusitteko?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmiset yksinäisinä mölisee omia asioitaan, kukaan mitään kaipaa. Samoin kuin somessa, ihmiset keskittyvät kaipaamaan itse itseään.
Sunnuntai on lepopäivä, myös kaipaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Penikses ei oo lihasta, vaan paisuvaiskudosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sen myös aina vitsinä ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä. Se on löytänyt yhden lihaksen kehostaan ja nyt menit paljastamaan totuuden. Karu totuus. Tosin...🤔 onkohan se valtava "lihas"?
En enää jaksa esittää, että kaikki ois hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla ei ole edes tietoa minkä verran sitä paisuvaiskudosta siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, pitää lähteä viemään sisko asemalle, oon paikallinen henkivartija nimittäin, meen vastaan ja saatan ihmisiä. Ilmaispalvelu tutuille, muut voi palkata. No mutta, tauko palstahommista.
Erinomaista palvelua, arvostan suuresti. Tekisinhän noin itsekin aina tarpeen vaatiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihmiset ei halua parisuhdetta vaan pari suhdetta.
Tää on mun sanontani. Sunko mieleen se on tullut? Tää on kyllä pätevä, pari suhdetta on aina parempi kuin parisuhde ja tasapainoinen dietti toteutuu niin että otat molempiin käsiin suklaapatukat. Jos tarkkoja ollaan niin määrä kannattaa pitää samana molemmissa käsissä.
Telkkarista tuttu sanonta vuodelta käpy ja miekka. Sivusta
Okei, en muista sellaista mutta teininä jo käytin tätä itsekin. En muista mistä tämä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia varattu mies on vaikuttaa vihaiselta jos sinkkunaisella on jotain muuta vipinää jonkun muun kanssa jos hän ei itse ole valmis tapailemaan?
Ei valmis tapailemaan, mutta kiksauttamaan kyllä. Annoitko jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä sua.
Hi hii! Huomasin sen. Taitaa hävettää se nolo raivari..?
Nolo raivari?
Joo, sivusta huutelen...
Vierailija kirjoitti:
Miten se sairaus vaikuttaa? Vointiin, ettei vaan jaksa vai itsetuntoa laskevasti tai muuten? mikä siinä on siis se merkittävin ongelma tapailun suhteen?
Riikka K:n torjunta ja hänen uuteen ympäristöön siirtyminen 😥 Nyt mieleni yrittää totutella ajatukseen ilman Riikkaa. Uusille naisille pitäisi varmaan antaa jo tilaa. Riikka olisi ollut mun safe person naisista vaikka antoi pakit.
Riikka K on mitä ilmeisimmin ISFJ-kaksoisliekkini. Hänen kanssaan olisi yhteiselo ollut toistemme kasvun ruokkimista: hän minussa työteliäisyyttä ja organisointia yms. rakennetta elämääni ja minä hänessä abstraktioiden haaveilua/taiteellista tulkintaa vaikka hän on minua korkeamman kaliiperin ihminen taituruuspyramidissa.
Olen ollut monenkin ihmisen elämän rakkaus, mutta moniin niistä liittynyt paljon myös huonoja piirteitä, mikä ei ole antanut kovin hyvää rakkaudesta ylipäätään. Olen tosi huono esimerkiksi vastaamaan yllättävään aloitteeseen.
Jeps jeps. Anna hänen jatkossakin nukkua sillä sohvallaan, tai missä sitten nukkuukin, ota itsellesi se toinen, joka sinut haluaa. Toivottavasti hän on sentään vapaa, ei noihin varattuihin kannata sotkeutua. Miksi tuollaisen ylipäätään noin tulenpalavasti haluaisit?