Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita. Ketä kaivataan? Ketä kaipaa?
Turha tunnistella mielikuvitusystäviä.
Joku on tunnistanut mun mielikuvitusystävän täältä. Haikailee Heikkiä nimenomaan. Kukakohan ois Heikin vastine tosielämässä, jos ois mies nimeltä Heikki, niin hänen vastaparinsa naisena olisi... ?
Heini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rinnoillesi haluan tulla.
Tämä oli hyvä viesti. Se sai mut inspiroitumaan aiheesta. Niinpä kaivelin kaivatun bikinikuvan ja ryhdyin fantasioimaan. Kuvasta eteenpäin olikin helppo kuvitella hänen rintansa paljaana ja kaikki muukin, meidät itse teossa ja viimeistely edellåmainittuun tapaan itseäni hyväillen. Lopetus koitti hyvin nopeasti, koska hän on erittäin haluttava nainen (ja mä puutteinen).
Minkä väriset biksut oli kuvassa?
En ala julkisesti tarkentelemaan. Voi olla että oli myös muut kuin bikinit, jos halusin hämätä.
Mangusti kirjoitti:
Lainaan alkuperäistä viestiäni:
"Ulkopuoliset voi säästää analyysinsä ja kommenttinsa mitä mun pitäs tai ei, ne on kuultu. Kunhan puran sydäntäni"
En voi lakata hämmästelemästä, miten jotkut aina silti kuvittelevat, että heillä on nyt jotain niin ainutlaatuisen oivaltavaa analyysia tai neuvo, jota ei nyt kertakaikkiaan vain voi jättää kirjoittamatta toiveista huolimatta ja tietämättä elämästäni kerrassaan mitään. Jatkakaa toki, viihdyttäväähän tämä on!
Minusta tuntuu, että se viihdyttävyys on meidän puolella. Sivusta ihan eri kuin kaikki edelliset.
Sait mut niin ymmärtämään mitä elämästäni puuttuu. Ja nyt vain säästän parasta itsessäni sulle, vaikka meitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tunnistella mielikuvitusystäviä.
Joku on tunnistanut mun mielikuvitusystävän täältä. Haikailee Heikkiä nimenomaan. Kukakohan ois Heikin vastine tosielämässä, jos ois mies nimeltä Heikki, niin hänen vastaparinsa naisena olisi... ?
Heini?
Mulle tuli Heiniä heti ikävä, mutta ei en ole todella mukavaa Heiniä täällä huhuilemassa. Kaipaukseni muoto ei myöskään ole mikään romanssi, en tiedä pitääkö kaipausketjun konteksti sisällään vain romanttisen kaipauksen, vai saako kivasti kaivata vain esimerkiksi kadonneita ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa tänään ketään.
Näin kaivattuni kävelemässä ulkona samaan aikaan, kun Mangusti kirjoitti, joten yksi harha poistettu. Ei ole se joksi luulin.
Vaikka viihtyy hyvin yksin, niin sunnuntaisin tunnelma on jotenkin raukea ja hidas.
Kaipaisi viereen joku 💋mies, syömään, katsomaan elokuvia, nauttimaan toisistamme tai käymään vaikkapa uimahallissa.
Ehkäpä yksinäisin päivä kaikista ...sunnuntai.
Ihanaa sunnuntaita 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on ajanut bmw:llä, en tiedä ajaako vielä.
Mika? Se on sen faijan auto. Huhujen mukaan Mikalla on ollut terveysongelmia viime aikoina.
Ei tää oo se, tää on toinen ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa tänään ketään.
Kaikki kaipaa jotakuta. Dino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rinnoillesi haluan tulla.
Tämä oli hyvä viesti. Se sai mut inspiroitumaan aiheesta. Niinpä kaivelin kaivatun bikinikuvan ja ryhdyin fantasioimaan. Kuvasta eteenpäin olikin helppo kuvitella hänen rintansa paljaana ja kaikki muukin, meidät itse teossa ja viimeistely edellåmainittuun tapaan itseäni hyväillen. Lopetus koitti hyvin nopeasti, koska hän on erittäin haluttava nainen (ja mä puutteinen).
En ala julkisesti tarkentelemaan. Voi olla että oli myös muut kuin bikinit, jos halusin hämätä.
Makasi selällään ja mustat tangat, joissa pieni koriste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.
Mitä nää on? Kukaan ei nähdäkseni ole kysynyt vielä sulta vaan olettanut vain menemään omiaan
Tarpeisiini lukeutuu ihminen, jota voin rakastaa vilpittömästi koko sydämestäni ja tekee sen takaisin. Kaikki muu on sitten sitä sellaista intohimoa, on sekin jotain mutta ei nyt just tähän pulaan riittävästi.
Miksi ajattelet ettei kaivattusi vastaa tähän tarpeeseen? Teidän kannattaisi jutella. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenhän sulla on ihan täysi oikeus ja varmasti voit sen
Korjaan sen verran, että ei ne aina mitään aikamiehiä saati vapaita ole. Sivusta
No, korjasit väärin. Vapaa ei viitannut parisuhdestatukseen ja aikamiehuus alleviivasi tässä nyt ihan vain aikuisen yli 18-vuotiaan ihmisen aikuisuutta eli sitä että ihan itse ja yksin hän elämänsä päätökset tekee eikä ole joku poloinen, joka ei voisi tehdä kuten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Puoleensavetävää naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitte on jo uusi haaveiden ja ihastuksen kohde.
Ei ole. Olen yrittänyt kaikkea. Ottaa etäisyyttä, tyytyä uuteen kumppaniin, täyttää elämän muulla. Ei auta. Haluan oikeasti vain hänet ja yhteisen elämän hänen kanssaan. Jo vuosia. Tämä on hulluutta. Mutta totta.
Olet varmastikin nainen, mutta sain hetken perhoset lepattamaan vatsassani kun kuvittelin että olisit hän.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Lainaan alkuperäistä viestiäni:
"Ulkopuoliset voi säästää analyysinsä ja kommenttinsa mitä mun pitäs tai ei, ne on kuultu. Kunhan puran sydäntäni"
En voi lakata hämmästelemästä, miten jotkut aina silti kuvittelevat, että heillä on nyt jotain niin ainutlaatuisen oivaltavaa analyysia tai neuvo, jota ei nyt kertakaikkiaan vain voi jättää kirjoittamatta toiveista huolimatta ja tietämättä elämästäni kerrassaan mitään. Jatkakaa toki, viihdyttäväähän tämä on!
Minusta tuntuu, että se viihdyttävyys on meidän puolella. Sivusta ihan eri kuin kaikki edelliset.
No mutta hienoa, jos mun tuska tuottaa 'teille' nautintoa. Kertonee mielenmaisemasta jotain. Mä kirjoitan terveisiä mun kaivatulle, kuten otsikossa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Oon niin väsynyt keikkumaan veitsenterällä. Väsynyt siihen, että tänään oot siinä lähellä ja huomenna saatat kiistää kaiken. Joskus oon miettinyt onko sanat siksi sulle niin vaikeita, että ne tekee asiat todeksi. Niitä ei voi kiistää eikä niitä saa pois. Oon miettinyt ootko siksi halunnut pitää kaiken niin, että tän voi ainakin jollain tavoin kiistää. Oothan sä kiistänytkin. Se on tuntunut epäreilulta ja ootin oikeastaan silloin anteeksipyyntöä. Mun elämän varmasti kuormittavin tekijä on ollut pitkään se, että tänään sä oot siinä supertärkeänä, huomenna sä voit ihan suvereenisti valita jonkun toisen, vaikka mun silmien edessä tai vaan valita olla olematta. Toki kuka vaan voi, mutta ero on siinä, että voit leikkiä ettei tätä edes ollut. Koen, että niin on välillä käynyt. Siihenh
No, korjasit väärin. Vapaa ei viitannut parisuhdestatukseen ja aikamiehuus alleviivasi tässä nyt ihan vain aikuisen yli 18-vuotiaan ihmisen aikuisuutta eli sitä että ihan itse ja yksin hän elämänsä päätökset tekee eikä ole joku poloinen, joka ei voisi tehdä kuten haluaa.
En korjannut väärin, mutta hyvä kun tarkensit mitä sinä näillä käsitteillä tarkoitit. Muu teksti ei tosiaan mua yhtään kiinnostakaan, joten sitä mulle turha jankata.