Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
39321/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktisesti ottaen asun tässä ihan turhaan jos hän ei halua nähdä. Tietysti se toivo jos jossain kohtaa..

Faktisesti on kyllä surkein sana ikinä. Mene moikkaamaan ja katso mitä tapahtuu. Sen jälkeen voit muuttaa minne haluat.

Vierailija
39322/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jos pitäisi lähteä seuraa sänkyyn etsimään, niin katselisin ensisijaisesti about itseni kokoisia miehiä joiden kanssa katseet niin sanotusti kohtaa. Tietyllä tavalla. 

Ihastus on kyllä 12cm pidempi, mutta ei isokokoinen. Eikä muutenkaan vaikuta silleen pidemmältä. Enkä kyllä odota edes seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39323/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmaa.

Vierailija
39324/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin tänne, että edes joskus näkisin. 

Tamppere👍

Vierailija
39325/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktisesti ottaen asun tässä ihan turhaan jos hän ei halua nähdä. Tietysti se toivo jos jossain kohtaa..

Just sellainen viesti, joka saa ajattelemaan, että mahtaisiko lähistöllä asua joku, joka kaipaa itseä. Sitten sitä havahtuu, että eipä tosiaankaan, mitä minä oikein kuvittelin.

Vierailija
39326/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät blondit hiukset, kutsumanimesi on pupsi, soitat pianoa niin, että leuka tippuu lattiaan. 

Vierailija
39327/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla en halua nähdä siksi, että se vain mutkistaisi asioita. Oikeasti haluaisin kyllä kovastikin nähdä häntä ja jutella, mutta asiat eivät saisi muuttua, koska ne ovat kaikkien kannalta parhaiten juuri kuten nyt ovat. Turha huojuttaa kaiken tasapainoa nyt. Ehkä joskus vuoden päästä, kun vettä on virrannut välissä tarpeeksi, voidaan nähdä neutraalisti ja kehiä jonkinlainen ystävyyskin tästä. Koska toimeenhan me tultaisiin erinomaisesti ja meissä on paljon samaa, vaikkei hän sitä vielä tiedäkään.

Mistä tiedät, onko häntä vuoden päästä? Kannattaa elää nykyhetkessä. 

Vierailija
39328/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktisesti on kyllä surkein sana ikinä. Mene moikkaamaan ja katso mitä tapahtuu. Sen jälkeen voit muuttaa minne haluat.

Menisin jos tietäisin oikean oven.😀

Vierailija
39329/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä mättää. 

Huono tiedon kulku.

Vierailija
39330/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jos pitäisi lähteä seuraa sänkyyn etsimään, niin katselisin ensisijaisesti about itseni kokoisia miehiä joiden kanssa katseet niin sanotusti kohtaa. Tietyllä tavalla. 

Ihastus on kyllä 12cm pidempi, mutta ei isokokoinen. Eikä muutenkaan vaikuta silleen pidemmältä. Enkä kyllä odota edes seksiä. 

Kuinka pitkä oikein olet, jos etsit ja vielä löydätkin oman pituisia miehiä? Itse keskimittainen 167 cm ja ihastus on tasan 25 cm pidempi. 

Vierailija
39331/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi ole jotain stalkkaamista melkein? 😅

Asuin tässä ensin, joten ei. Takuulla kyllä stalkkaisin jos olisi mahdollista. Rakkaus ei lue lakia eikä muitakaan asetuksia. 

Vierailija
39332/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä oikein olet, jos etsit ja vielä löydätkin oman pituisia miehiä? Itse keskimittainen 167 cm ja ihastus on tasan 25 cm pidempi. 

175

Vierailija
39333/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla en halua nähdä siksi, että se vain mutkistaisi asioita. Oikeasti haluaisin kyllä kovastikin nähdä häntä ja jutella, mutta asiat eivät saisi muuttua, koska ne ovat kaikkien kannalta parhaiten juuri kuten nyt ovat. Turha huojuttaa kaiken tasapainoa nyt. Ehkä joskus vuoden päästä, kun vettä on virrannut välissä tarpeeksi, voidaan nähdä neutraalisti ja kehiä jonkinlainen ystävyyskin tästä. Koska toimeenhan me tultaisiin erinomaisesti ja meissä on paljon samaa, vaikkei hän sitä vielä tiedäkään.

No jos ei ole, niin sitten meistä ei tullut ystäviä. Tuskin se meidän ystävyys olis hänen poismenolleen mikään estävä tekijä kuitenkaan? Noin muuten mulla ei ole mihinkään kiire, eikä se olisi viisastakaan, kuten jo edellä kerroin. 

Ei tässä keississä ole mitään epäselvyyksiä tai neuvoja kaipaavia elementtejä.

Vierailija
39334/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tartte sairauden takia vältellä. Sanoo vaan et on tällänen ongelma joka vaikuttaa asioihin x, y ja z ja siksi q.. jne.

Vierailija
39335/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

175

Okei! No sitten. Oletpa ihanan pitkä nainen. 🔥

Vierailija
39336/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole, niin sitten meistä ei tullut ystäviä. Tuskin se meidän ystävyys olis hänen poismenolleen mikään estävä tekijä kuitenkaan? Noin muuten mulla ei ole mihinkään kiire, eikä se olisi viisastakaa

Oletko mies? 

Vierailija
39337/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole toteuttamiskelpoista. 

Vierailija
39338/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole, niin sitten meistä ei tullut ystäviä. Tuskin se meidän ystävyys olis hänen poismenolleen mikään estävä tekijä kuitenkaan? Noin muuten mulla

Oletko mies? 

Kaikkea muuta.

Vierailija
39339/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia varattu mies on vaikuttaa vihaiselta jos sinkkunaisella on jotain muuta vipinää jonkun muun kanssa jos hän ei itse ole valmis tapailemaan? 

Vierailija
39340/55805 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut tapailusudetta. Halusin parisuhteen. 

Ketju on lukittu.