Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan joku haluaa nähdä. 😉
Kaivattu ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoo se, ettei halua nähdä kaipaamaansa?
Mä en todellakaan halua aloittaa alusta kuluneen puolentoista vuoden vuoristorataa. Varsinkaan nyt, kun on tasaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ryhtyä maksulliseksi rakastajaksi jollekin seksittömässä liitossa elävälle naiselle. Ei vaan taida olla oikein markkinoita tai kysyntää. 😁
Jos olet pitkä, komea, supliikki ja hyvä nuolemaan, niin varmasti löytyy. Itsellekin kelpaisi tällainen esim sokerijutuksi, enkä ole edes suhteessa.
Minullekin kelpaisi, tosin ei tarvitse olla varsinaisesti hyvä nuolemaan, ottaisin itse mieluummin hyvän suutelijan. Eri
Nykyään velotan sellaisia taksoja, ettei teillä taida olla varaa kovin moneen kertaan kuussa. Sivusta yks ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Jännittää, vaikea elämäntilanne, masentunut, ei kiinnosta, väsynyt, . . Valitse siitä sopiva.
Täytyy alkaa uskoa sitä, mitä sanoit. Vain irl on totta.
Omalla kohdalla en halua nähdä siksi, että se vain mutkistaisi asioita. Oikeasti haluaisin kyllä kovastikin nähdä häntä ja jutella, mutta asiat eivät saisi muuttua, koska ne ovat kaikkien kannalta parhaiten juuri kuten nyt ovat. Turha huojuttaa kaiken tasapainoa nyt. Ehkä joskus vuoden päästä, kun vettä on virrannut välissä tarpeeksi, voidaan nähdä neutraalisti ja kehiä jonkinlainen ystävyyskin tästä. Koska toimeenhan me tultaisiin erinomaisesti ja meissä on paljon samaa, vaikkei hän sitä vielä tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ryhtyä maksulliseksi rakastajaksi jollekin seksittömässä liitossa elävälle naiselle. Ei vaan taida olla oikein markkinoita tai kysyntää. 😁
Jos olet pitkä, komea, supliikki ja hyvä nuolemaan, niin varmasti löytyy. Itsellekin kelpaisi tällainen esim sokerijutuksi, enkä ole edes suhteessa.
Minullekin kelpaisi, tosin ei tarvitse olla varsinaisesti hyvä nuolemaan, ottaisin itse mieluummin hyvän suutelijan. Eri
Nykyään velotan sellaisia taksoja, ettei teillä taida olla varaa kovin moneen kertaan kuussa. Sivusta yks ammattilainen
Paljo? Ootko pitkä, komea ja supliikki? Ketä esim julkkista muistutat?
Mulla hyvä liksa, ei jää siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää, vaikea elämäntilanne, masentunut, ei kiinnosta, väsynyt, . . Valitse siitä sopiva.
En ala arvailemaan, ellei sitten kyse ole kaikista noista.
Faktisesti ottaen asun tässä ihan turhaan jos hän ei halua nähdä. Tietysti se toivo jos jossain kohtaa..
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla oli korkeintaan hyvin minimaalisesti meikkiä jos ollenkaan, on siis hyvin luonnonkaunis.
👍
Vierailija kirjoitti:
Muutin tänne, että edes joskus näkisin.
Kantsiko tollanen jos ihastuksen takia muuttaa?
Syynä voi olla myös sairaus
Vierailija kirjoitti:
Pelosta
Pelosta nähdä vai paljastua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua nähdä minua?
Eikö hän pysty, pääse tapaamaan, pitkä välimatka, ei ole vapaata töistä, pettynyt, suuttunut, turhautunut...?
Vierailija kirjoitti:
Semmoista.
Oho, hupsista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua nähdä minua?
Eikö hän pysty, pääse tapaamaan, pitkä välimatka, ei ole vapaata töistä, pettynyt, suuttunut, turhautunut...?
Tai on sairaana?
Vierailija kirjoitti:
Faktisesti ottaen asun tässä ihan turhaan jos hän ei halua nähdä. Tietysti se toivo jos jossain kohtaa..
Eikö toi ole jotain stalkkaamista melkein? 😅
Muutin tänne, että edes joskus näkisin.