Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä sua.
Parempi niin.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Lainaan alkuperäistä viestiäni:
"Ulkopuoliset voi säästää analyysinsä ja kommenttinsa mitä mun pitäs tai ei, ne on kuultu. Kunhan puran sydäntäni"
En voi lakata hämmästelemästä, miten jotkut aina silti kuvittelevat, että heillä on nyt jotain niin ainutlaatuisen oivaltavaa analyysia tai neuvo, jota ei nyt kertakaikkiaan vain voi jättää kirjoittamatta toiveista huolimatta ja tietämättä elämästäni kerrassaan mitään. Jatkakaa toki, viihdyttäväähän tämä on!
Minusta tuntuu, että se viihdyttävyys on meidän puolella. Sivusta ihan eri kuin kaikki edelliset.
No mutta hienoa, jos mun tuska tuottaa 'teille' nautintoa. Kertonee mielenmaisemasta jotain. Mä kirjoitan terveisiä mun kaivatulle, kuten otsikossa sanotaan.
Se on se yksi ja sama joka sua on pitkään täällä vainonnut. Mikset jäänyt tositarkoitusketjuun? Sinne toi ei vissiin seurannut sua? Itse en tiedä kun en sitä enää ole lukenut vuosiin (en kaipaa tositarkoituksella).
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä sua.
Mikä ny?
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita. Ketä kaivataan? Ketä kaipaa?
En kaipaa tänään ketään.
Kaikki kaipaa jotakuta. Dino
Noup. Ei nyt kiinnosta kaivata
Mä toivon huojentavia sanoja että pysyisit avoinna.
No menköön nyt vaikka vietänkin ehkä jonkinlaisen hermostuneisuuden sävyttämän puoliunettoman yön. Toki voihan tämä tuurilla osua muihinkin, otan riskin!
Viime torstai kello 11.35 ja 12.35 ja sitten vielä yksi. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä sua.
Hi hii! Huomasin sen. Taitaa hävettää se nolo raivari..?
Viime aikoina olen yrittänyt välttää kaipaus -sanan käyttöä.
Toivotan jo hyvissä ajoin hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Lainaan alkuperäistä viestiäni:
"Ulkopuoliset voi säästää analyysinsä ja kommenttinsa mitä mun pitäs tai ei, ne on kuultu. Kunhan puran sydäntäni"
En voi lakata hämmästelemästä, miten jotkut aina silti kuvittelevat, että heillä on nyt jotain niin ainutlaatuisen oivaltavaa analyysia tai neuvo, jota ei nyt kertakaikkiaan vain voi jättää kirjoittamatta toiveista huolimatta ja tietämättä elämästäni kerrassaan mitään. Jatkakaa toki, viihdyttäväähän tämä on!
Minusta tuntuu, että se viihdyttävyys on meidän puolella. Sivusta ihan eri kuin kaikki edelliset.
No mutta hienoa, jos mun tuska tuottaa 'teille' nautintoa. Kertonee mielenmaisemasta jotain. Mä kirjoitan terveisiä mun kaivatulle, kuten otsikossa sanotaan. 
Se on se yksi ja sama joka sua on pitkään täällä vainonnut. Mikset jäänyt tositarkoitusketjuun? Sinne toi ei vissiin seurannut sua? Itse en tiedä kun en sitä enää ole lukenut vuosiin (en kaipaa tositarkoituksella).
Varmaan kuten kirjoitit eli tässä ketjussa ei kaivata tositarkoituksella vaan muista syistä. Tosis ketjussa on ne jotka oikeasti tahtoisi kaivattunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä sua.
Hi hii! Huomasin sen. Taitaa hävettää se nolo raivari..?
Nolo raivari?
Vierailija kirjoitti:
Mutta rinnalleni janoaisit yhä päästä.
??
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon huojentavia sanoja että pysyisit avoinna.
En mä oo menossa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rinnoillesi haluan tulla.
Sotkuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita. Ketä kaivataan? Ketä kaipaa?
Puoleensavetävää naista
Takapuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän sinulle sellaisia terveisiä, että ilahtuisin kovin näkemisestäsi.
Kuvaile häntä?
Ei edistä asiaa. Ei hän halua ilahduttaa minua.
Heikkona sinuun. 😔